مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد هوش مصنوعی رخشای در روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- رخشای نسخه زال، اولین سامانه هوش مصنوعی ایرانی است که با تکیه بر دانش فرهنگی و ملی ایرانیان طراحی شده است. این سامانه می‌تواند یکی از راه‌حل‌های هوشمندانه برای ارتقای کیفیت محتوای بازاریابی و تولید محتوا باشد.

دکتر عادل میرشاهی با بیان این نکته افزود: رخشای نسخه زال در تاریخ ۱۸ تیرماه سامانه پردازش و تولید عکس خود با نام “شهرزاد” را به صورت عمومی رونمایی کرد. این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی، عکس‌هایی بر اساس متن تولید کنند.

در کل، استفاده از دستیار هوش مصنوعی مانند رخشای نسخه زال، می‌تواند به ارتقای کیفیت محتوای بازاریابی و تولید محتوا کمک کند.


هوش مصنوعی در روابط عمومی کاربردهای متعددی دارد. برخی از این کاربردها عبارتند از:


تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌ها، احساسات و پوشش رسانه‌ای1: هوش مصنوعی با نوآوری‌های خود در این زمینه‌ها به حوزه روابط عمومی کمک می‌کند.

بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (SEO): هوش مصنوعی می‌تواند در بهینه‌سازی موتور جست‌وجو کمک کند تا محتوای شما بهتر و بیشتر دیده شود.

ارتقای شخصی‌سازی محتوا: با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توان محتوای سایت یا برنامه را بر اساس علایق و رفتار کاربران شخصی‌سازی کرد.

محاسبه واکنش مخاطبان: هوش مصنوعی می‌تواند واکنش مخاطبان به محتوا، محصولات یا خدمات شما را محاسبه کند.

تحلیل داده‌های انبوه: هوش مصنوعی می‌تواند به کمک روابط عمومی آمده و تمامی مراحل تحلیل داده‌ها را با ابزارهای هوشمند به‌صورت خودکار در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

شناسایی مخاطب: هوش مصنوعی می‌تواند به کمک روابط عمومی آمده تا نگاه دقیق‌تر، هوشمندانه‌تر و شخصی‌تری به ویژگی‌ها و دیدگاه‌های مخاطبین داشته باشد.

همچنین، هوش مصنوعی می‌تواند در نوشتن اطلاعیه‌های مطبوعاتی، ایجاد کانال ارتباطی با مصرف‌کننده و مشاوره از راه دور هم کمک زیادی کند. شما می توانید برای دریافت دوره های آموزشی هوش مصنوعی در روابط عمومی با ما در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد