مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تکنیک های مدیریت زمان در روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- تکنیک های مدیریت زمان باعث می شوند که بتوانیم از زمان بهره بیشتری ببریم و از این جهت که روابط عمومی ها با طیف گسترده ای از وظایف در زمان محدود روبرو هستند، این تکنیک ها در روابط عمومی کاربردهای فراوانی دارند.

در اینجا چند نمونه از این کاربردها آورده شده است:


  1. به شما کمک می‌کند تا وظایف خود را اولویت‌بندی کنید. در روابط عمومی، همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. با استفاده از تکنیک های مدیریت زمان، می‌توانید مهم‌ترین وظایف خود را شناسایی کنید و ابتدا آنها را انجام دهید.
  2. به شما کمک می‌کند تا از وقت خود به طور موثرتر استفاده کنید. با استفاده از تکنیک های مدیریت زمان، می‌توانید از اتلاف وقت جلوگیری کنید و وظایف خود را در زمان کمتری انجام دهید.
  3. به شما کمک می‌کند تا استرس خود را کاهش دهید. وقتی احساس می‌کنید بر زمان خود تسلط دارید، احتمال استرس شما کمتر می‌شود.
  4. به شما کمک می‌کند تا تعادل بین کار و زندگی خود را حفظ کنید. با استفاده از تکنیک های مدیریت زمان، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وقت کافی برای کار و زندگی شخصی خود دارید.

در اینجا چند تکنیک مدیریت زمان که می‌توانید در روابط عمومی از آنها استفاده کنید آورده شده است:


در اینجا به سه تکنیک  برای مدیریت زمان اشاره میکنیم :


تکنیکGTD

شاید بتوان گفت GTD مشهورترین تکنیک مدیریت زمان در دنیا باشد.

ایده اصلی این تکنیک آن است که شخص ابتدا باید کارها را از ذهن خود خارج کند و روی کاغذ بیاورد با این کار ذهن تنها روی کارهای نوشته شده تمرکز خواهد کرد و از یادآوری اینکه چه کاری باید انجام دهد رها می شود.


تکنیک Pomodoro 

این تکنیک یک روش ایتالیایی است که یاد گرفتن آن چندان زمان زیادی نمی بره.در این روش شما با استفاده از یک تایمر انجام کارها را به محدوده های ۲۵ دقیقه ای تقسیم کرده و بین هر ۲۵ دقیقه ۳ تا ۵ دقیقه زمان استراحت قرار دارد و سپس کار بعدی شروع می شود.


تکنیک تمرکز فرانکلین کاوی

مبنای این روش اولویت بندی کارها می باشد. کارها را براساس سرعت انجام در یک ماتریس طبقه بندی می کنیم.با مشخص کردن کارهای کم اهمیت تر بیشتر بر روی کار هایی تمرکز کنیم که ارزش بالاتری دارد.


با توجه به این تکنیک ها می توانید اقدامات زیر را به پیش ببرید: 


  • برنامه‌ریزی روزانه: هر روز چند دقیقه وقت بگذارید تا وظایف خود را برنامه‌ریزی کنید.
  • اولویت‌بندی: وظایف خود را بر اساس اهمیت و فوریت اولویت‌بندی کنید.
  • تمرکز: هنگام انجام یک کار، تمام توجه خود را به آن معطوف کنید.
  • استراحت: در طول روز به طور منظم استراحت کنید تا تمرکز خود را حفظ کنید.
  • نه گفتن: یاد بگیرید به درخواست‌هایی که وقت شما را هدر می‌دهد نه بگویید.


با استفاده از تکنیک های مدیریت زمان، می‌توانید به عنوان یک متخصص روابط عمومی موثرتر و  کارآمدتر عمل کنید. همچنین ما می توانیم با برگزاری دوره های آموزشی، به شما کمک کنیم تا در روابط عمومی خود موثرتر عمل کنید. با ما تماس بگیرید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد