-
شش گام برای تغییر شخصیت افراد؛ مبنای ارتباطات سالم انسانی
سهشنبه 24 فروردین 1400 16:25
«مدرسه روابط عمومی»-شخصیت افراد یکی از مهمترین مولفه های رفتاری آنهاست. روابط عمومی ها به عنوان بخش اجرایی که در عمل ارتباطات انسانی را به عنوان دستمایه اولیه خود استفاده می کند، نیازمند افرادی با شخصیت است. شخصیتی ارتباطگر که برازنده این مسئولیت می باشد. دکتر علی صاحبی در کتاب زندگی در صدف خویش گوهر ساختن است چند گام...
-
بی اعتمادی؛ باخت قطعی روابط عمومی در ارتباطات انسانی
دوشنبه 23 فروردین 1400 16:09
«مدرسه روابط عمومی»- وقتی روبروی دیگری ایستاده ایم و داریم با او صحبت می کنیم تا موضوعی را روشن کنیم. آنگاه که در اتاق برای مدتی در حال قدم زدن با تلفن صحبت می کنیم تا موضوعی را به شخصی بفهمانیم. یک کلید و تنها یک کلید برای موفقیت داریم و آن اعتماد شخص به ماست.. اعتمادی که روابط عمومی مسئول ساختن آن است. در ارتباطات...
-
صبر در اخلاق روابط عمومی
یکشنبه 22 فروردین 1400 16:00
«مدرسه روابط عمومی»- صبر یکی از واژگان بسیار کلیدی در روابط انسانی است. واژه ای که بار اخلاقی دارد و دکتر حسینی در نوشتاری به این موضوع با زبانی ادبی پرداخته است. با هم این واژه را مرور می کنیم. صبر برای ما واژه غریبی است همیشه درگیر زود قضاوت هایی هستیم که بهترین رابطه ها را خراب می کنند. صبر کردن را باید آموخت صبر...
-
ظرف و مظروف در روابط مردان و زنان
شنبه 21 فروردین 1400 15:50
«مدرسه روابط عمومی»- روابط مردان و زنان یا روابط زناشویی، یکی از مسائل بسیار مهم در سازمان است. اهمیت این موضوع شاید در نگاه اول قابل درک نباشد اما وقتی وارد محل کار می شوید و می بینید که یکی از همکاران به صورت ناگهانی پرخاش می کند یا برای کارش وقت نمی گذارد، شما با یک مساله خانوادگی و زناشویی روبرو هستید که اثرات خود...
-
شناخت افراد سریع با ویژگی های ظاهری
جمعه 20 فروردین 1400 15:07
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از توانایی های یک مسئول روابط عمومی شناخت مخاطبان است. مخاطبانی که هر روز به صورت حضوری و غیر حضوری با روابط عمومی ارتباط برقرار می کنند و جویای خواسته هایشان هستند. در این نوشتار قصد داریم که به این موضوع بپردازیم و مولفه هایی که می توانند مبنای شناخت سریع افراد قرار گیرند را معرفی کنیم. به...