آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

اعتماد؛ کلید موفقیت در روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- مدیران روابط عمومی موفق به کارکنان خود ایمان دارند و موفقیت خود را منوط به اعتماد به آنها برای خلق ایده‌های خلاقانه، حل مشکلات و دستیابی به نتایج مطلوب می‌دانند. در این مسیر باید توجه ویژه ای را به اعتماد، جلب اعتماد یا کسب اعتماد بدهند. برای این امر موارد ذیل باید در نظر گرفته شود:


انتخاب فرد مناسب برای وظایف محوله

واگذاری کارها به عهده افراد مناسب، مستلزم دقت و ظرافت است. برای انتخاب صحیح، باید علایق، نقاط قوت و تخصص افراد را در نظر گرفت و وظایف را به کسانی واگذار کرد که در حداقل دو بخش از این سه زمینه، توانایی بالایی دارند. چراکه توانایی بالای کارشناسان روابط عمومی باعث تقویت مضاعف واحد روابط عمومی می شود. 

فرض کنید به دنبال فردی برای تحقیق و رسیدگی به شکایات مشتریان هستید. در این صورت، باید فردی را انتخاب کنید که:


  • از خدمت به مشتریان لذت ببرد.
  • دارای مهارت‌های فردی بالایی باشد.
  • توانایی حل مسائل و ارائه راه حل‌های مناسب را داشته باشد.


مزایای واگذاری کارها

  • افزایش کارایی و تمرکز مدیر روابط عمومی بر روی موضوعات مهم
  • رهایی از وظایف زمان‌بر و خسته‌کننده
  • افزایش توانمندی کارکنان و تبدیل آنها به همراهان ارزشمندتر


نکات مهم در واگذاری کارها در روابط عمومی:

  • از واگذاری وظایف به کارکنانی که از عهده وظایف عادی خود برنمی‌آیند، خودداری کنید.
  • واگذاری واقعی کارها به معنای اعطای اختیار به فردی دیگر برای انجام وظایفی است که به طور طبیعی جزو وظایف شما محسوب می‌شود.
  • با اعتماد به کارکنان و واگذاری وظایف مناسب به آنها، می‌توانید به عنوان مدیر روابط عمومی، به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنید.


علاوه بر موارد ذکر شده در متن اصلی، نکات زیر نیز برای مدیران روابط عمومی حائز اهمیت است:

  1. ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان: قبل از واگذاری وظایف جدید، اطمینان حاصل کنید که کارکنان از دانش و مهارت‌های لازم برای انجام آن وظایف برخوردار هستند.
  2. ارائه بازخورد سازنده: به طور منظم به کارکنان خود در مورد عملکردشان بازخورد ارائه دهید تا به ارتقای توانمندی آنها کمک کنید.
  3. تشویق و قدردانی: از کارکنانی که وظایف خود را به طورصحیح انجام می‌دهند، تشویق و قدردانی کنید تا انگیزه آنها را افزایش دهید.
با رعایت این نکات، می‌توانید از پتانسیل کارکنان خود به طور کامل استفاده کنید و به اهداف و برنامه‌های خود در حوزه روابط عمومی دست پیدا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد