-
تئوری X و تئوری Y در روابط عمومی چه معنایی دارد؟
یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 13:58
«مدرسه روابط عمومی»- تئوری X و تئوری Y دو دیدگاه متفاوت در مورد ماهیت انسان و انگیزههای او ارائه میکنند. این دو تئوری در روابط عمومی نیز کاربرد دارند و میتوانند به درک بهتر رفتار مخاطبان و انتخاب روشهای مناسب برای ارتباط با آنها کمک کنند. در ادامه این بحث در مدرسه روابط عمومی می توانید برای مشاوره و آموزش با ما...
-
انگیزش در سازمان و راه های ایجاد انگیزه در کارکنان
شنبه 17 اردیبهشت 1401 13:52
«مدرسه روابط عمومی»- انگیزش در سازمان و راه های ایجاد انگیزه در کارکنان عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن با توجه به اشتباهات رایج در روابط عمومی به مساله انگیزش می پردازد. انگیزه، عنصری حیاتی در روابط عمومی است که به طور مستقیم بر عملکرد و موفقیت سازمان در رسیدن به اهدافش تأثیر میگذارد. با آگاهی از...
-
اشتباهات رایج تصمیم گیری در روابط عمومی
جمعه 16 اردیبهشت 1401 13:52
«مدرسه روابط عمومی»-بی شک بزرگترین وظیفه یک مدیر روابط عمومی تصمیم گیری است. چه تصمیم گیری در شرایط عادی و چه بحران می تواند منشاء بسیاری از پیشرفت ها و پسرفت های سازمان باشد. دکتر عادل میرشاهی در این متن به اشتباهات رایج تصمیم گیری در روابط عمومی می پردازد. تصمیمگیری مهارتی حیاتی در روابط عمومی است که میتواند به...
-
ایجاد عشق به کار در کارکنان روابط عمومی
پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 13:51
«مدرسه روابط عمومی»- ایجاد عشق به کار در کارکنان روابط عمومی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که دغدغه بسیاری از مدیران است و بنابراین دکتر عادل میرشاهی در این یادداشت به این مقوله می پردازد. عشق به کار، عنصری کلیدی برای ارتقای تعهد، خلاقیت و کارایی در کارکنان روابط عمومی است. با ایجاد این حس، میتوان به طور چشمگیری به...
-
نقش انتقادپذیری در توسعه روابط عمومی
چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 13:50
«مدرسه روابط عمومی»- نقش انتقادپذیری در توسعه روابط عمومی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به مزایای انتقاد پذیری و پذیرش رویکرد نقادانه کارکنان در روابط عمومی می پردازد. انتقادپذیری یکی از ویژگیهای کلیدی مدیران موفق است که نقشی حیاتی در توسعه روابط عمومی ایفا میکند. با درک اهمیت این موضوع، میتوان...