«مدرسه روابط عمومی»- مدرسه روابط عمومی دوره آموزشی مدیریت اجرایی رویدادهای فرهنگی را با مشخصات زیر و با زمان کاملا متناسب با درخواست بخش های مختلف به صورت خصوصی و عمومی (مشاوره و کلاس) ارائه می دهد. مدیران آموزش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های موجود درخواست خود را ارسال فرمایند.
عنوان کارگاه:
به فارسی: مدیریت اجرایی رویدادهای فرهنگی
به انگلیسی: Executive management of cultural events
2- زبان ارائه کارگاه آموزشی: فارسی □ انگلیسی □
3- خلاصه کارگاه آموزشی: (حداکثر 50 کلمه)
در این کارگاه آموزشی ضمن آشنایی با مقوله فرهنگ و برنامه فرهنگی، شرکت کنندگان با ماهیت رویداد و روش های تجزیه و تحلیل فعالیت های اصلی و فرعی در یک رویداد فرهنگی آشنا می شوند. آنها روش های تفویض مسئولیت بین کارکنان و پیمانکاران رویداد را می شناسند و بر کنترل فرآیندهای اجرایی رویداد آگاه می شوند. در بخشی از کارگاه بحث مستند سازی و نکات حقوقی قرارداد و پیمان در رویداد مورد توجه قرار می گیرد. در نهایت نیز روش تهیه گزارش پایان رویداد و تعامل با رسانه ها پرداخته می شود.
4- اهداف کارگاه آموزشی: (حداکثر پنج هدف آموزشی را به صورت لیست ذکر نمایید)
1. آشنایی با مفهوم امور فرهنگی
2. آشنایی با رویداد فرهنگی
3. آشنایی با چرخه دمینگ در مدیریت رویداد
4. آشنایی با موارد حقوقی رویداد
5. آشنایی با مستند سازی و تدوین دستورالعمل رویداد
5- مستمعین موردنظر: (چه کسانی یا چه مراکزی میتوانند از این کارگاه بهرهمند شوند)
1. مدیران روابط عمومی در سطوح اجرایی و برنامه ریزی
2. کارگزاران روابط عمومی
3. تمام کارکنان بخش های اداری
6- سطح کارگاه آموزشی: عمومی □ متوسط □ پیشرفته □
7- نوع کارگاه آموزشی: بنیادی □ کاربردی □ توسعهای □
8- پیشنیاز علمی افراد شرکتکننده:
بدون پیش نیاز
9- سرفصل و ریز مطالب و زمانبندی پیشنهادی:
1. فرهنگ و رویدادهای فرهنگی
2. شناخت فعالیت ها و تجزیه و تحلیل آن
3. چرخه دمینگ در مدیریت رویدد
4. تفویض وظایف در مدیریت
5. هماهنگی و نظم برگزاری رویداد
6. کنترل برنامه
7. تدوین دستورالعمل اجرایی برگزاری رویداد فرهنگی
8. روش های ارزیابی رویداد
9. موارد حقوقی پیمان و قرداد با پیمانکاران
10. مستندسازی رویداد فرهنگی
11. تهیه گزارش پایان
12. تعامل با رسانه ها
10- چه کتاب(ها)، مقاله(ها) یا وب سایتهایی را به شرکتکنندگان توصیه میکنید که قبل از حضور در کارگاه آموزشی مطالعه کنند؟
• میرشاهی، دکتر عادل (1402)، اسناد مرجع در روابط عمومی، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی
• باقریان، دکتر مهدی (1392)، مدیریت گردهمایی، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی
• گرگوری، آن (1391)، ترجمه مریم صالحی، برنامه ریزی و مدیریت کمپین های روابط عمومی، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی
• کوش، دنی(1389)، ترجمه فریدون وحیدا، مفهوم فرهنگ در علوم اجتماعی، تهران: انتشارات سروش و مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای.
• باقریان، مهدی (1393)، فنون روابط عمومی، تهران: انتشارت کارگزار روابط عمومی
11- مدت زمان کارگاه آموزشی:
12- امکانات مورد نیاز (برای دوره حضوری):
1. ویدئو پرژکتور
2. لپ تاب
13- حداقل و حداکثر تعداد افراد شرکت کننده: حداقل 3 حداکثر 100
14- هزینه(پیشنهادی) ثبت نام برای هر نفر: توافقی
17- میزان حق الزحمه پیشنهادی جهت برگزاری کارگاه آموزش: توافقی
16- توضیحات تکمیلی: