«مدرسه روابط عمومی»- امروز بازار کار تا حد زیادی با فناوری های نوین ارتباطی گره خورده است. در نتیجه جریان اصلی کسب و کارها در اینترنت جریان دارد. اما اینکه چطور باید وارد این فضا شویم مستلزم شناخت مفاهیم اولیه اینترنت و در ادامه آشنایی با اقتضائات این فضا و تسلط بر تکنولوژی تولید محتوا و توانایی تولید محتواست.
در این میان، دوره آموزشی مدیریت کسب و کار اینترنتی (120 ساعت) به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کار اینترنتی خودتان را در اینترنت راه اندازی کرده و سپس آن را توسعه دهید. بدیهی است که این آموزش می تواند مبنای کار برای کسانی باشد که می خواهند در حوزه کسب و کارهای اینترنتی فعالیت کنند.
با این مقدمه به بیان دروس و سرفصل های آموزشی این دوره می پردازیم:
عنوان کلاس آموزشی |
شرح مختصر کلاس |
ساعات آموزش |
توضیحات |
مبانی اینترنت |
در این کلاس با چیستی اینترنت و برخی از امکانات آن آشنا می شویم. |
8 ساعت |
|
روابط عمومی اینترنتی |
در این کلاس با حوزه سئو و روابط عمومی و نحوه استفاده آن در توسعه کسب و کار آشنا می شویم. |
32 ساعت |
|
وردپرس |
در این دوره با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا می شویم. |
16 ساعت |
|
مدیریت رسانه اجتماعی (ادمین) |
در این دوره می آموزیم که چطور می توانیم رسانه اجتماعی را مدیریت کنیم. |
8 ساعت |
|
تولید محتوای اینترنتی |
در این دوره می آموزیم که چطور می توانیم در اینترنت محتوای با کیفیت تولید کنیم. |
16 ساعت |
|
تحلیل سایت و رسانه اجتماعی |
در این دوره آموزشی می آموزیم که چطور از وضعیت رسانه و مخاطبان را ارزیابی کنیم. |
8 ساعت |
|
ارتباطات تصویری |
در این دوره می آموزیم که چه تصاویری می تواند بیشتر اثربخش باشد. |
8 ساعت |
|
مهارت های بازاریابی اینترنتی |
در این دوره می آموزیم که چطور مخاطبانی که جذب محتوای ما شده اند را به خریدار کالا و خدمات تبدیل کنیم. |
24 ساعت |
|