آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

مدرسه روابط عمومی آماده برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی است لطفا با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

مدرسه روابط عمومی آماده برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی است لطفا با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

از رونمایی نخستین کتاب تشریفات اینترنتی تا دریافت جایزه خلاقیت و سخنرانی در بیست و یکمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روز چهارشنبه 8 اسفند 1403، چهارمین جشنواره مردمداری و بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران، عادل میرشاهی، مدیر روابط ‌عمومی خانه صمت ایران در این مراسم که با حضور کارشناسان، مدیران و متخصصان روابط عمومی برگزار شد، پس از رونمایی کتاب تازه منتشرشده‌اش تحت عنوان تشریفات اینترنتی؛ آداب اجتماعی استفاده از ابزارهای دیجیتال، جایزه خلاقیت روابط عمومی را از آن خود کرد.

نخستین کتاب در زبان فارسی در حوزه تشریفات اینترنتی
کتاب تشریفات اینترنتی که به‌عنوان اولین اثر در زبان فارسی در این حوزه شناخته می‌شود، توسط میرشاهی و همکارش ویکتوریا ترک نوشته شده است. این اثر به‌طور جامع به بررسی اصول و آداب صحیح استفاده از فضای دیجیتال می‌پردازد و راهنمایی برای کاربران اینترنتی و فعالان رسانه‌ای است تا در برقراری ارتباط در شبکه‌های اجتماعی، اصول اخلاقی و رفتاری را رعایت کنند. این کتاب به‌ویژه برای کسانی که به دنبال توسعه فعالیت‌های دیجیتال خود در بستر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت هستند، یک راهنمای معتبر و ارزشمند به شمار می‌آید.


جایزه خلاقیت روابط عمومی در جشنواره مردمداری
در بخش دیگری از این مراسم، دکتر عادل میرشاهی به‌عنوان برگزیده دریافت جایزه خلاقیت روابط عمومی شناخته شد. این جایزه به‌خاطر نوآوری‌ها و تلاش‌های مداوم او طی 15 سال گذشته در نگارش آثار نوآورانه در حوزه روابط عمومی به وی اهدا شد. میرشاهی در سال 1391، در کتاب روابط عمومی اینرنتی برای نخستین بار مفهوم سوم پی آر را در روابط عمومی ایران مطرح کرد. یک سال بعد این مفهوم در کتاب استانداردهای روابط عمومی، توسط میرشاهی استانداردسازی شد. میرشاهی در سال 1402 با نگارش کتاب اسناد مرجع روابط عمومی برای نخستین بار مستندات روابط عمومی ها را در یک کتاب منعکس کرد. کتاب اینفوگرافیک در روابط عمومی عنوان کتاب دیگری بود که در سال 1403 منتشر شد و برای نخستین بار مباحث هنری طراحی اینفوگرافیک در یک اثر منتشر شد. آخرین کتاب نیز برای نخستین بار تشریفات اینترنتی را مطرح می کرد که در جایگاه یک اثر خلاقانه در روابط عمومی کشور مطرح است.

سخنرانی دکتر میرشاهی در زمینه ابزارهای شخصی‌سازی در روابط عمومی
در این جشنواره، دکتر میرشاهی همچنین سخنرانی ارزشمندی تحت عنوان «ابزارهای شخصی‌سازی در روابط عمومی اینترنتی» ایراد کرد. او در این سخنرانی به ابزارهای شخصی‌سازی محتوا برای ایجاد تعاملات مؤثرتر در دنیای آنلاین پرداخت. به گفته میرشاهی، با بهره‌گیری از سئو پی‌آر و تحلیل داده‌های کاربران، سازمان‌ها می‌توانند محتوای خود را به‌طور خاص و هدفمند برای هر مخاطب بهینه کنند. این امر نه‌تنها باعث افزایش دسترسی به محتوای دیجیتال می‌شود، بلکه می‌تواند وفاداری مخاطبان را نیز تقویت کند.

دانلود فایل ارائه

برای دانلود فایل ارائه در بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی، روی لینک زیر کلیک کنید:


مقاله برگزیده: «نقش روابط‌عمومی اینترنتی در شخصی‌سازی محتوا برای مخاطبان»
همچنین، مقاله دکتر میرشاهی با عنوان «نقش روابط‌عمومی اینترنتی در شخصی‌سازی محتوا برای مخاطبان» که به تحلیل دقیق تأثیر روابط عمومی دیجیتال بر تقویت تعاملات و بهبود تجربه کاربری پرداخته، به‌عنوان یکی از مقالات برگزیده این جشنواره معرفی شد. در این مقاله، میرشاهی به تشریح روش‌های علمی و عملی بهره‌برداری از سئو پی‌آر و تکنیک‌های تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های مخاطبان پرداخته و توضیح داده که چگونه می‌توان روابط عمومی آنلاین را بهبود بخشید و پیام‌های دقیق و مؤثری را به مخاطبان ارسال کرد.

دستاوردهای علمی و پژوهشی دکتر میرشاهی
دکتر عادل میرشاهی که به‌عنوان یکی از پیشگامان حوزه روابط عمومی در ایران شناخته می‌شود، دارای رزومه‌ای پربار و قابل توجه است. وی با بیش از ۲۰۰۰ یادداشت و مقالات تخصصی در حوزه روابط عمومی، ۵ کتاب تألیف شده و بیش از ۳۰ دوره و مشاوره تخصصی در این زمینه، یکی از مؤثرترین چهره‌ها در این صنعت است. وی همچنین با دریافت جوایزی چون «جایزه کتاب سال جشنواره ملی روابط عمومی» و «کتاب برگزیده جشنواره مردمداری»، «ستاره علمی جوان روابط عمومی کشور» در جشنواره های معتبر روابط عمومی کشور معرفی شده و نقش خود را در پیشبرد این رشته را ثابت کرده است.

چالش‌های آموزش و فیلترینگ
دکتر میرشاهی در قسمت پرسش و پاسخ جشنواره نیز به چالش‌های مهمی که در آموزش و ارائه ابزارهای شخصی‌سازی در ایران وجود دارد، اشاره کرد. وی با اشاره به فیلترینگ یوتیوب و تحریم‌های بین‌المللی که باعث کند شدن روند توسعه روابط عمومی اینترنتی در ایران شده است، از لزوم رفع فیلترینگ برای پیشرفت در این عرصه صحبت کرد.

انتهای پیام/
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد