-
کاربرد قانون 15 دقیقه در روابط عمومی
دوشنبه 27 دی 1400 19:41
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی ها عموما با طیف گسترده ای از فعالیت ها مواجه هستند. در این نوشتار قصد داریم قانونی برای مدیریت زمان و استفاده از قانون 15دقیقه چیست؟ و چگونه می توان آن را در روابط عمومی بکار گرفت؟ این قانون به قدرت تغییرات کوچک اشاره دارد! ساموئل اسمایلز ، مولف کتاب اخلاق و اعتماد به نفس، بر این...
-
روابط عمومی؛ محل تربیت افراد خود تمایز یافته
یکشنبه 26 دی 1400 19:35
«مدرسه روابط عمومی»- ارتباطات انسانی و روانشناسی ارتباطات موضوعات پیچیده ای هستند. اینکه روابط عمومی باید بتواند افرادی را در دل سازمان پرورش دهد، موضوعی دور از اندیشه نیست اما با وجود این پیچیدگی شاید دشوار به نظر برسد. در این یادداشت برآنیم که افراد خود تمایز یافته را در روانشناسی معرفی کرده و بگوییم که باید به فکر...
-
تولید محتوای سفارشی؛ روابط عمومی حرفه ای
شنبه 25 دی 1400 19:30
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی حرفه ای به تعبیر دکتر احمد یحیایی ایله ای در کتابی با همین نام برابر با دانش بعلاوه تجربه است. در این یادداشت می خواهیم از داستانی آغاز کرده و به این مفهوم بپردازیم. دقت کرده اید که در بیمارستان ها، به یک نفر سوپ ، چلوکباب و دسر می دهند و به کسی دیگه فقط سوپ می دهند و به یک نفر حتی سوپ...
-
بازنده باشید؛ این داستان هم داستان موفقیت است!
جمعه 24 دی 1400 19:25
«مدرسه روابط عمومی»- همین حالا، بروید سراغ کشوی داروها، هر چه قرص و کپسول میبینید را بردارید، بریزید کف دستتان، با یک لیوان آب، بدهید بالا. یا یک جای خیلی بلند پیدا کنید و آب دهانتان را قورت بدهید و بپرید پایین و وسط راه هر چه خواستید جیغ بزنید. محکمِ محکم. بگذارید چهارنفر شما را ببینند که کوبیده میشوید به زمین....
-
پاسخ روابط عمومی به مشتری مدعی
پنجشنبه 23 دی 1400 19:20
«مدرسه روابط عمومی»- همیشه حق با مشتری است! نباید ما را به این تله بیاندازد که گاهی ممکن است حق با مشتری نباشد. در این موافق چه باید کرد؟ در این یادداشت این موضوع را از منظر روابط عمومی مورد توجه قرار داده ایم. بخاطر داشته باشید، همیشه حق با مشتری نیست. برای حفظ سود کسب و کار خود و همینطور ازدیگاه دیگر برای حفظ سلامت...