«مدرسه روابط عمومی»-دوره آموزشی پاسخگویی و روشنگری در روابط عمومی به شما کمک میکند تا مهارتهای لازم برای پاسخگویی موثر به مخاطبان و روشنگری در مورد فعالیتها و عملکرد سازمان خود را فرا بگیرید.
در دنیای امروز که اطلاعات به سرعت و به آسانی در دسترس همه قرار میگیرد، سازمانها بیش از هر زمان دیگری به پاسخگویی شفاف و صادقانه به مخاطبان خود نیاز دارند.
این دوره به شما آموزش میدهد که چگونه با مخاطبان خود در مواقع چالشبرانگیز ارتباط برقرار کنید، به سوالات و نگرانیهای آنها پاسخ دهید و اعتماد آنها را جلب کنید.
کد دوره: 402/04
مدت زمان ارائه آموزش: 16ساعت (نظری و عملی)
پیامدهای یادگیری :
- در قبال عملکرد و فعالیتهای سازمان خود، پاسخگو می شوند.
- با نیازسنجی، توجه به افکار عمومی و آینده نگری، توجه به نیاز مخاطبان، اطلاع رسانی دقیق و به موقع، از پاسخگویی کلیشه ای و کلی پرهیز می نمایند و همواره بصورت جامع و کامل به مخاطبان پاسخگو هستند.
سرفصلها و رئوس مطالب یادگیری:
▪ معرفی دوره و ارتباط آن با شرح وظایف/ اهمیت و ضرورت دوره برای کارکنان روابط عمومی
▪ طرح مسأله (بررسی وضعیت پاسخگویی دستگاهها(ارائه توسط فراگیران،بحث و گفتگو)
▪ مفهوم شنا سی، چیستی و کارکردهای روابط عمومی/ ضرورت پا سخگویی و رو شنگری، اهداف و نتایج پا سخگویی/ تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها/ ظرفیت های روابط عمومی و رسانه ها در حوزه پاسخگویی و روشنگری/ شرح راهبردها و تکنیک های پاسخگویی/ انواع پاسخگویی در روابط عمومی، ابزارها و روشهای عملیاتی/ مهارتهای
برقراری ارتباط مؤثر برای پاسخگویی/ تکنیک های حرفه ای پاسخگویی به اعتراضات و شکایات/ شرح وظایف مدیران و کارشناسان روابط عمومی نسبت به ارباب رجوع، مشتری در حوزه پاسخگویی/ آمادگی قبلی برای پا سخگویی در مواقع بحران/ ا شتباهات رایج در پا سخگویی/ پیامدهای عدم پا سخگویی/ علت یابی عدم پا سخگویی
دستگاههای اجرایی
▪ ارائه کار عملی و مطالعاتی در خصوص موضوع شیوه های یاددهی- یادگیری: سخنرانی، بحث و گفتگو، بررسی موردی، مشارکت فعال و تجربه آموزی از گروه همتایان و سایر
▪روشهای آموزش مهارت محور ارزشیابی فراگیران: ترکیبی از ارزشیابی تکوینی(مستمر) و ارزشیابی تراکمی (پایان دوره) / ارزشیابی دانشی و آزمون های عملکردی
(ارائه کار عملی و فعالیت مطالعاتی در خصوص وضعیت پاسخگویی در دستگاه ( بررسی، تحلیل، ارزیابی و ارائه گزارش)
مجریان دوره:
واحدهای آموزش دستگاههای اجرایی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، مراکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده- نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها و مراکز و مؤسسات آموزشی دارای مجوز در حیطه «روابط عمومی»
با سلام و عرض ادب
لطفا کلاسهای مجازی مختص پست شغلی روابط عمومی را در سامانه بارگزاری بفرمائید ./.