«مدرسه روابط عمومی»- دوره آموزشی چند رسانه ای و روابط عمومی به شما کمک می کند تا با کاربرد ابزارها و فنون چند رسانه ای در روابط عمومی آشنا شده و از آنها برای ارتقای عملکرد خود در حوزه های مختلف مانند اطلاع رسانی، بازاریابی، و تبلیغات استفاده کنید.
در دنیای امروز که مخاطبان به طور فزاینده ای به محتوای بصری و تعاملی علاقه مند هستند، استفاده از ابزارها و فنون چند رسانه ای در روابط عمومی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با استفاده از محتوای چند رسانه ای می توانید توجه مخاطبان را جلب کنید، پیام های خود را به طور موثرتری به آنها برسانید و به اهداف ارتباطی خود برسید.
این دوره به شما کاربرد ابزارها و فنون مختلف چند رسانه ای در روابط عمومی را آموزش می دهد و مهارت های لازم برای تولید محتوای چند رسانه ای جذاب و تاثیرگذار را به شما می آموزد.
کد دوره: 402/014
مدت زمان ارائه آموزش: 32ساعت (نظری و عملی)
پیامدهای یادگیری :
- ابزارهای مختلف عکاسی و فیلمبرداری مورد استفاده در روابط عمومی را می شناسند.
- در مراسم ها، رویدادها و جلسات مختلف از ابزارهای عکاسی و فیلمبرداری به درستی استفاده می کنند.
سرفصلها و رئوس مطالب یادگیری:
▪ معرفی دوره و ارتباط آن با شرح وظایف/ اهمیت و ضرورت دوره برای کارمندان روابط عمومی
▪ طرح مساله (بررسی چند نمونه از عکاسی و فیلمبرداری انجام شده توسط روابط عمومی دستگاه، ارائه توسط فراگیران، بحث و گفتگو)
▪ مفهوم چندرسانه ای و کاربرد آنها در روابط عمومی/ فایل های چندرسانه ای- دسته بندی چندرسانه ای/ آموزش عکا سی و فیلم برداری در روابط عمومی/ ابزارهای مختلف عکاسی و فیلمبرداری/ مستند سازی در روابط عمومی/ تکنیکها و سیستم های آرشیو عکس/ بایدها و نبایدهای حقوقی در عکاسی و فیلم برداری در روابط عمومی/استفاده از نرم افزارهای کاربردی در عکاسی و فیلمبرداری/ویرایش تصاویر و ویدئو
▪ ارائه کار عملی و تمرین برای یادگیری بیشتر/ بررسی نمونه های موفق عکاسی و فیلم برداری و تحلیل آنها شیوه های یاد دهی- یادگیری: کارگاهی، تمرین، ارائه کار عملی، استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری، بحث و گفتگو و تجربه آموزی از گروه همتایان و افراد حرفه ای و سایر روشهای آموزش مهارت محور
ارزشیابی فراگیران:
ترکیبی از ارزشیابی تکوینی(مستمر) و ارزشیابی تراکمی (پایان دوره)-آزمونهای عملکردی در خصوص موضوع(عکاسی،فیلمبرداری و..)
مجریان دوره:
واحدهای آموزش دستگاههای اجرایی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، مراکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها و مراکز و مؤسسات آموزشی دارای مجوز در حیطه «روابط عمومی»