«مدرسه روابط عمومی»- دوره آموزشی فناوریهای نوین و روابط عمومی دیجیتال به شما کمک میکند تا با کاربرد ابزارها و فناوریهای نوین در حوزه روابط عمومی آشنا شده و از آنها برای ارتقای عملکرد خود در این حوزه استفاده کنید.
در دنیای امروز که فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت در حال پیشرفت است، روابط عمومی نیز برای همگام شدن با این تغییرات نیاز به استفاده از ابزارها و فناوریهای نوین دارد.
این دوره به شما آموزش میدهد که چگونه از شبکههای اجتماعی، وبلاگ، وبسایت، ایمیل، بازاریابی محتوایی، سوشال لیسنینگ، تجزیه و تحلیل دادهها و دیگر فناوریهای نوین برای برقراری ارتباط با مخاطبان، انتشار اخبار و اطلاعات، ایجاد برند، مدیریت بحران و رسیدن به اهداف ارتباطی خود استفاده کنید.
کد دوره: 402/06
مدت زمان ارائه آموزش: 18ساعت (نظری و عملی)
پیامدهای یادگیری :
- از ظرفیتهای محیط الکترونیکی جدید در روابط عمومی بهره برداری می نمایند.
- از روش ها، ابزارها و کانالهای اینترنت محور با هدف حضور بیشتر در فضای آنلاین استفاده می کنند.
- با کسب شناخت درست از مخاطب هدف، محتوای مورد علاقه او را ارتقاء داده و اشتراک گذاری می کنند.
سرفصلها و رئوس مطالب یادگیری:
▪ معرفی دوره و ارتباط آن با شرح وظایف/ اهمیت و ضرورت دوره برای کارمندان روابط عمومی
▪ طرح مسأله (استفاده از فناوری های نوین در روابط عمومی دستگاه، ارائه توسط فراگیران،بحث و گفتگو)
▪ مفهوم شنا سی / حرکت از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی دیجیتال و مقای سه آنها/نقش فضای مجازی در توسعه خدمات روابط عمومی/ وظایف و ویژگی های روابط عمومی دیجیتال و نقش آن در مدیریت بحران/ روابط عمومی دیجیتال چگونه به بهبود و ارتقای سازمان ها کمک می کند؟/ اهداف روابط عمومی دیجیتال/ نقش روابط
عمومی دیجیتال/ انواع ا ستراتژی های روابط عمومی دیجیتال و تأثیر آن بر ارتقاء برند سازمانی/ تکنیکها، معیارها و ابزارهای روابط عمومی دیجیتال/ مدیریت و تولید محتوا در روابط عمومی دیجیتال/ آماده سازی و تولید محتوای آنلاین/ تنظیم و بهبود پروفایلینگ سازمان در شبکه های مجازی/ ارتباطات بازاریابی (مارکام)/ ا ستراتژی اینترنت
محور در روابط عمومی/ چگو نه برای کمپین روابط عمومی دیجی تال استراتژی طراحی کنیم؟/ ابزار های روابط عمومی دیجیتال/ معیارها و ابزار سنجش/پایش منظم در روابط عمومی دیجیتال/ مدیریت بحران در روابط عمومی دیجیتال
▪ بررسی نمونه هایی از روابط عمومی دیجیتال
▪ ارائه کار عملی و تمرین برای یادگیری بیشتر (شناسایی فناوری های نوین و کاربرد آنها در روابط عومی)
شیوه های یاددهی- یادگیری:
کارگاهی،تمرین، ارائه کار عملی، بررسی موردی، استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری، تجربه آموزی از گروه همتایان و سایر روشهای آموزش مهارت محور
ارزشیابی فراگیران:
ترکیبی از ارزشیابی تکوینی(مستمر) و ارزشیابی تراکمی (پایان دوره) / ارزشیابی دانشی و آزمون های عملکردی(ارائه کار عملی (تدوین استراتژی و تولید محتوای دیجیتال- کاربرد فناوری ها در روابط عمومی/مشکلات و موانع موجود)
مجریان دوره:
واحدهای آموزش دستگاه های اجرایی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، مراکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها و مراکز و مؤسسات آموزشی دارای مجوز در حیطه «روابط عمومی»