آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

عنوان دوره آموزشی: سیاستها و تاکتیک های جدید رسانه ای

«مدرسه روابط عمومی»- دوره آموزشی سیاست‌ها و تاکتیک‌های جدید رسانه‌ای به شما کمک می‌کند تا با آخرین تحولات و  رویدادهای دنیای رسانه  آشنا شده و از آنها برای ارتقای عملکرد خود در حوزه‌های مختلف  مانند روابط عمومی، بازاریابی، و تبلیغات  استفاده کنید.


در دنیای امروز که رسانه‌ها نقش بسیار قدرتمندی در افکار عمومی و رفتار مردم  دارند، آشنایی با سیاست‌ها و تاکتیک‌های جدید رسانه‌ای  از اهمیت بسیار زیادی  برخوردار است.


این دوره  به شما آموزش می‌دهد که چگونه از شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، ایمیل، و سایر ابزارهای رسانه‌ای  برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.


 کد دوره: 402/010


مدت زمان ارائه آموزش:  18ساعت


پیامدهای یادگیری : 


- جریان سازی نوین رسانه ای و استراتژی ها ، سیاست ها و تاکتیک های جدید رسانه ای را می شناسند.


- با تبادل تجربیات، هم آموزی، استفاده از تحقیقات رسانه ای، شناخت ابزارها و تاکتیک های خبری، به خوبی خبرها را مدیریت می کنند.


سرفصل ها و رئوس مطالب یادگیری:


▪ معرفی دوره و ارتباط آن با شرح وظایف/ اهمیت و ضرورت دوره برای مدیران روابط عمومی


▪ طرح مسأله، ارائه چند نمونه از تاکتیکهای جدید رسانه ای،بحث و گفتگو


▪ اهمیت پوشش خبری و نقش روابط عمومی ها/ ارکان پوشش خبری و تأثیر ابزارهای پوشش خبری،رسانه های جدید و اپلیکیشنهای موبایل بر فرآیند تولید و انتشار اخبار/ راهبردها و سیاست های رسانه ای ثابت و متغییر جبهه رسانه ای معارض در قابل ایران/ رویکردها، جهتگیری و استراتژهای پوشش خبری/ تاکتیک های پوشش خبری/ شاخ های ارزیابی پوشش خبری و روابط عمومی ها/ شاخه های مختلف مدیریت پوشش اخبار(مدیریت موضوعات خبری، مدیریت جملات ، واژه ها و تصاویردر پوشش خبری/ مدیریت تعارض در پوشش خبری( انواع تعارض در پوشش خبری ،دلایل و راهکارهای رفع آن)/ آسیب شناسی و نقد عملکرد روابط عمومی ها در پوشش خبری


▪ ارائه کار عملی و مطالعاتی در خصوص موضوع


شیوههای یاددهی- یادگیری: 


سخنرانی، ارائه کار عملی، بررسی موردی، استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری، بحث و گفتگو و تجربه آموزی از گروه همتایان و افراد صاحب نظر و سایر روش های آموزش مهارت محور


ارزشیابی فراگیران:


 ترکیبی از ارزشیابی تکوینی(مستمر) و ارزشیابی تراکمی (پایان دوره) / ارزشیابی دانشی و آزمون های عملکردی (ارائه کار عملی و مطالعاتی(آسیب شناسی عملکرد روابط عمومی در خصوص موضوع)


مجریان دوره: 


واحدهای آموزش دستگاه های اجرایی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، مراکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد