-
روابط عمومی و بازاریابی محتوا: هم افزایی برای رسیدن به موفقیت
شنبه 10 دی 1401 16:33
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای به رسانه های دیجیتال متکی است، روابط عمومی (PR) و بازاریابی محتوا دو ابزار ضروری برای هر سازمان هستند که به دنبال ایجاد آگاهی از برند، ایجاد روابط و دستیابی به اهداف خود هستند. در حالی که روابط عمومی بر ایجاد و مدیریت روابط با ذینفعان کلیدی مانند رسانه ها،...
-
روابط عمومی و سئو: هم افزایی برای ارتقای دید آنلاین
شنبه 10 دی 1401 16:32
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای دیجیتال امروز، دیده شدن در اینترنت برای هر سازمان ضروری است. سئو (بهینه سازی موتور جستجو) فرآیندی است که به شما کمک می کند تا رتبه وب سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو بهبود بخشید. این امر می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما، جذب مشتریان بالقوه جدید و افزایش آگاهی از...
-
روابط عمومی و امور مشتری: هم افزایی برای ایجاد تعهد طولانی مدت
جمعه 9 دی 1401 16:30
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای رقابتی است، ایجاد روابط قوی با مشتری برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. روابط عمومی و خدمات مشتری دو بخش کلیدی هستند که می توانند با هم برای ایجاد تعهد طولانی مدت مشتری و ارتقای رضایت مشتری کار کنند. روابط عمومی به مدیریت روابط با ذینفعان کلیدی مانند رسانه ها،...
-
روابط عمومی و مدیریت برند: همافزایی برای خلق یک برند قدرتمند
جمعه 9 دی 1401 16:30
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای رقابتی امروز، ایجاد یک برند قوی برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. مدیریت برند فرآیند ایجاد، حفظ و ارتقای برند شما است. این شامل همه چیز است، از هویت برند شما گرفته تا تجربیات مشتری شما. روابط عمومی ابزاری قدرتمند است که می تواند برای حمایت از تلاش های مدیریت برند شما استفاده شود. با...
-
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت: همافزایی برای ایجاد یک تأثیر مثبت
پنجشنبه 8 دی 1401 16:29
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای به هم پیوسته است، شرکت ها به طور فزاینده ای به دلیل تعهدات اجتماعی خود مورد ارزیابی قرار می گیرند. مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) به تعهدات یک شرکت برای عمل به روشی اشاره دارد که به نفع جامعه و محیط زیست باشد و فراتر از صرف سودآوری باشد. روابط عمومی (PR) می تواند...