-
ملاحظات روابط عمومی در نظریات تصمیمگیری و خطاهای تصمیمگیری
یکشنبه 12 تیر 1401 17:23
«مدرسه روابط عمومی»- درک نظریههای تصمیمگیری و خطاهای رایج در این زمینه، برای متخصصان روابط عمومی که به دنبال متقاعد کردن، نفوذ و هدایت افکار عمومی هستند، بسیار حائز اهمیت است. با آگاهی از این موضوع، میتوانند پیامها و استراتژیهای خود را به طور موثرتری طراحی کنند و از سوءاستفاده از این سوگیریها برای گمراه کردن یا...
-
شاد ساختن محیط در روابط عمومی
شنبه 11 تیر 1401 17:22
«مدرسه روابط عمومی»-شاد بودن در محیط کاری نامناسب چالشی است که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند.بسیاری از کسب و کارها اساسا محیط زمختی دارند و این باعث می شود روابط عمومی نتواند آن شادی مورد نیاز را ایجاد کند. در واقع انتظار داشتن شادی و رضایت دائمی از کار غیرواقعی است، اما می توان با اتخاذ رویکردی مناسب، محیط کاری...
-
اثر تشویق در روابط عمومی
جمعه 10 تیر 1401 17:21
«مدرسه روابط عمومی»- مطالعه منتشر شده در سال ۱۹۹۸ توسط Mueller و Dweck در دانشگاه استنفورد، مفهوم "مکانیزم اثر تشویق" و تاثیر آن بر عملکرد دانش آموزان را بررسی کرد. یافته های این تحقیق نه تنها دیدگاه ها را در مورد انگیزش در محیط های آموزشی، بلکه در زمینه یادگیری و توسعه سازمانی نیز متحول کرد. در این مطالعه،...
-
چگونه روابط عمومی می تواند از زمان های پرت به طور موثر استفاده کند؟
پنجشنبه 9 تیر 1401 17:19
«مدرسه روابط عمومی»- مدیریت زمان های پرت مهارتی ضروری برای متخصصان روابط عمومی است. با توجه به ماهیت پویای این حوزه، غالباً زمان هایی وجود دارد که افراد منتظر رویدادها، جلسات یا پاسخ ها هستند. این زمان های مرده می توانند فرصتی برای بهره وری و انجام کارهای ارزشمند باشند. 1. به روز رسانی دانش و مهارت های خود بپردازید:...
-
پایبندی روابط عمومی ها به منطق
چهارشنبه 8 تیر 1401 17:18
«مدرسه روابط عمومی»-روابط عمومی نقش کلیدی در تسهیل و مدیریت موثر تغییر در یک سازمان ایفا میکند. برای دستیابی به این هدف، روابط عمومی باید به طور همزمان جنبههای منطقی و احساسی تغییر را مورد توجه قرار دهد. مدیریت جنبه منطقی تغییر: ارائه اطلاعات شفاف و دقیق: روابط عمومی باید به طور منظم و شفاف اطلاعات مربوط به ضرورت،...