آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

عنوان دوره آموزشی: برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- دوره آموزشی برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی به شما کمک می کند تا با مفهوم برنامه ریزی بر پایه سناریو، مزایای برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی، مراحل برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی، ابزارها و روش های برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی، و کاربردهای برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی  آشنا شوید و از این دانش برای تدوین برنامه های روابط عمومی خلاقانه، انعطاف پذیر و کارآمد  استفاده کنید.


در دنیای امروز که آینده نامشخص تر از همیشه است،  برنامه ریزی سنتی در روابط عمومی دیگر کارآمد نیست.  روابط عمومی ها باید با استفاده از رویکردهای نوین برنامه ریزی، مانند برنامه ریزی بر پایه سناریو، برای آینده آماده باشند.  برنامه ریزی بر پایه سناریو به شما کمک می کند تا سناریوهای مختلفی را برای آینده ترسیم کنید و برای هر سناریو برنامه ریزی کنید.  با این کار می توانید در برابر رویدادهای غیرمنتظره آمادگی داشته باشید و از فرصت های جدید به بهترین نحو استفاده کنید.


کد دوره: 402/032


مدت زمان ارائه آموزش:  8ساعت (نظری و عملی)


پیامدهای یادگیری: 


- با شناخت سناریونگاری و سناریونویسی، می توانند آینده را بخوبی تحلیل نمایند و نسبت به برنامهریزی اقدام کنند.


- ساختاری را برای پیشبینی نیازهای بالقوه و همچنین گزینههای احتمالی سیاستهای آینده در روابط عمومی و دستگاه ارائه می نمایند.


سرفصلها و رئوس مطالب یادگیری:


▪ معرفی دوره و ارتباط آن با شرح وظایف/ اهمیت و ضرورت دوره برای مدیران روابط عمومی


▪ طرح مسأله (ارائه یک نمونه از برنامه ریزی انجام شده بر پایه سناریو،بررسی،تحلیل با مشارکت فراگیران)


▪ نقش آفرینی جدید روابط عمومی در عصأر ارتباطات و اطلاعات/ مفهوم سأناریونگاری و سأناریو نویسأی/ اهمیت سناریونگاری برای روابط عمومی/ محورهای اساسی سناریونگاری در روابط عمومی/ انواع سناریوها/ اصول اجرایی برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی 


▪ ارائه کار عملی مرتبط با موضوع


شیوههای یاددهی- یادگیری:


 کارگاهی، کار عملی، بحث و گفتگو و تجربه آموزی از گروه همتایان و افراد صاحبنظر


ارزشیابی فراگیران: 


ترکیبی از ارزشیابی تکوینی(مستمر) و ارزشیابی تراکمی (پایان دوره)- آزمونهای عملکردی ( برنامه ریزی به روش سناریو)


مجریان دوره: 


واحدهای آموزش دستگاههای اجرایی، مراکز آموزش مدیریت دولتی، مراکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد