مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات، دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری، مشاوره آنلاین و آفلاین
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات، دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری، مشاوره آنلاین و آفلاین

خدمات مشاوره ای مدرسه روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- مشاوره یا آموزش خصوصی، بخشی از فعالیت مدرسه روابط عمومی است که توسط دکتر عادل میرشاهی اجرا می شود. در این مشاوره ها نیروهای تازه استخدام یا نیروهایی که قرار است طیف گسترده تری از فعالیت های حوزه روابط عمومی را انجام دهند برای مدت معین تحت آموزش و مشاوره قرار می گیرند. 

قرارداد مشاوره عموما برای یک دوره یک ماهه تا شش ماهه منعقد می شود و اقدامات زیر به عنوان خدمات مشاوره ای و آموزشی ارائه می شود:

  1. بررسی سازمان و تعیین ساختار سازمانی
  2. تدوین شرح شغل و وظایف مدیر و کارشناسان روابط عمومی
  3. برقراری ارتباط میان مدیر تعیین شده و رسانه ها و آموزش نحوه برون سپاری
  4. آموزش اقدامات روتین روابط عمومی به مدیر  و کارشناسان روابط عمومی
  5. تدوین اسناد سیاستگذاری فرهنگی، منشور اخلاقی، سیاستگذاری روابط عمومی 
  6. تدوین سند خط مشی رسانه ای روابط عومی و برنامه ریزی سالانه روابط عمومی
  7. تدوین دستورالعمل های روابط عمومی
  8. آموزش بودجه بندی و برنامه ریزی در روابط عمومی
  9. آموزش کانال های رصد رسانه ها و ارزیابی فعالیت های روابط عمومی

در طی این دوره های مشاوره، جلسات مشاوره ای برای مدیرعامل در جهت تعامل بهتر با بخش روابط عمومی برگزار می شود و ظرفیت های روابط عمومی و تبلیغاتی شرکت برای مدیران تبیین می شود تا بابی برای تثبیت جایگاه روابط عمومی در میان مدیران سازمان گشوده شود. 

دوره های آموزشی روابط عمومی به صورت حضوری و آنلاین خواهد بود و مستندات با توجه به روال طراحی فرم و قالب های دستورالعمل در روتین سازمان متبوع صورت می پذیرد.