آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی اینترنتی

«مدرسه روابط عمومی»- مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی پروپوزال نویسی در روابط عمومی را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند. 

1- عنوان کارگاه:

به فارسی: مدیریت روابط عمومی اینترنتی

به انگلیسی: Internet Public Relations Management

2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □

3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)

مدیریت روابط عمومی اینترنتی حوزه ای از یک سو تخصصی و از یک سو مدیریتی است. تخصصی از این جهت که اگر با مفاهیم روابط عمومی الکترونیکی که عمدتا از فناوری اطلاعات ریشه می گیرند را نشناسید باید به گفته های متخصصان فناوری اطلاعات اعتماد کنید و چه بسا هزینه ها که بر سیستم تحمیل می شود و از سوی دیگر اگر با حوزه مدیریت آشنا نباشید، نمی توانید کار همکاران خود را زیر نگین چشمانتان هدایت کنید. این دوره آموزشی به این دو بخش می پردازد و ضمن آشنایی با مفاهیم مدیریت روابط عمومی اینترنتی شما را با ابزارهایی که در این فضا در اختیار دارید آشنا می سازد.


4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)

1. آشنایی با مدیریت فناوری اطلاعات و چالش های پیش رو

2. مروری بر کلیات، مفاهیم و کارکردهای روابط عمومی اینترنتی

3. شناخت روابط عمومی اینترنتی در بخش دولتی

4. مروری بر مفاهیم سازمان و روابط عمومی اینترنتی

5. آموزش نحوه استفاده ابزارها و رسانه ها در روابط عمومی اینترنتی

5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی می‌توانند از این کارگاه بهره‌مند شوند)

1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی

2. کارگزاران روابط عمومی 

3. مسئولان به روز رسانی سایت

4. خبرنگاران و روزنامه نگاران سایبری



6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □

7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعه‌ای □

8- پیش‌نیاز علمی افراد شرکت‌کننده: 

مبانی روابط عمومی اینترنتی

روابط عمومی 2.0

آشنایی با مباحث ICDL


9- سرفصل و ریز مطالب و زمان‌بندی پیشنهادی:

1. مدیریت فناوری اطلاعات و چالش های روابط عمومی

2. کلیات و مفاهیم و کارکردهای روابط عمومی اینترنتی

3. روابط عمومی اینترنتی در دولت

4. سازمان و روابط عمومی اینترنتی

5. رسانه و روابط عمومی اینترنتی

6. مدیریت سایت و تولید محتوا در روابط عمومی اینترنتی

7. مدیریت سیستم ها و ابزارهای کاربردی روابط عمومی اینترنتی

8. انتشارات در روابط عمومی اینترنتی

9. تبلیغات و روابط عمومی

10. روابط عمومی و حوزه کسب و کار

11. شبکه های اجتماعی، تلفن همراه و چند رسانه ای ها

12. موقعیت یاب ها

13. نرم افزارهای کاربردی 

14. سیاستگذاری اینترنتی در روابط عمومی


10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایت‌هایی را به شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟

1. تکنولوژی های کاربردی روابط عمومی الکترونیک، (1388)، دکت حمید ضیایی پرور، با مقدمه دکتر محمد سلطانی فر، تهران: شرکت روابط عمومی و تبلیغات هفت تبلیغ

2. مدیریت روابط عمومی الکترونیکی، (1387)، فرنود حسنی، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی



11- مدت زمان کارگاه آموزشی: 

12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):

1. ویدئو پرژکتور (برای بخش تئوری)

2. کارگاه کامپیوتر (برای بخش عملی)

13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100

14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: 

17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزشی:  

16- توضیحات تکمیلی:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد