آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

مدرسه روابط عمومی آماده برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی است لطفا با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

مدرسه روابط عمومی آماده برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی است لطفا با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

چطور با انتقادگر برخورد کنیم؟

«مدرسه روابط عمومی»- در ارتباطات انسانی که گاهی به اشتباه روابط عمومی خوانده می شود، یکی از مهارت ها برخورد صحیح با افراد در موقعیت های مختلف است. 

این فرد می تواند همسرتان، فرزندتان یا همکار و هر شخص دیگری در زندگی تان باشد. 

⁠⁣افراد انتقاد گر به دنبال سلطه گری است، اما این سلطه گری را زیر لوای باورهایی به ظاهر معقول و خرد پسند پنهان کرده است. 

با این حال رنگ و بوی سلطه گری را به خوبی می توان از انتقادهای به ظاهر سازنده، اما نا مؤثر و ناکار آمد احساس کرد⁣.

پیاژه اعتقاد دارد زمانی که با انتقاد فرد دیگری روبرو می شویم یا زیر رگبار انتقادهای او قرار میگیریم به ناچار به سه واکنش رو می آوریم:


  1. میتوانیم به قضاوت دیگران بی اعتنا باشیم و هیچ ارج و قربی برای انتقاد دیگران قائل نشویم.
  2. فرد انتقاد گر را تحقیر و نا ارزنده کنیم.
  3. انتقاد دیگران را با جان و دل بپذیریم و خودمان را مستحق این انتقاد بدانیم.

⁣برای مطالعه عمیق تر در مورد این موضوع کتاب خلع سلاح همسر انتقادگر اثر میشل اسکین را مطالعه کنید. شما می توانید در زمینه ارتباطات انسانی از مشاوره مدرسه روابط عمومی بهره مند شوید. با ما در تماس باشید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد