مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

نمونه متن تبریک به مناسبت هفته روابط عمومی / 27 اردیبهشت 1403

«مدرسه روابط عمومی»- روز روابط عمومی فرصتی عالی برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های فعالان این عرصه است. چه بخواهید به همکارانتان، مشتریانتان یا دوستانتان در این حوزه تبریک بگویید، نوشتن یک پیام تبریک شخصی و صمیمانه می‌تواند نشان‌دهنده قدردانی شما باشد.


برای نوشتن متن تبریک باید به نکات زیر توجه کنید:

  • با یک عبارت تبریک شروع کنید. می‌توانید از عباراتی مانند "روز روابط عمومی مبارک!"، "به مناسبت روز روابط عمومی، بهترین‌ها را برای شما آرزومندم" یا "روزتان پر از موفقیت باد، روابط عمومی‌های عزیز!" استفاده کنید.
  • از نام شخص یا گروهی که به آنها تبریک می‌گویید استفاده کنید. این کار پیام شما را شخصی‌تر و صمیمی‌تر می‌کند.
  • از زحمات و تلاش‌های آنها قدردانی کنید. به طور خاص به دستاوردها یا ویژگی‌های مثبتی که در کارشان دیده‌اید اشاره کنید.
  • از یک جمله یا عبارت انگیزه‌بخش استفاده کنید. این می‌تواند به آنها برای ادامه تلاش و موفقیت در کارشان انگیزه دهد.
  • امضای خود را در انتهای پیام بنویسید.

علاوه بر این، می‌توانید از نمونه پیام‌های تبریک و اس ام اس که در ادامه آمده است استفاده کنید. این پیام‌ها توسط مدرسه روابط عمومی تهیه شده‌اند و می‌توانند به عنوان الهام‌بخش شما برای نوشتن پیام‌های تبریک شخصی باشند. توجه داشته باشید که این پیام‌ها فقط نمونه هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آنها را تغییر دهید.می‌توانید از این پیام‌ها به عنوان الهام‌بخش برای نوشتن پیام‌های تبریک در سایر مناسبت‌ها نیز استفاده کنید.


نمونه اول:


روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به تمامی همکاران صدوق و تلاشگرم در سراسر کشور که در حیطه روابط عمومی و ارتباطات فعالیت می کنند، تبریک می گویم.

دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و به تبع آن بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.

در جهان امروز ارتباطات بین انسان ها ارزش فزاینده پیدا کرده و به جایگاه اول تبدیل شده است. دیگر حاکمیت ماشین و فناوری به پایان رسیده است و به این جهت نقش روابط‌عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی آن در برقراری ارتباط خوب و مناسب با مخاطبان بسیار مهم است.

بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت ها‌ و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.

در دنیای کنونی، نقش روابط‌عمومی ها در کمک به تصمیم گیری‌‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان قابل توجه است. این بخش به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه‌‌های جدید روابط‌عمومی در عصر ارتباطات است.

اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌‌های تخصصی به نوعی با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است.

توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مسئولان با ذینفعان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

در واقع روابط‌عمومی به عنوان یک مفهوم و یک فعالیت، ارتباطی مستقیم با محیط هایی دارد که در آنها افکار عمومی بر فعالیت فعالان اجتماعی تاثیر گذار است و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی از ارکان اصلی آن است.


تبریک روز روابط عومی از طرف رئیس

بر همگان واضح است که روابط عمومی، علمی بین رشته ای است که روز به روز بر اهمیتِ کارکردهای آن افزوده می شود و با توجه به تغییرات فناورانه و تغییر فضای ارتباطی و ظهور مخاطبان کنشگر و فعال، نیاز به تحول در روابط عمومی ها و گذر از مرحله سنتی به روابط عمومی های ارتباط گر احساس می شود.

از روابط عمومی تعاریف زیادی وجود دارد اما درهمه تعاریف، دو مفهوم اساسی وجود دارد: یکی"سازمان" و دیگری" مخاطبان یا مردم" و اینچنین روابط عمومی را می توان مدیریت ارتباط میان یک سازمان و مخاطبان درون و برون سازمانی نامید.

از آنجایی که تمامی سازمانها کوشش مداوم دارند تا از حمایت و پشتیبانی افکار عمومی برخوردار شوند، واحدهای روابط عمومی توانسته اند  در این زمینه نقش اساسی ایفا کنند و از فعالیت های خود در ایجاد سازگاری و هماهنگی بین سازمانها از یک طرف و افراد و گروهها از طرف دیگر نتایج مطلوب بدست آورند.

با توجه به اینکه رویکرد جدید شرکت ما در زمینه آگاهی بخشی، فرهنگسازی، بهره گیری از روابط عموی در مدیریت شرایط موجود است و بنا دارد در کنار توسعه زیر ساخت ها توجه ویژه ای به مدیریت ب روابط عمومی و ارتباطات داشته باشد، بنابراین در تمام این فرآیندها در درون و بیرون شرکت روابط عمومی نقش و سهم بسیار مهم و برجسته ای دارد.

همانطور که می دانیم جنس مشکلات در حوزه فعالیت ما از جنس مسائل فرهنگی و اجتماعی است و در این راه مسئولیت بزرگ و وسیعی بر عهده روابط عمومی هاست و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که نگرشی مشترک بین همه مخاطبانمان، ایجاد کنیم.

در شرایط کنونی روابط عمومی باید از ارتباط یک سویه که مبتنی بر متقاعد سازی و اقناع است عبور کند و بر تفاهم با مخاطبان و فهم متقابل با آنان و تأثیر و تأثر دو جانبه بیندیشد چرا که دشواری این مسائل ارتباطی ما تنها وقتی کاسته می‌شود که مخاطبان ما آگاه شده و آگاهانه تصمیم بگیرند.

اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی امیدوارم تعهد، تخصص و پشتکار دست اندرکاران این حوزه در راستای اطلاع رسانی، مشارکت‌های اجتماعی و عمومی، تعامل با جامعه هدف و رسانه‌ها  بیش از پیش شکوفا شود.


  

نمونه تبریک روز روابط عمومی از جانب وزیر

بیست و هفتم اردیبهشت روز روابط عمومی است. اگر بخواهم روابط عمومی را ساده و آنگونه که به آن باور دارم بیان کنم، بدون هیچ بزرگنمایی، روابط عمومی توانمند، به روز و کارآمد شرط لازم برای موفقیت و بهروزی در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی است. مهم نیست و تفاوتی هم ندارد که در زندگی کجای هرم قدرت هستی. هرکه هستی و هرجا هستی برای بهروزی و موفقیتت به داشتن روابط عمومی درست و دقیق و کارآمد نیاز داری.

نمی توان انسان موفقی باشی و روابط عمومی موفقی نداشته باشی. در مدیریت و موفقیت در آن این نقش و سهم بسیار پررنگ تر و برجسته تر و والاتر است. در مدیریت موفق ما، بر اهمیت روابط عمومی افزوده می شود.

پس پربیراه نخواهد بود اگر بگویم تفاوت مدیر موفق از نا موفق را می توان در داشتن روابط عمومی موفق از ناموفق بازشناخت.

روز روابط عمومی را گرامی داشته و بر تمامی فعالان این عرصه شادباش می گویم و از خداوند بزرگ و مهربان برای این عزیزان در مسئولیت بسیار تاثیرگذار سلامتی و سربلندی و بهروزی آرزو می کنم.


پیام تبریک روز 27 اردیبهشت؛ روز روابط عمومی

فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی برای قدردانی از همه فعالان و تلاشگران این عرصه مهم و تاثیر گذار است.

روابط عمومی ها همچون پلی میان دستگاه های اجرایی و افکار عمومی نقش بی بدیلی در تبیین و انعکاس دستاوردها و اقدامات انجام شده دارند.

 اکنون که همه عزیزان همت و توان خویش را برای خدمت صادقانه به ملت شریف ایران مصروف داشته، رسالت روابط عمومی ها در انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت به افکار عمومی بسیار خطیر است.

 اینجانب با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به عموم فعالان این عرصه به ویژه همکارانم در روابط عمومی ..... برای این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون دارم.



پیام تبریک کوتاه روز روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات، تداعی‌گر نقش موثر و پررنگ روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمان‌هاست.

نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان ‌ها و نهادها عمل می کند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.

اینجانب فرارسیدن این روز را به مسئولان، کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.


اس ام اس جدید ارتباطات و روابط عمومی

سالها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است.


اس ام اس به روز ارتباطات و روابط عمومی

اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب، سخن گفتن از روی علم ، آگاهی و اطلاع است. روز روابط عمومی گرامی باد.


پیامک جدید روز ارتباطات و روابط عمومی

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم. بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.


اس ام اس  نو روز ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است. روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.

پیامک  امسال برای روز ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آنها صداقت را اصل قرار دهند. ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


اس ام اس روز ارتباطات و روابط عمومی

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است. روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد .


پیام کوتاه برای روز ارتباطات و روابط عمومی

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است. روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.


پیامک اس ام اسی روز روابط عمومی و ارتباطات

روابط عمومی خانه مردم و تریبون سازمان است (۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد)


پیامک مدرسه روابط عمومی برای روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات

نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند. روز روابط عمومی گرامی باد.


تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به همکاران

۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این علم به عنوان بخشی از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع ابزار ها، رسانه ها و هنرها به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروز دیگر تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی در جهان بدون تلاش روابط عمومی ها در برقراری صحیح ارتباطات درون و برون سازمانی وشکل دهی به افکار عمومی بیش از پیش دور از ذهن می نماید.این روز بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآوری کنیم،‌ نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش مشارکت مردمی است که بدون شک ماموریت انجام این مهم به عهده مدیریت روابط عمومی مراکز‌ اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سازمان های دولتی و خصوصی است.

در عرصه های اقتصادی و بازرگانی نیز که به عنوان اصلی ترین رسالت نهادهایی چون سازمان همیاری شهرداریها به شمار می روند، می توان اذعان داشت که روابط عمومی ها حلقه تکمیل کننده فعالتیهای اقتصادی کشور  از جمله تولید، بازرگانی و ... هستند و باید تلاش شود که جایگاه اصلی این واحد در ارکان اقتصادی کشور  نیز به روشنی و به نحو تاثیرگذارتری مورد توجه قرار گیرد.

به همین بهانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را خدمت شما فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدواریم در راستای تحقق اهداف رسانه ای و ارتباطی و شناساندن ظرفیتها، توانمندیهای هر یک از نهادها و دستگاه های اجرای استان به عنوان بخش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.


تبریک طولانی روز روابط عمومی به همکاران

نام گذاری 27 اردیبهشت ماه با نام روز ارتباطات و روابط عمومی، نشان از جایگاه مهم و حیاتی روابط عمومی در سازمان ها و نهادها دارد. این روز صرفا نامی در برگی از تقویم سال نیست، بلکه کتابی از اخلاق، فلسفه، علم و هنر اندیشیدن است. روابط عمومی خانه مردم، تریبون و آینه تمام نمای درون و احوالات هر سازمان است.

کار در روابط عمومی به سبب وظایف و مسئولیت هایی که دارد به عنوان یکی از مشاغل پر استرس در دنیا شناخته شده است. امروزه روابط عمومی‌ها به عنوان مشاورانی امین در کنار مدیران، مسئولین و کارکنان قرار داشته و در تصمیم‌گیری‌ها و فرآیندهای کلان، نقش اساسی دارند.

انعکاس دست آوردهای سازمان در جنبه های مختلف از یک سو و نیز بیان انتظارات و خواسته های مردم از سویی دیگر، بر عهده کارکنان عاشق پیشه، متعهد، دلسوز و آگاه روابط عمومی است

اینجانب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی عاقبت به خیری، سلامتی و توفیقات روز افزون همگان را از خداوند متعال برای تمامی فعالان این عرصه مسئلت می نمایم.


تبریک روز روابط عمومی به همکاران روابط عمومی

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است.

این روز در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از  زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.

شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند و ما نیز قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی ها هستیم.

در سال جاری ، اینجانب ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همه مدیران و پرسنل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان قدس ، توفیق روزافزون همه این عزیزان راجهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.


تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به مدیران روابط عمومی

بی شک این روز تداعی گر اهمیت ونقش روز افزون صنعت روابط عمومی دردنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است .

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد .

در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛  فلسفه مدیریت است، اگر ناکار آمد شود، مدیریت  فرسوده و ناکارآمد می شود و این روابط عمومی است که می تواند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین گردیده با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد ، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد .

درهای سازمانها، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می شوند و این آغوش باز روابط عمومی هاست که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه می تواند رسیدن به اهداف عالیه جامعه را دنبال نموده و روح و سرزندگی را در سازمانهای کشورمان جاری سازد .

روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم .

بار دیگر برای کلیه فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامی مان باشیم.


27 اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات مبارک

تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی

چندان به دور از واقعیت نگفته‌اند که بیشتر اختراعات بشری از روزی که انسان پا بر روی زمین گذاشت تا به امروز برای از بین بردن فاصله‌ها و ایجاد ارتباط بوده است. 

ارتباطات یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایرعلوم قرن حاضر است  و در این میان متخصصان روابط عمومی بایستی برای ایجاد رابطه‌ای هدفمند و دوطرفه همراه با حفظ ارزش‌ها راهکارها و خلاقیت‌های ویژه‌ای به خرج داده و در راه تحقق اهداف سازمانی گام بردارند.

اهمیت «جهاد تبیین» و واکاوی ابعاد مختلف آن پس از تأکید چندباره رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) دیگر بر کسی پوشیده نیست. زمانی که ایشان می‌فرمایند: «جهاد تبیین یک فریضه قطعی و یک فریضه فوری است» اجرای صحیح بند بند آن از واجبات به شمار می‌آید چراکه معنای جهاد در اسلام کاملاً مشخص است.

از این رو نقش مجموعه روابط عمومی در سازمان به عنوان یک بازوی توانمند سازمانی در شکل دهی و هدایت افکار عمومی و جریان سازی رویدادهای مهارتی در توسعه  پایدار کشور بر هیچ کس پوشیده نیست, شاید تا چندی پیش محوری ترین نقشی که برای روابط عمومی متصور بودند صرفاً اطلاع رسانی از رویدادهای سازمانی بود. اما در حال حاضر عزیزان کوشای روابط عمومی های این مجموعه با حداقل هزینه و با دستان خالی و پشتکار و همت خود ثابت کرده اند، خواستن توانستن است و  چهره ای توانمند از سازمان ترسیم کرده اند. 

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، فرصت مغتنمی است برای سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران و همکاران تلاش گر و متعهد این عرصه که با مشارکت، همدلی و همفکری با توجه به افکار عمومی، کیفیت خدمات اطلاع رسانی را نسبت به گذشته بهبود بخشیده اند، اینجانب این روز ارزشمند را به همه سفیران سازمان تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی این عزیزان را مسئلت دارم.


نمونه پیام تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات وزیر

بسم الله الرحمن الرحیم

فضیلت آگاهی‌بخشی و فریضه‌ی آینده‌پژوهی از روشن‌ترین مراتب مجموعه‌های دانش‌محوری‌ست که با طرح مرجعیت علم و سزاواری عاملین به علم، احسن‌الحال مستمری را برای جامعه‌ی هدف خویش آرزو می‌کنند. این منش به درایت و دانش اصحاب ارجمند روابط عمومی تعریف می‌شود و عالمانه به تجسّم رویکردهای متمایز علمی و تعالی امور دانشگاهی ختم می‌گردد. روابط عمومی متولد ایمان به ارتباطات و اعتقاد به وفاق است که با ارتقا جایگاه فردی به اعتلای سازمان می‌اندیشد.

مواجهه‌ مسئولانه با جامعه، رابطه‌آفرینی علمی و مبتنی بر طرح الگوهای موفق و ترویج هم‌گامی در رویکردهای فردی و جمعی از کلیدواژگان توفیق آموزشی محسوب می‌شود که به اهتمام مجموعه‌های روابط عمومی در هر سامان و سازمانی مستقر می‌گردد. تمایز این نهاد در روزگار ما زاده‌ی ظرفیت‌های رسانه‌ای، درک درست مطالبات نسلی، شناخت شیوه‌های انتقال خبر و اشراف بر رابطه‌آفرینی در طبقات مخاطب و هدایت‌بخشی افکار است که این رویکرد مرهون زمان‌آگاهی و دوراندیشی متخصصان متعهد روابط عمومی‌ست که به ایمان من شایسته‌ترین شکل جهاد تبیین می‌تواند معرفی شود.

از همکاران عزیزم در مجموعه‌ی روابط عمومی که معرّفان کارآمدی سیستم، بهبود سازمان و توسعه‌ی ارزش‌های حرفه‌ای این نهاد خدوم می‌باشند صمیمانه قدردانی می‌کنم و فروتنانه؛ خود و دیگر دست‌اندرکاران را به ترفیع جایگاه، تامین ابزار نقش‌آفرینی، اتکا به مشاورت‌های خیرخواهانه‌ اصحاب صدیق روابط عمومی توصیه می‌کنم.

دیگربار به عنوان خادم مردم شریف ایران از اهتمام فعالان روابط عمومی نمایندگی های مختلف در انعکاس دستاوردها و اقدامات و ساختن مسیری روشن برای خدمت مطلوب کمال امتنان و قدردانی را دارم و ضمن تبریک روز روابط عمومی از خداوند متعال مسئلت دارم تلاش‌های شما عزیزان را به عنوان فعالیت خیّر و حسنه و باقیات صالحات توشه‌ آخرت قرار دهد.


تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات؛ 27 اردیبهشت ماه

به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز پرافتخار را به تمامی فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، سفیران دانایی و آگاهی، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گوییم.

روابط عمومی، به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان، نقشی حیاتی در دنیای امروز ایفا می‌کند. فعالان این عرصه با تلاش و تعهد خود، در انعکاس اخبار و اطلاعات دقیق و شفاف به مردم، ارتقای سطح آگاهی جامعه و ایجاد ارتباطی مؤثر بین سازمان‌ها و مخاطبان، نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کنند.

روز روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان است که با قلم توانا و اندیشه‌های خلاق خود، در مسیر روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه گام برمی‌دارند.

امیدواریم در سایه تلاش و تعهد روزافزون فعالان روابط عمومی، شاهد ارتقای روزافزون جایگاه این حرفه در جامعه و تحقق اهداف والای آن باشیم.

به مناسبت این روز فرخنده، برای تمامی فعالان عرصه روابط عمومی، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در ظل توجهات حضرت حق، آرزومندیم.

همچنین، از این فرصت استفاده کرده و یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی را گرامی می‌داریم و با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق می‌نماییم.

روزتان مبارک!


تبریک روز روابط عمومی با توجه به فعالیت روابط عمومی سازمان

 حساسیت فعالیت در حوزه سازمان ........ به دلیل گستردگی ابعاد مختلف امور از اهمیت بالایی برخوردار است.


 ترسیم فضایی درست و منصفانه از زحمات طاقت فرسای مدیران محترم و پرسنل شریف این سازمان عظیم ،همزمانی تخصص و تعهد را طلب می نماید تا با انعکاس تلاش صادقانه خانواده بزرگ دانشگاه تصویری از اقدامات انجام شده به جامعه در حد شأن این عزیزان ارائه گردد.

در این بین اولویت مدیریت روابط عمومی ما پوشش همه جانبه ی دستاوردهای مجموعه بوده، هرچند اقدامات انجام گرفته توسط مدیریت روابط عمومی، فرارتر از پوشش های خبری صورت گرفته می باشد، اما تمام تلاش روابط عمومی بر انتشار حداکثری اخبار زحمات شما همکاران بزرگوار است.

به همین منظور ضمن عرض احترام و تقدیر از همراهی و حسن تعامل اعضا محترم هیات رئیسه ،مدیران گرامی و پرسنل شریف و مدیریت روابط عمومی و بهره مندی از نقطه نظرات صمیمانه همکاران، آرزوی سلامتی یکایک شما را از خداوند متعال تمنا دارم.

 ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و رسانه، مجالی فراهم نموده تا ضمن تشکر از کارکنان محترم روابط عمومی در تمام واحدها ،قدردان زحمات بی دریغ این عزیزان و پوشش خبری مناسب رویداد های سازمان در تمام مناسبتها و مراسم در ساعات اداری و ایام تعطیل بوده و سرافرازی هرچه بیشتر شما همراهان گرامی را از ایزد منان طلب می نمایم.



تبریک به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی

بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت ها‌ و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.

در دنیای کنونی، نقش روابط‌عمومی ها در کمک به تصمیم گیری‌‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان قابل توجه است و اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌‌های تخصصی به نوعی با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است.

فعالان این حوزه با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش حرفه ای خود، فضایی سالم را برای تعامل و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم نموده و در تعاملی مثبت و سازنده با رسانه ها، عملکرد مدیران را پشتیبانی و از هویت سازمانی خویش صیانت می کنند.

 نامگذاری 27 اردیبهشت‌ماه به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی»، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان هنرهشتم یادآور شویم و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی و ارتباطات را ارج نهیم.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز به یکایک فعّالان عرصه روابط عمومی، که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، با صداقت، شجاعت و امانت در جهت انجام رسالت خطیر خود بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.


تبریک ولایی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): "روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.."

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را  به مسئول محترم روابط عمومی و نیز کلیه مدیران، کارشناسان و فعالان زحمت کش و سخت کوش روابط عمومی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی و با تدبیر و امید در جهت تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و هم‌زبانی" فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.


پیام تبریکات صمیمانه به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک، قرن اخیر عصر انفجار اطلاعات است و به همین دلیل است که حتی به صورت روزانه شاهد پیشرفت های متعدد در عرصه های فناوری، علمی، ارتباطی و آگاهی بخشی هستیم.

عنصر آگاهی بستر و لازمه ی پیشرفت و قرارگرفتن در مسیر توسعه است و ارتباط نیز یکی از مهمترین مهارتهای غیرقابل انکار جامعه انسانی به ویژه مدیریتی است که وجود و اجرای آن از اصول و ضروریات یک جامعه ی پیشرفته است.

در این میان روابط عمومی به عنوان آیینه ی تمام نمای یک سیستم و مهمترین پل ارتباطی بین متولیان خدمت در تمامی دستگاهها، نهادها و ادارات، با مردم که بزرگترین سرمایه ی اجتماعی هستند، می باشند.

نقش روابط عمومی در ارائه ی عملکرد، تبلیغات، اطلاع رسانی، ارتباطات مردمی و پاسخگویی، بی بدیل و ایفای مطلوب آن موجب تحقق رسالت خدمت رسانی و نهایتا تکریم ارباب رجوع است.

شایسته است روابط عمومی ها با استفاده بهینه از این ظرفیت و جایگاه ارزشمند و البته با توجه ویژه ی مدیران به این مهم، این تعامل دوسویه را با مردم و رسانه ها به عنوان ضرورتِ همگام و همراه روابط عمومی، تحقق بخشند.

اینجانب با سپاس صمیمانه از زحماتِ اطلاع رسانی و پاسخگویی روابط عمومی ها، 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به زحمت کشان و تلاشگران این عرصه تبریک عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیق و سلامتی همگان در ادامه ی خدمت خالصانه و صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.


تبریک روز روابط عمومی با لحاظ مسائل دینی و مذهبی

به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز پرافتخار را به تمامی فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، سفیران دانایی و آگاهی، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گوییم.

روابط عمومی، به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان، نقشی حیاتی در دنیای امروز ایفا می‌کند. فعالان این عرصه با تلاش و تعهد خود، در انعکاس اخبار و اطلاعات دقیق و شفاف به مردم، ارتقای سطح آگاهی جامعه و ایجاد ارتباطی مؤثر بین سازمان‌ها و مخاطبان، نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کنند.

روز روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان است که با قلم توانا و اندیشه‌های خلاق خود، در مسیر روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه گام برمی‌دارند.

امیدواریم در سایه تلاش و تعهد روزافزون فعالان روابط عمومی، شاهد ارتقای روزافزون جایگاه این حرفه در جامعه و تحقق اهداف والای آن باشیم.

به مناسبت این روز فرخنده، برای تمامی فعالان عرصه روابط عمومی، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در ظل توجهات حضرت حق، آرزومندیم.

همچنین، از این فرصت استفاده کرده و یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی را گرامی می‌داریم و با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق می‌نماییم.

روزتان مبارک!


متن تبریک روز روابط عمومی + عکس نوشته

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی است.

نمونه پیامک تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

نخستین شرط برای داشتن یک رابطه مفید، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع هست.

روز روابط عمومی گرامی باد


نمونه بهتر از تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات هست که امروزه به قلب تپنده آلبوم های گوناگون تبدیل شده هست


پیامک یا اس ام اس تبریک 27 اردیبهشت ماه

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری رابطه با انها صداقت را اصل قرار دهند.

۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همگان از طریق اس ام اس

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر هست.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


جوک تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

داماد چکاره هستند؟ ایشان مهندس ارتباطات اند... با تمام دخترهای محله ارتباط دارند.

روزت مبارک مهندس ارتباطات


جوک تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

فرق بین روابط عمومی و شایعه‌سازی چیه؟ تو روابط عمومی یه ذره حقیقت قاطی شایعه می‌کنی، ولی تو شایعه‌سازی یه ذره شایعه قاطی حقیقت! روز روابط عمومی بخیر!

جوک تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات


چرا روابط عمومی‌ها همیشه سرشون شلوغه؟ چون همش دارن یه چیزی رو به یه کس دیگه توضیح می‌دن! روزتون پر از آرامش، روابط عمومی‌های عزیز!


جوک تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

  بهترین تعریف از روابط عمومی چیه؟ هنری برای گفتن یه دروغ به طوری که همه باورش کنن! روز روابط عمومی گرامی باد!


جوک تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

  فرق بین روابط عمومی و تبلیغات چیه؟ تو روابط عمومی یه ذره اغراق قاطی حقیقت می‌کنی، ولی تو تبلیغات یه ذره حقیقت قاطی اغراق! روز روابط عمومی پربرکت!


جوک تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

روز روابط عمومی به تمام کسانی که می‌توانند یک داستان را 10 بار به 10 روش مختلف تعریف کنند، مبارک! 


جوک تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

روز روابط عمومی به تمام کسانی که می‌توانند با لبخند، حتی بدترین خبرها را هم به مردم بدهند، مبارک! 


جوک تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

روز روابط عمومی به تمام کسانی که می‌توانند با یک تماس تلفنی، یک بحران را به یک فرصت تبدیل کنند، مبارک!


روز روابط عمومی مبارک باد؛ نمونه پیام تبریک مدیر سازمان

بسم الله الرحمن الرحیم

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌ جانبه‌ ی جوامع به وسیله اطلاع‌ رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌ بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه‌ ی امروز ماست.

در جهان رقابتی امروز، آگاهی دادن و اطلاع داشتن مخاطبان و ذینفعان از سازمان هایشان، نقشی کلیدی در کیفیت راهبری و حیات سازمان دارد و این نقش کلیدی با ترکیبی از دانش، هنر و هوش بر عهده مدیران و کارشناسان روابط عمومی است.

تا آنجا که مقام معظم رهبری درباره اهمیت روابط عمومی فرموده اند، سلامت یک دستگاه بــه اتصال اجزای آن و همنوایی و همسازی آنها ارتباط دارد و روابط عمومی ها می تواند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکـس کنند و مشخص کننده روش ها و نقص های دستگاه مربوط خود باشند که این فرمایش بیانگر عمق تاثیر روابط عمومی ها و اهمیت رسالت خطیری است که بر عهده دارند.

روابط عمومی ها امروزه فراتر از بازوهای مدیریت یک سازمان هستند و نقشی ارزنده در مدیرت فضای حاکم بر کشور را دارند.

از این رو با عنایت به فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز گرامیداشت روابط عمومی اینجانب این روز ارزشمند را به همه سفیران سخت‌ کوش و پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی به ویژه همکاران خود تبریک عرض می‌ نمایم.


پیام تبریک کوتاه و رسمی برای روز روابط عمومی و ارتباطات

بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، روزی برای تجلیل و تکریم از عزیزان پرتلاشی است که چراغ اطلاع‌رسانی، گردش شفاف اطلاعات و ارتقای آگاهی عمومی را روشن نگه می‌دارند. توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت همه فعالان این عرصه روابط عمومی و ارتباطات را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.


نمونه پیام تبریک مدیر روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی

بنام خداونـد لـوح و قلـم

 27 اردیبهشت‌ماه روزی که در سطح جهانـی به عنوان روز روابط‌عمومــی و ارتبـاطات نامگــذاری شده است، فرصتی مغتنم برای یادآوری از فعالیت‌های انسان‌هایی است که دلسوزانه، عاشقانه و متعهدانه برای ایجاد ارتباط و تعامل سازنده، روشنگـری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشـی شفاف تلاش می‌کنند.

اهمیت روابط عمومی در دانشگاه‌ها و موسسات علمی در مسیر خطیـر و حسـاس اطلاع‌رسانــی رویدادهــا، دستاوردهــا و فعالیت‌هـای علمــی و ارتقاء سطـح آگاهـی جامعـه از دستاوردهـای علمـی، تمایـز بین علـم و شبه‌علـم و مبـارزه با خرافـات نویـن که ملبـس به اصطلاحـات و مفاهیـم علمـی است دو چندان است؛ این در حالی است که برخی به اشتباه روابط عمومی را واحدی برای تبلیغ فرد یا واحد و در حد نصب بنر می پندارند.

روابط عمومی به عنوان مشاوری امین و بی‌طرف، سرمایه اجتماعی و سازمانی هر دستگاهی است که جایگاه آن به مدد پیشرفت فنـاوری، ظهور فضـای مجـازی و  شبکه‌هـای اجتماعـی در دوران جدید، اهمیتی مضاعف پیدا کرده است.

ما در واحد روابط عمومـی، علی‌رغم کمبود نیـروی انسانـی متخصص، امکانات و زیرساخـت‌های ضروری، همواره سعـی داریم درخور جایگاه مخاطبان خود گام برداریم که بی‌تردید این رسالت مهم با وجود تنگناها و کج‌فهمی‌ها، بدون همیاری و همراهی مدیران و همکاران عزیز در اطلاع یابی از دستاوردها و فعالیت‌ها میسر نمی‌شود.

روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه کارکنان روابط عمومی و مدیران محترم و عزیزی که در قالب نمایندگان، رابطان و مسئولان سایت با روابط عمومی همکاری می‌نمایند صمیمانه تبریک عرض می‌کنـم و از حضـرت دوسـت توفیـق روزافـزون ایشان را مسئلـت دارم.


نمونه کوتاه شده یک پیام تبریک به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

با تقدیم سلام و احترام

اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد، عمده ترین عامل توسعه انسانی است. روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

این روز شکوهمند و فرهمند را به شما مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و با ابتکار و امید،  قانونمند، هدفمند و هوشمند؛ با صداقت، شجاعت و امانت ضمن حفظ مصالح سازمان و منافع همگنان در جهت انجام رسالت خطیر و خیره کننده ی خود قرار می دهید؛ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


تبریک پیام هفته روابط عمومی و ارتباطات بر همه ارتباطگران

روابط عمومی عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی، نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد. بدون تردید مسئله «جهاد تبیین» نیز به عنوان یکی از مطالبات مهم و توقعات به حق مقام معظم رهبری از دستگاههای مختلف تبلیغاتی و رسانه ای کشور برای روشنگری و زدودن ابهامات و شبهات در جامعه است. لذا اکنون که اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی‌توان نقش آن را در پیشبرد اهداف یک نهاد یا سازمان، بهبود کیفی و کمی فعالیت‌ها و افزایش بهره وری از امکانات و نیروی انسانی نادیده گرفت.

بدینوسیله اینجانب با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی«ارتباطات و روابط عمومی»، این روز را به کلیه همکاران فعال در حوزه روابط عمومی به ویژه همکاران پرتلاش و دلسوز خود در روابط عمومی تبریک عرض نموده و ضمن تشکر از تلاش بی شائبه و شبانه روزی آنان از ایزد متعال سلامتی و موفقیت روزافزون را برای ایشان آرزومندم.


پیام مدیر روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی با تاکید بر فرموده مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): "روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.."

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد


پیام هفته روابط عمومی با توجه به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):

"روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.."

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است. امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران، کارشناسان و فعالان زحمت کش و سخت کوش روابط عمومی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی و با تدبیر و امید در جهت تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و هم‌زبانی" فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.


متن رسمی تبریک هفته روابط عمومی با تاکید بر مسائل دینی و رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) 

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه " روز ارتباطات و روابط عمومی"  را به تمامی فعالان پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی در میهن اسلامی به ویژه همکاران ارجمند خود صمیمانه تبریک می گویم.

بی شک دنیای امروز که به عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات نام یافته است ؛ بیانگر نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران این عرصه است که با همت سترگ و بکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش، بسترهای  توسعه آگاهی و مسئولیت پذیری در جوامع و ملل را فراهم و فضایی سالم و مطمئن برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان ها را رقم زده اند.

نگاهی به نامگذاری  "روز  ارتباطات و روابط عمومی"  در ایران عزیز و اندیشیدن به مولفه ها وگزاره هایی همچون "روابط عمومی، حکمرانی خوب، مشارکت کارآمد" ؛ "روابط عمومی، اخلاق‌مداری، اعتماد اجتماعی" ؛ "روابط عمومی، کنشگری، مسئولیت اجتماعی"؛ " روابط عمومی، تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" و.... دلالت بر اهمیت جایگاه و نقش موثر و محوری روابط عمومی‌ها در حوزه‌های عملکردی و موفقیت دستگاه ها، سازمان ها و نهادها و ارتقای منزلت و پایگاه اجتماعی آنان دارد.

این نقش‌آفرینی‌ها که می تواند مدیریت افکار عمومی درون و برون سازمان را با برنامه ریزی‌های دقیق و مدون راهبردی و نگرش به رصد تحولات و رخدادهای بین المللی و جهانی، پیش‌بینی آینده و نگاه هنرمندانه به بهره‌گیری از عنصر  خلاقیت و ابتکار و تاکید بر انعطاف‌پذیری هوشمند، برخط بودن و استفاده هوشیارانه از دانش و مهارت های تخصصی و فناورانه تضمین نمایند، قادر است دسترسی به اهداف و آرمانهای مورد نظر را به نحو مطلوب و شایسته ترسیم و پشتیبانی نماید.

در این رهگذر با تاکید بر اهتمام ویژه ما به مقوله «ارتباطات و روابط عمومی» به عنوان یکی از پیشران‌های اصلی و پیش برنده حرکت تحولی کشور؛ از مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه، صادقانه و ارزنده کلیه همکاران متعهد، متخصص و توانمند خود در مجموعه روابط‌عمومی قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

دوام توفیق و سربلندی همه تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی و رسانه در خدمت صادقانه به ملت عظیم‌الشأن ایران و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)  و منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند کریم و نعیم خاضعانه مسئلت می جویم.



پیام تبریک مدیر کل به مناسبت هفته روابط عمومی

امروزه و در عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌ها، دیگر هیچ شرکت یا سازمانی را بدون وجود نهاد روابط عمومی نمی‌توان متصور بود. روابط عمومی، به‌عنوان چشم تیزبین سازمان، روشنگر و راوی حقایق تلاش‌های جمعی برای جامعه و بازتاب‌دهنده خواست‌ جامعه به مدیران سازمان است. روابط عمومی در تقویت انگیزه‌های درون‌سازمانی از یک‌سو و تلاش برای امیدبخشی، آگاهی‌بخشی عمومی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار اثرگذار دارد.

نقش روابط عمومی‌ها به‌عنوان کارگزاران «هنر هشتم» در بهتر شدن حال عمومی مخاطبان این نهاد، در نهایت به بهتر شدن فضای عمومی جامعه منجر شده و می‌تواند سبب تقویت امیدواری و روحیه‌بخشی عمومی و تاب‌آوری برای عبور از مشکلات باشد؛ امری حیاتی که اگر از آن غفلت شود، زمینه خسارات جبران‌ناپذیری به جامعه خواهد شد.

این‌جانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاش‌های همکاران ارزشمندم، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای آنان از درگاه خداوند حکیم، پیروزی، بهروزی و عاقبت به خیری طلب می‌کنم.



متن طولانی تبریک هفته روابط عمومی به پیشاهنگان این عرصه

روز "ارتباطات و روابط عمومی" فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضور مدیرانی دانایی‌محور و تحول‌طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه‌ای در عملکرد و بها دادن روزافزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات از سویی دیگر تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی خود تثبیت کنیم.

جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزار‌ها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم به کار گرفته میشود.

در عصر حاضر که تمام کنش‌های افراد در دل مفهوم بی‌انت‌هایی از انواع مختلف ارتباطات معنا پیدا می‌کند، بدون شک در این میان روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند نقشی کلیدی در ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان ایفا کنند.

تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی‌ها به عنوان بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد و منعکس کننده چگونگی مسائل سازمانها، موید نقش اساسی و تعیین کننده این بخش در ترغیب و اقناع افکار عمومی برای تبیین دستاورد‌های آن سازمان است.

روابط عمومی‌ها در این شرایط خاص و استثنایی که در عرصه جنگ نرم هستیم و دشمنان می‌خواهند از فضای فرهنگی کشور علیه انقلاب، نظام و دولت استفاده کنند، میبایست به طور موثری در ایجاد اعتماد بین بدنه اجرایی و مردم و همچنین برای جلب مشارکت مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی ایفای نقش کنند و با تعامل مناسب با بخش‌های مختلف جامعه و با استفاده از زبان تأثیرگذار و البته قابل درک برای عموم، فعالیت‌های شرکت را برای مردم به تصویر بکشند. 

امروزه عرصه اطلاع‌رسانی به واسطه فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و شبکه‌های مجازی، رسانه‌های تعاملی و کانال‌های ارتباطی گستردهتر و واکنش‌ها و بازخورد‌ها پرشتابتر شدهاند. با توجه به تنوع، گستردگی و پیچیدگی این فضا، روابط عمومی‌ها به عنوان کنشگران و کارگزاران عرصه اطلاع رسانی، در بهره گیری از این فناوری‌ها و ابزار‌های ارتباطی میبایست با اندیشه پویا و همت بلند، هرچه بیشتر در بروزآوری و کسب دانش جدید و استفاده از فناوری‌های نو اقدام کنند تا با درکی عمیقتر از حرفه و وظایف خود، در انجام شایسته ماموریت‌ها به نحو کارآمد از این ابزار‌ها استفاده کنند.

اینجانب ضمن عرض تبریک روز "ارتباطات و روابط عمومی" به تمامی مشعل‌داران فروزان توسعه ارتباطی، از تلاش‌های هنرمندانه و متعهدانه شما در جهاد تبیین و بازتاب رویداد‌ها و اطلاعات درست، دقیق و به موقع مرتبط با فعالیت‌های درون و برون سازمانی صورت گرفته صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم.



پیام قل و دل تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات

«توسعه شتابان ابزارها و فناوری‌های ارتباطی چنان تأثیر شگرفی بر مناسبات جهانی گذاشته است که دیگر هیچ رویداد و تحولی را نمی‌توان بدون آن در نظر گرفت.

گسترش ارتباطات علاوه بر تسهیل و تسریع چرخه اطلاع‌رسانی که عاملی مهم در پیشرفت جوامع محسوب می‌شود، موجب هم‌گرایی ارتباطی میان ملت‌ها شده و در سایه این نزدیکی، نوعی برابری اطلاعاتی و فرهنگی را برای همگان فراهم کرده است.

در این میان روابط‌عمومی‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین کانال‌های ارتباطی میان سازمان‌ها، مخاطبان و رسانه‌ها، بیش از پیش نقش حلقه واسط را برای شکل‌گیری یک ارتباط سالم و روشنگرانه در جامعه ایفا کرده و بر همین سیاق، به ایجاد فضایی شفاف در جامعه کمک می‌کنند.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به خانواده بزرگ و اثرگذار این عرصه تبریک می‌گویم و اعتلای نقش و جایگاه نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی کشور را برای خدمت‌رسانی افزون‌تر به مردم آرزومندم».


پیامک های خلاقانه تبریک روز و هفته روابط عمومی به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی

متن رسمی تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری رابطه با انها صداقت را اصل قرار دهند.

۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


پیام رسمی تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات هست که امروزه به قلب تپنده آلبوم های گوناگون تبدیل شده هست.


پیام رسمی تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی

اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است.


متن اداری تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات هست.


متن اداری تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند

بلکه باید در پاسخگویی به مردم و

در برقراری ارتباط با آن ها صداقت را اصل قرار دهند.



متن رسمی تبریک روز ارتباطات

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز هست، دوچندان شده هست به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته هست.


متن رسمی تبریک روز جهانی ارتباطات

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر هست.


متن اداری گرامیداشت روز ارتباطات

نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در دنیا شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در اساس بازرسی آسیب‌ها میباشند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا میباشند.

روز روابط عمومی گرامی باد


متن رسمی تبریک روز ارتباطات به همکار

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر هست.

روز ارتباطات و روابط عمومی بر همکار عزیزم گرامی باد


متن اداری برای تبریک روز ارتباطات

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم. 


متن رسمی تبریک روز روابط عمومی

نوع کار روابط‌ عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند


متن رسمی تبریک روز جهانی روابط عمومی

روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه اصحاب رسانه، فعالان روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی‌های شرکت های تابعه هلدینگ … تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش‌ بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود؛ موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقادها و پیشنهادها از سطوح‌ گوناگون ذی نفعان به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند

27 اردیبهشت روز روابط عمومی مبارک


متن اداری تبریک روز روابط عمومی

درک و شناخت دنیای امروز بدون دریافتن نقش ارتباطات و وسایل ارتباطی امکان پذیر نیست، به گونه ای که برای سوار شدن بر مسیر و جریان روندهای روز دنیا چاره ای جز آمیختن با وسایل ارتباطی نداریم. 27 اردیبهشت؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.


متن تبریک 27 اردیبهشت روز روابط عمومی

اگر تنها یک دلار برایم باقی بماند، آن را برای روابط عمومی هزینه می کنم.

روز روابط عمومی مبارک


متن رسمی درمورد روز روابط عمومی

هدف از روز جهانی ارتباطات کمک به ایجاد پل‌های ارتباطی قوی بین کشورهای مختلف و مردم جهان و توسعه ی فناوری‌هایی است که برای گسترش ارتباطات ساخته شده است


متن رسمی روز روابط عمومی

روابط عمومی کارآمد به عنوان بازوی مشاوره ای با تحلیل گفتمان و دریافت نظرات موافق و مخالف، بستر ساز تعالی سازمان خود است

روز روابط عمومی مبارک و فرخنده باد


متن تبریک روز روابط عمومی

روابط عمومی تلفیقی است از دانش، مهارت، هنر و تجربه و مترادف است با خلاقیت توام با انگیزه، گفتمان، تعامل و اخلاق.

27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات مبارک باد


متن تبریک روز ارتباطات

هر مدیر موفق نیازمند روابط عمومی موفق و توانمندی است که بتواند با دوراندیشی و حسن خلق در ارتباطات درونی و برونی سازمان تعادل و موازنه برقرار کند

روز روابط عمومی مبارک


جملات زیبا برای تبریک روز روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ماه هرساله فرصتی است تا یادی کنیم از نقش حیاتی و غیرقابل انکار روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و چهارمین شغل پراسترس در رنکینک جهانی و خداقوتی بگوییم به فعالان بی ادعا و سخت کوش این عرصه. 

روز روابط عمومی بر همه زحمت کشان این عرصه تبریک و تهنیت باد

متن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

روابط عمومى درست و خلاقانه ، در توسعه کسب و کار، جادو مى کند! فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به صاحب نظران و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک می گوییم.



پیام تبریک عید ارتباطات و روابط عمومی

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ۲۷ اردیبهشت ماه موسوم به روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم ملی،فرصت مغتنمی است تا باد یادآوری جایگاه مهم و تأثیر گذار روابط عمومی و ارتباطات، زمینه را برای تقویت و تحکیم مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی درون و برون سازمانی فراهم کنیم.

بدون شک ارتقا و تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ ها به عنوان بازوی مشورتی، در دنیای امروز یک ضرورت انکار ناپذیر و یک راهبرد مهم است.

 روابط عمومی هوشمند و روزآمد با نیروی انسانی توانمند و تجهیزات و ملزومات اداری با ایجاد ارتباط دوسویه موفق، این فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا ضمن دریافت مطالبات جامعه هدف و مخاطبین خود از یک سو، خدمت و وظایف سازمان خود را به درستی به مردم اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی بیشتر بهره برد.

پر واضح است که توسعه بدون اطلاع رسانی ، تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی کامل نخواهد بود و به هدف نمی رسد.

 امروزه نقش آفرینی و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها  با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری های نو ظهور و دقت و سرعت  در امر اطلاع رسانی و ارتباط موفق با مخاطبین  ازطریق پلتفرمها نمودار می شود و این  روابط عمومی  است که با تیزبینی و هوشیاری می تواند توفیق یک سازمان را بر ستون  پایدار دانش و اطلاعات استوار سازد و مدیریت سازمان را در اخذ تصمیم های درست و شایسته ، کمک نماید.

لذا همه مدیران باید به روابط عمومی‌ها به عنوان  آینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌حق جامعه هدف توجه داشته و با تمهید ابزار و تکمیل نیروی انسانی و تامین مالی ،زمینه را برای نقش آفرینی درست و بموقع و ایفای وظیفه سازمانی در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان فراهم کنند.

اینجانب با تشکر از تلاشهای دست اندرکاران روابط عمومی و ارتباطات، روز و هفته روابط عمومی و ارتباطات را  به همه فعالان این عرصه تبریک می گویم و با توجه به شرایط موجود اعم از تحریم های ظالمانه دشمنان ،تنگناها و مضایق موجود و مسئله فراگیر کرونا، از جامعه رسانه ای و مسئولان روابط عمومی می خواهم تا نهایت تلاش خود را برای امید آفرینی، جلب مشارکت مردم ،فعالسازی و ایجاد زمینه برای رونق و جهش تولید در جای جای استان سراسر ظرفیت بوشهر بکار گیرند .

 در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، مزید توفیقتان را از خداوند منان خواهان و خواستارم. 


پیام تبریک هفته روابط عمومی به همگان

 اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است.

روز روابط عمومی گرامی باد


پیام تبریک روز روابط عمومی به فعالان عرصه اطلاع رسانی

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می‌نمائیم.

بی شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.


تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

تبریک روز روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی

روابط عمومی‌ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آنها صداقت را اصل قرار دهند.

۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


تبیین جایگاه روابط عمومی در تبریک روز روابط عمومی

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


تاکید بر اخلاق در وابط عمومی و تبریک روز روابط عمومی

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


معرفی شغل روابط عمومی و تبریک روز روابط عمومی

نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.


تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در صنعت

در جهان رقابتی امروز، آگاهی دادن و اطلاع داشتن مخاطبان و ذینفعان از سازمان هایشان، نقشی کلیدی در کیفیت راهبری و حیات سازمان دارد و این نقش کلیدی با ترکیبی از دانش، هنر و هوش بر عهده مدیران و کارشناسان روابط عمومی است.

امروزه روابط عمومی نوین با ابعادی گسترده تر، به عنوان یکی از ارکان مدیریت شرکت ها و بخشی از نظام موثر رسانه ای مطرح شده است و تفاهمی اجتماعی را بین ذینفعان و سازمان ها ایجاد کرده است.

تا آنجا که مقام معظم رهبری درباره اهمیت روابط عمومی فرموده اند، سلامت یک دستگاه بــه اتصال اجزای آن و همنوایی و همسازی آنها ارتباط دارد و روابط عمومی ها می تواند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکـس کنند و مشخص کننده روش ها و نقص های دستگاه مربوط خود باشند که این فرمایش بیانگر عمق تاثیر روابط عمومی ها و اهمیت رسالت خطیری است که بر عهده دارند چرا که روابط عمومی ها بر تصمیمات مخاطب تاثیر جدی دارند و هر تاثیر گذاری، مسوولیت آور است. روابط عمومی ها امروزه فراتر از بازوهای مدیریت یک سازمان هستند و نقشی ارزنده در مدیرت فضای حاکم بر کشور دارند.

اینجانب با گرامیداشت این روز، و تاکید بر نیاز جامعه به امید، به عنوان راهی برای برون رفت از شرایط حساس کنونی برای تمام تلاشگران عرصۀ ارتباطات، از خداوند متعال توفیقات روزافزون آرزو می‌کنم و این روز را صمیمانه به تک تک فعالان عرصه استراتژیک اطلاع رسانی تبریک می گویم.


تبریک هفته و روز روابط عمومی

27 اردیبهشت ماه روزی که در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید. این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم.


روابط عمومی شغلی پر استرس؛ تبریک به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

نوع کار روابط‌ عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.


پیام تبریک سالروز روابط عمومی با آیه قرآنی

"وَهُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ" 

در عصری زندگی می‌کنیم که گسترش و توسعه علم ارتباطات و روابط عمومی در آن از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وجوه برآمده از نیاز  بشر اجتماعی امروز به شمار رفته و توجه به آن‌ در جهت پاسخگویی به نیازها براساس فکر و اندیشه، مسیر توسعه این پدیده را چنان پرشتاب کرده است که حتی تکنولوژی و پیشرفت سخت‌افزاری بعضاً عاجز از همراهی آن می‌شوند. 

اساس برقراری ارتباطی پایدار و متقابل در کنار استفاده از عناصر علمی، هنری و تخصصی در تعامل با مخاطبان و همچنین تبیین، تشریح و اطلاع‌رسانی به موقع و تاثیرگذار از جمله کارکردهایی است که از آن با عنوان هنر هشتم یاد می‌کنند و کسب سرمایه اجتماعی و ارتقا جایگاه یک سازمان در گرو آن است.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت با عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا ضمن توجه به جایگاه پراهمیت روابط‌عمومی، بر لزوم بازخوانی و بروزرسانی آن در جهت پیشبرد اهداف و بیان ظرفیت‌ها و فعالیت‌ها در سطح کلان سازمانی اندیشه شود. 

با تبریک فرا رسیدن این مناسبت، بر خود لازم می‌دانم این روز را به تمامی همکارانم در بخش‌های مختلف روابط عمومی شهرداری قم و همچنین فعالان این عرصه در سایر سازمان‌ها و نهادها تبریک بگویم. 

و من الله التوفیق.



متن تبریک روز روابط عمومی به همسرم، دوست و همکار

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده ، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم.


متن تبریک روز روابط عمومی مخصوص تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام :

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات هست که امروزه به قلب تپنده آلبوم های گوناگون تبدیل شده هست


متن تبریک روز ارتباطات

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات هست.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.


متن زیبا برای تبریک روز روابط عمومی

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری رابطه با انها صداقت را اصل قرار دهند.

27 اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


پیامک روز ارتباطات و روابط عمومی

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز هست ، دوچندان شده هست به گونه ای که موفقیت سازمان ها ، ادارات و شرکت ها و دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته هست.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


جملات تبریک روز ارتباطات و اس ام اس تبریک روز روابط عمومی

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست ، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر هست.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

اس ام اس روز ارتباطات

روابط عمومی منزل مردم و تریبون سازمان هست «27 اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.


جملات روز ارتباطات و روابط عمومی

این روز را به تمامی مدیران ، مسئولان ، کارمندان و همه تلاش گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم


متن های تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی

سالها تلاش و پیگیری دست اندرکاران روابط عمومی و جامعه، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. 27 اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است.

روز روابط عمومی گرامی باد


پیامک روز ارتباطات

نوع کار روابط عمومی و مسئولیت هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی ، ششمین شغل پراسترس در دنیا شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی ها افراد متخصص در اساس بازرسی آسیب ها میباشند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا میباشند.

روز روابط عمومی گرامی باد


تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

با پیشرفت علم و تکنولوژی یک جای خالی در قلب ادارات دیده می شد. جایی که با حضور مهندسین ارتباطات پر گشت و نورانی شد.

روز روابط عمومی مبارک


پیامک تبریک روز ارتباطات

روز روابط عمومی و ارتباطات بر تمام زحمت کشان عرصه روابط عمومی مبارک باد


اس ام اس تبریک روز ارتباطات

روزت مبارک مهندسی که اسمت در بین جمع مهندسین کمتر به چشم خورد و دیده شد.


پیام اندیشه ورزانه برای تبریک روز روابط عمومی

نخستین شرط برای داشتن یک رابطه مفید، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع هست.

روز روابط عمومی گرامی باد


پیام تبریک روز ارتباطات

این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم


پیام تبریک روز ارتباطات

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

پیام تبریک روز ارتباطات

روابط عمومی یک شغل نیست ،یک ویژگی اخلاقی است که هرکسی باید خویش را به آن مزین سازد و آنکه در صف اول مراوده با هموطنان قرار دارد به این مهم اولی تر است.


پیام تبریک روز ارتباطات

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.


تبریک روز روابط عمومی به مادر

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری رابطه با انها صداقت را اصل قرار دهند.

۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


پیام تبریک روز ارتباطات

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.


متن کوتاه تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آنها صداقت را اصل قرار دهند.

۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


پیام تبریک روز ارتباطات

همیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز هست، دوچندان شده هست به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته هست.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، تداعی‌گر اهمیت و نقش روزافزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

امروزه روابط عمومی در کنار بعد اجرایی، به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به واحد روابط عمومی که با الهام از هم‌افزایی، هم‌اندیشی و همسویی در جهت تحقق چشم‌اندازهای تعیین شده حرکت می‌کند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه خداوند متعال پیروز و سربلند باشید.


پیام تبریک رسمی مدیر کل به مناسبت هفته روابط عمومی

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندر کاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.

بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

امیداست در سال جدید، روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات، از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم.


پیام رئیس هیئت مدیره به مناسبت هفته روابط عمومی

امروزه اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موقعیت سازمان ها، ادارات و شرکت ها و دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته است.

از آنجایی که تمامی سازمان ها کوشش مداوم دارند تا از حمایت و پشتیبانی افکار عمومی برخوردار شوند واحدهای روابط عمومی توانسته اند در این زمینه نقش اساسی ایفا کنند و از فعالیت های خود در ایجاد سازگاری و هماهنگی بین سازمان ها از یک طرف و افراد و گروه ها از طرف دیگر نتایج مطلوب بدست آورند.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران در بخش روابط عمومی شرکت، امیدوارم تعهد، تخصص و پشتکار دست اندرکاران این حوزه در راستای اطلاع رسانی، مشارکت های اجتماعی و عمومی، تعامل با جامعه هدف و رسانه ها بیش از پیش شکوفا شود.



تبریک روز پی آر و کامیونیکیشن به کارکنان

 بدینوسیله فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه روابط عمومی سازمان تبریک عرض می نمایم. 

نام گذاری روزی بنام ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات مردم از سازمان ها و نهادها عمل می کند، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که بعنوان  یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی ، جایگاه ویژه ای دارد. 

به دلیل گستره وسیع و تنوع فعالیت این سازمان وظیفه بسیار سنگینی برعهده شما عزیزان می باشد که تضمین سلامت در گرو نظام ارتباط مبتنی بر ساختاری پاسخگو، آموزنده، اطلاع رسان و آگاهی بخش است. 

بار دیگر برای کلیه فعالان این حرفه ، آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت یکایک شما همکاران گرامی در مسیر اعتلای اهداف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت باشیم.


پیام تبریک به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد. مقام معظم رهبری

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز “روابط عمومی و ارتباطات” نماد همراهی و همدلی سازمانی است. روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است و در عصر ارتباطات بی شک روابط عمومی قلب تپنده سازمان ها  می باشد.  همچنین، نقش بسیار مؤثری در  تعامل درون سازمانی و برون سازمانی دارد. اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های والای جامعه اسلامی بنا و پی ریزی گردد، تحولی عظیم در همه عرصه های اقتصادی و توسعه انسانی خواهیم داشت.

از همکاران و دست اندرکاران این حوزه میخواهم که با تلاش مستمر و سعه صدر در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال “جهش تولید” نامگذاری شده است، مسئولانه در بازتاب اخبار و اطلاعات مرتبط با اقدامات ما در راه خدمت به مستضعفین و افتخارآفرینی در بخش های مختلف از جمله تولیدات داخلی ایفای نقش کنند.

اینک ضمن تبریک فرارسیدن روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های خالصانه و بیدریغ کلیه فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات در راه خدمت به میهن اسلامی مان صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

سلامتی و موفقیت شما را از خداوند منان خواستارم.

پیام رئیس هیئت مدیره به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

 بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است.

 اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است. 

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

اینجانب به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده،  و این روز ر ا خدمت تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران و فعالان روابط عمومی صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان، موفقیت و آروزی سلامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم.



متن تبریک روز روابط عمومی به اهالی روابط عمومی

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌جانبه‌ی جوامع به وسیله اطلاع‌رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه‌ی امروز ماست.  ارتباطات باید به مفاهیم تعالی بخش جامعه پیوند بخورد تا کارکردی در خور انتظار داشته باشد

روابط عمومی‌ها نیز به عنوان یکی از کانون‌های برقراری ارتباط دوجانبه به عنوان بازوان حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده دارند؛ و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

27اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و  هفته روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود.

اینجانب  این روز را بر همه جهادگران این عرصه خطیر تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون شان  را در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‏های دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق مسئلت می‏ نمایم.


متن زیبای تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به همکاران

«همکاران گرامی، بیست و هفتم اردیبهشت ‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر و فرصتی برای تبیین بهتر نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه، به عنوان هنر هشتم است.


در عصر ارتباطات که شهروندان به عنوان خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون-های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، روابط عمومی اهمیت بیشتری می یابد چراکه تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه ای، پویا، با برنامه، هدفمند و متخصص می تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف و با اتخاذ استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سرمنزل مقصود برساند.


روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ست مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی تثبیت نماییم. بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است و بهانه‌ای برای یادآوری این پیام مهم است که توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، شفافیت، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌هاست.


اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه همکاران و فعالان سخت کوش جامعه روابط عمومی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی همدل و همزبان فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول رو به جلوی روابط عمومی‌ها باشد.»

متن ادبی تبریک روز روابط عمومی به همکاران


بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز “روابط عمومی و ارتباطات” نه یک صفحه درتقویم روزگار بلکه سرفصلی از مجاهدت و تعهد به همه اهداف و آرمانهایی است که از فردای پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دیدگان ما قرار گرفت.

 

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

 

روابط عمومی نیز متناسب با مسؤولیت‌ها و مأموریت‌های سنگینی که بر عهده دارد، می‌تواند نقش مهمی در اطلاع رسانی اقناعی، آگاهی بخشی و اعتماد سازی ایفا نماید و این مهم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در حوزه روابط عمومی‌ امکان پذیر است.

 

فراموش نکنیم که نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی بسان پل ارتباطی ما با جامعه بسیار حساس و اساسی است. محتوا و محصول واقعی روابط عمومی چیزی نیست جز کمک به ایجاد زمینه‌ها و مواضع اطمینان بخش با هدف اقناع واقعی افکار عمومی؛ لذا تنها با اقدام و اقتدار عملیاتی است که روابط عمومی نیز عملکرد قابل اعتنا و قابل عرضه‌ای به افکار عمومی و مخاطبان ارائه کرده و انگیزه‌ها و روحیات کار و تلاش و مدیریت جهادی در مجموعه‌ها نیز تحت‌الشعاع نگاه‌های واقع بین و حق مدار به تدریج کارآمدی ما را تقویت می‌کند.

 در این میان، توجه به رویکردهای ایجابی و سلبی در تحرک بخشی به مأموریت‌ها و تولید و انتشار خبرها و گزارش‌های امید بخش که مبین اقدامات ملموس  نظیر رسیدگی سریع و دقیق به امور عامه، حقوق شهروندی، باشد در صدر مسئولیت‌ها و مأموریت‌های رسانه‌ای اداره روابط عمومی قرار گرفته است.

 ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی، امید است در کمک به انعکاس حقایق و تبادل اطلاعات در چارچوب موازین قانونی گام‌های مؤثری برداریم.

توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.


تبریک روز روابط عمومی به همگان

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی محقق می شود که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌هاست.

نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها بر کسی پوشیده نیست و طراوت و بالندگی در تعامل سازمان ها وجامعه هنر بزرگ روابط عمومی است. ارتباطات معقول و منطقی براساس ارزش های سازمان و جامعه ، عمده ترین عامل توسعه انسانی و سازمانی است و روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ژرفای معنای روابط انسانی است.

همکاران خدوم روابط عمومی مشعل داران توسعه ارتباطی هستند و با الهام از دانش ارتباطات که الفبای آن هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و ابتکار و امید، قانونمندی، هدفمندی و هوشمندی و صداقت و امانتداری در مسیرحفظ مصالح سازمان و منافع همگنان و در جهت انجام رسالتی خطیر که توسعه روابط عمومی می باشد؛ در مسیر خدمت به ن کشور گام بر می دارند .

اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همکاران عزیز و پر تلاش این حوزه ؛ توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .



تبریک هفته روابط عمومی به مدیر و همکاران +شعر

بسم الله الرحمن الرحیم

 ۲۷ اردیبهشت ماه، فرارسیدن روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران گرامی، خدوم و دلسوز حوزه روابط عمومی تبریک و تهنیت می گویم.

اینکه بگوییم روابط عمومی پلی بین مردم و مسیولان است، حق مطلب را به خوبی ادا نکرده و صرفا شعاری است که البته سعی شده موضوع روابط عمومی را مطرح کند، اما واقعیت از این فراتر است.

بی شک روابط عمومی صرفا یک شغل نبوده بلکه همگاهی، همراهی، هم صدایی، هم کلامی، هم اندیشی، هم زبانی و صفاتی از این قبیل است که از درون هر فرد نشات گرفته و سبب شده تا آنچه که مقام معظم رهبری در این خصوص میفرمایند یعنی «ایجاد یک انسجام حقیقی از هر طریق ممکن» پدید آید.

امروز باید تلاش کرد تا روابط عمومی دانش بنیان را شناخت، آموخت و با آن به اهداف متعالی دست یافت. برای ایجاد این مهم باید روی منابع انسانی خلاق، و ارتقای مهارتها و توانایی های علمی روابط عمومی ها سرمایه گذاری کرد و توانمندی شان را برای بکارگیری فناوری های نوین ارتباطی ارتقا داد.

دانش بنیان کردن روابط عمومی با تولید محتوای دانش محور و نه داده محور و تمرکز بر مطالعات و پژوهش های ارتباطی میسر است.

به دوستان و همکاران گرانقدرم یادآوری میکنم که روابط عمومی، اداره مردم داری است که در مقابل مردم ستیزی و مردم فریبی قرار گرفته و اگر موفق به خوب شناساندن کارهای خوب شدیم، میتوانیم خود را روابط عمومی خوب تلقی کنیم.

پس توصیه میکنم آخرین راهبردهای تولید پیام را بدانیم که صدالبته تولید پیام کاملا متفاوت از تولید اطلاعات است.

همکارانم در خانواده روابط عمومی، طی این سال‌ها به ویژه در دوران کرونا با تلاشی مضاعف، صبورانه و دلسوزانه توانستند اقدامات ارزشمندی، جهت تنویر افکارعمومی و پاسخگو بودن به جامعه مخاطب داشته باشند که این امر به راستی کاری بس سخت و پرفشار است؛ جا دارد از زحمات گرانقدر همه عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

در پایان ضمن تشکر از زحمات ارزنده و بی‌وقفه کارکنان روابط‌عمومی، این روز را به همه عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم با احساس مسئولیت، دلسوزی و هم‌افزایی بیشتر در جهت برآورده شدن اهداف این نهاد حرکت کنند.

فضول نفس حکایت بسی کند ساقی

تو کار خود مده از دست و می به ساغر


پیام تبریک رئیس به روابط عمومی ها برای روز روابط عمومی

  بسم الله الرحمن الرحیم 

 ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به تمامی همکاران بی ادعا و پر تلاشم در سراسر استان  تبریک می گویم.

دنیای امروز عصر ارتباطات و تبادل اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و به تبع آن از  بیشترین شاهراه های اطلاع رسانی برخوردار باشند و این در تمدن مدرن کنونی جهان حقیقتی انکار ناپذیر  است.

حیات فکری و سلامت روانی انسان به تبادل سالم اطلاعات با دیگران در محیط پیرامون وابستگی دارد و روابط عمومی نقش موثری نه تنها در فراهم کردن اطلاعات صحیح و به روز برای مردم و سازمان دارند، بلکه به عنوان یک کارگزار سلامت روانی جامعه نیز ایفای نقش می کند و با تولید و انتشار اطلاعات موثق ، رسالت خود را در امر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و آموزشی همگانی به ویژه در حوزه ی حساس و با اهمیت تلاش و مجاهدت روابط عمومی اهمیت سلامت ایفا می کند.

اینجانب این روز را به فعالان نیک اندیش و نیک رفتار این عرصه در سراسر کشور و به ویژه همکارانم در مدیریت روابط عمومی تبریک عرض می نمایم و از در گاه حضرت حق توفیق روزافزون و سربلندی همه ی آنان را در راه خدمت به وطن آرزومندم. 


متن تبریک روز روابط عمومی

27 اردیبهشت ماه روزی که در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید. این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم.

سالروز روابط عمومی مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی

نوع کار روابط‌ عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند

 روز روابط عمومی گرامی باد


پیام تبریک روز روابط عمومی

روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه اصحاب رسانه، فعالان روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی‌های شرکت های تابعه هلدینگ … تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش‌ بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود؛ موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقادها و پیشنهادها از سطوح‌ گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند

27 اردیبهشت روز روابط عمومی مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی 

می‌تونی تصور کنی که برای صحبت کردن با دوستت باید سکه جور کنی و بعد از کلی انتظار و توی صف موندن فقط چند دقیقه باهاش حرف بزنی!

امروز با تلفن‌های همرامون نه تنها به سادگی ارتباط برقرار می‌کنیم، بلکه می‌تونیم کل دنیا رو هم باهاش بگردیم. روز و هفته روابط عمومی را خدمت همکاران ارزشمندم در روابط عمومی که توانسته اند با خلاقیت، هوش و توانایی بی نظیر خود، جایگاه و عملکرد حوزه ی خود را به زیباترین شکل ممکن بروز و ظهور دهند تبریک و شادباش می گویم.


متن تبریک روز روابط عمومی 

بی شک روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است. روز روابط عمومی را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم.


متن تبریک روز روابط عمومی 

درک و شناخت دنیای امروز بدون دریافتن نقش ارتباطات و وسایل ارتباطی امکان پذیر نیست، به گونه ای که برای سوار شدن بر مسیر و جریان روندهای روز دنیا چاره ای جز آمیختن با وسایل ارتباطی نداریم. 27 اردیبهشت؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.


متن تبریک روز روابط عمومی 

پیام تبریک به مناسبت روز روابط عمومی

اگر تنها یک دلار برایم باقی بماند، آن را برای روابط عمومی هزینه می کنم

روز روابط عمومی مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی 

هدف از روز جهانی ارتباطات کمک به ایجاد پل‌های ارتباطی قوی بین کشورهای مختلف و مردم جهان و توسعه ی فناوری‌هایی است که برای گسترش ارتباطات ساخته شده است

روز روابط عمومی و ارتباطات مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی 

روابط عمومی کارآمد به عنوان بازوی مشاوره ای با تحلیل گفتمان و دریافت نظرات موافق و مخالف، بستر ساز تعالی سازمان خود است

روز روابط عمومی مبارک و فرخنده باد


متن تبریک روز روابط عمومی 


روابط عمومی تلفیقی است از دانش، مهارت، هنر و تجربه و مترادف است با خلاقیت توام با انگیزه، گفتمان، تعامل و اخلاق

27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات مبارک باد


متن تبریک روز روابط عمومی به همسر

هر مدیر موفق نیازمند روابط عمومی موفق و توانمندی است که بتواند با دوراندیشی و حسن خلق در ارتباطات درونی و برونی سازمان تعادل و موازنه برقرار کند

روز روابط عمومی مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی 

۲۷ اردیبهشت ماه هرساله فرصتی است تا یادی کنیم از نقش حیاتی و غیرقابل انکار روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و چهارمین شغل پراسترس در رنکینک جهانی و خداقوتی بگوییم به فعالان بی ادعا و سخت کوش این عرصه

روز روابط عمومی بر همه زحمت کشان این عرصه تبریک و تهنیت باد


متن تبریک روز روابط عمومی 

عکس نوشته روز روابط عمومی مبارک

در ۱۷ می سال ۱۸۶۵ اولین پروتکل تلگراف در پاریس امضا شد و پنجاه سال است که این روز بعنوان روز ارتباطات جشن گرفته می شود. ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه مدیران و کارکنان این عرصه تبریک عرض می‌کنیم.


متن تبریک روز روابط عمومی 

روابط عمومى درست و خلاقانه ، در توسعه کسب و کار، جادو مى کند! فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به صاحب نظران و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک می گوییم.


متن روز روابط عمومی مبارک

بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر تمامی همکاران در این عرصه مبارک باد. این روز بزرگ را به افرادی که با قلب های بزرگ، اراده های پولادین، پاهای مستحکم و قوی در اتاق حساس شیشه ای و در جایگاه مقدس روابط عمومی مشغول به کار هستند تبریک بگویم. امیدوارم همگی بتوانیم به رسالت اصلی و جایگاه واقعی روابط عمومی دست پیدا کنیم.


متن تبریک روز روابط عمومی 

همواره از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم در جوامع مختلف یاد می شود. هنری که سرعت رشد و توسعه بسیاری از کسب و کارهای نو را چند برابر کرده است. بیست و هفت اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.


متن تبریک روز روابط عمومی 

روز روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم

روز روابط عمومی مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی 

روابط عمومی خانه مردم و تریبون سازمان است

۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


متن تبریک روز روابط عمومی 

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌ رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد


متن تبریک روز روابط عمومی 

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.


متن تبریک روز روابط عمومی 

روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است

روز روابط عمومی مبارک


پیام تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

بی شک استفاده بهینه از وسایل ارتباطی و تلاش برای انتقال پیام به همکاران، مشتریان و سهام داران؛ توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی است و این مهم در صورتی محقق می‌شود که سرعت، صداقت و هوشمندی در کنار هم به کار گرفته شود

روز روابط عمومی و ارتباطات مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی 

خواهرزاده زیگموند فروید، پایه‌گذار روابط عمومی است و ادوارد برنیز که به عنوان پدر روابط عمومی شناخته می‌شود، کمپین‌های مختلف عجیبی اجرا کرد که با آنچه تا آن روز تجربه شده بود، فرق داشت. او ارتباط دو طرفه را پایه گذاشت و از او مستند جذابی به نام «قرن نَفس» نیز ساخته شده است و امروز روز روابط عمومی و ارتباطات است.

روز روابط عمومی را به همه فعالان در این زمینه، تبریک می‌گوییم.


متن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم؛ بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است

روز روابط عمومی مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی 

اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است.

روز روابط عمومی گرامی باد


متن تبریک روز روابط عمومی 

امروزه نقش روابط عمومی در یک سازمان بیش از گذشته هویدا شده به طوریکه می تواند در مقاطع مختلف و در راستای اقناع، تاثیر گذاری و جلوگیری از تهدید و صدمه زدن به سازمان خود، نقش مهم و کلیدی را ایفا نماید.

روز روابط عمومی مبارک

متن تبریک روز روابط عمومی 

سالها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه ، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. 27 اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است.

 روز روابط عمومی گرامی باد


متن پیام تبریک روز روابط عمومی 27 اردیبهشت

آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر

روز روابط عمومی مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی 

روز بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به همکاران و فعالین سخت کوش این عرصه تبریک می گویم و توفیق روزافزون همه این عزیزان را در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان خود از خداوند متعال مسئلت دارم.


پیام تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است

۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر تمامی تلاشگران این عرصه گرامی باد.


متن تبریک روز روابط عمومی 

استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط عمومی‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی می‌شود؛ روابط عمومی‌ها پلی برای انتقال پیام‌ها از سطوح گوناگون ذینفعان به سطوح مختلف مدیریتی هستند

متن ادبی روز روابط عمومی

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه سرفصلی از اخلاق ، علم و هنر و

مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی است. روز روابط عمومی برهمه کسانی که بابیان کلمات صادقانه وابراز احساسات صمیمانه به جامعه پیرامونی، هدیه می دهند مبارک باد.


متن تبریک روز روابط عمومی 

باسلام و آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی عرصه ها و صمیمانه ترین تبریکات روز روابط عمومی به تمامی روابط عمومی های پرتلاش و آرزوی بهترینها برای شما.


متن تبریک روز روابط عمومی 

محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است

روز روابط عمومی مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی 

درِ چشمِ بامدادان به بهشت برگشودن

نه چنان لطیف باشد که به دوست برگشایی

بیست و هفتم اردیبهشت روز روابط عمومی به استاد عزیزم

دوسِت مهربانم و برادر همیشه همراهم تبریک و تهنیت می گویم / از طرف …



متن تقدیر نامه روز روابط عمومی

نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است

روز روابط عمومی مبارک


متن تبریک روز روابط عمومی 

در حال حاضر در دوره ای هستیم که همگان آن را عصر ارتباطات، دانش و دانایی می نامند که با توجه به گسترش روز افزون ارتباطات در محیط مجازی و ظهور رسانه های اجتماعی نقش روابط عمومی ها بیش از پیش مهم گشته و به مثابه قلب تپنده و آینه تمام نمای یک سازمان به شمار می رود

27 اردیبهشت روز روابط عمومی خجسته باد


متن زیبا برای روز روابط عمومی

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است. روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد نماید

روز روابط عمومی مبارک


متن ادبی تبریک روز روابط عمومی

در دنیای امروز سرعت انتقال پیام به یک مزیت تبدیل شده است. در شرایطی که ابزارهای ارتباطی برای انتقال پیام به در دسترس‌ ترین وضعیت خود از ابتدای تاریخ تا امروز قرار گرفته است، عدم استفاده از این ظرفیت‌ها یک خسران بزرگ است. روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برای یادآوری این ظرفیت منحصر به فرد است و روابط عمومی‌ ها در سازمان‌ ها و شرکت‌ ها آغاز کننده و هدایت کننده این پیام‌ها هستند

27 اردیبهشت روز روابط عمومی مبارک


پیام تبریک زیبا برای روز روابط عمومی و ارتباطات 


روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه سیاسی،اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی محقق می شود که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌هاست.

نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها بر کسی پوشیده نیست و طراوت و بالندگی در تعامل سازمان ها وجامعه، هنر بزرگ روابط عمومی است. ارتباطات معقول و منطقی براساس ارزش های سازمان و جامعه، عمده ترین عامل توسعه انسانی و سازمانی است و روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ژرفای معنای روابط انسانی است.

فعالان خدوم روابط عمومی ها و عرصه رسانه با الهام از دانش ارتباطات یعنی هم افزایی، هم اندیشی، همسویی ، همنوایی، همگرایی و ابتکار و امید، قانونمندی، هدفمندی و هوشمندی و صداقت و امانتداری در مسیرحفظ مصالح سازمان و منافع همگنان و در جهت انجام رسالتی خطیر که توسعه روابط عمومی می باشد، در مسیر خدمت به اهداف نظام کشور گام بر می دارند.

اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات ، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران و فعالان سخت کوشش خود؛ توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم 



پیام تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی کوتاه و مفید

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت بعنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت روز روابط عمومی است، بطوری که جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع ‌رسانی در همه عرصه‌ ها پیشتاز است دوچندان شده و اگر ما امروز روابط عمومی را که پل ارتباطی میان مردم و دستگاه های اجرایی میباشد مورد تشویق و ترغیب قرار دهیم موجب رشد و بالندگی این سازمان و کسب رضایتمندی مردم خواهد شد و مطمئناً منافع و برکات بسیاری را در پی خواهد داشت.

 موفقیت سازما‌نها، ادارات و شرکتها و دوام شان در عرصه ‌ها و فعالیتهای تخصصی مختلف به عملکرد روابط عمومی ‌ها وابسته و روابط عمومی ها سکانداری آن را بر عهده دارند است، اینجاست که اگر عشق به کار نباشد نمی توان در این حوزه وارد شد و باید گفت، روابط عمومی یک شغل نیست، بلکه یک ویژگی اخلاقی است.

 با احترام فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه مدیران و کارشناسان پرتلاش روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی تبریک عرض نموده و برای تمامی عزیزان شاغل در روابط عمومی ها از خداوند متعال آرزوی موفقیت، سربلندی و توفیق روز افزون را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.



پیام تبریک به مناسبت هفته روابط عمومی

نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط‌عمومی گویای اهمیت و نقش‌آفرینی آن در دنیای معاصر است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد.

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌ جانبه‌ ی جوامع به وسیله اطلاع‌ رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌ بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه‌ ی امروز ماست.

روابط عمومی‌ ها نیز به عنوان یکی از کانون‌ های برقراری ارتباط دوجانبه به عنوان بازوان حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده خواهند داشت.

روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است برای سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران کوشا و متعهد این عرصه که با مشارکت، همدلی و همفکری جایگاه این حرفه را نسبت به گذشته بهبود بخشیده اند.

اینجانب  ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به همه سفیران سخت‌ کوش و پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی تبریک عرض می‌ نمایم.




پیام تبریک رسمی و صمیمانه به مناسبت هفته روابط عمومی

بسمه تعالی

فعالان و دست اندرکاران پرتلاش عرصه روابط عمومی و ارتباطات نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی و گردش اطلاعات داشته و رسالت خطیری در جهت شفاف سازی اخبار برای اذهان عمومی بر عهده دارند.

روابط عمومی و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در عصر پیچیده ارتباطات و فناوری های نوین اطلاع رسانی نیازمند تعامل سازنده با شبکه های ارتباطی و راهبری هوشمندانه دستگاههای اجرایی برای امید آفرینی و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به عموم مردم می باشند.

بدون تردید فرهنگ سازی برای رشد و پویایی جامعه و هماهنگی عمومی جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای رشد تولید، ارتقای وضعیت اقتصادی و مهار تورم در شرایطی که دشمنان این مرزو بوم در پی نفاق و تفرقه افکنی برای جلوگیری از تحقق این اهداف اند، وظیفه ای بسیار مهم است و فعالان عرصه روابط عمومی، رسانه و ارتباطات از ارکان بسیار ویژه و اثر بخش برای نیل به این اهداف و فرهنگ سازی عمومی به شمار می روند.

اینجانب فرا رسیدن روز ۲۷ اردیبهشت ماه که بنام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است را به همه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض نموده و توفیق و عزت و سربلندی روزافزون همکاران پرتوان این حوزه را از خداوند سبحان خواستارم.



پیام تبریک و متن تهنیت به مناسبت فرارسیدن ایام روابط عمومی

روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون سازمان را به هم پیوند داده و کارکنان آن مشاورانی امین و قابل اعتماد برای کلیه مدیران و کارکنان هستند و اهمیت واقعی این حوزه به خوبی در این فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشخص است: "روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد. روابط عمومی‌ها به‌طور هنرمندانه اطلاع‌رسانی کنند تا مردم با جان و دل بپذیرند." 

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک حوزه تشریفاتی بلکه به عنوان یک حوزه مشورتی و مدیریتی مهم در عرصه اطلاع یابی، اطلاع پردازی و اطلاع رسانی در تنویر افکار عمومی بوده و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی بدرستی انعکاس نمی یابد. 

بدون تردید در عرصه سلامت روابط عمومی ها به سبب ارتباط دو سویه ای که با مردم و سازمان دارند و همچنین فعالیت هایی که با محوریت آگاهی بخشی و ارتقاء سواد و دانش جامعه انجام می دهند نقش اساسی در پیشبرد اهداف عالیه سازمان ایفا می کنند. 

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش های مستمر و خدمات بی دریغ فعالان این عرصه در حوزه ستادی و واحدهای مختلف قدردانی می نمایم و از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگذاری بیشتر و سلامت و سربلندی شما را مسئلت دارم. 


تبریک مدیر عامل و رئیس هیئت امنا به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

(روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی ادارات از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسایلی است که در آن ارگان می‌گذرد  " مقام معظم رهبری")

روابط عمومی یک نگرش، یک دیدگاه و یک فلسفه عالی زندگی است و دارای کاربرد در کلیه شئون زندگی فردی و اجتماعی است.روابط عمومی در دنیای امروز از حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین بخش های سازمان‌ می‌باشد  که هدفش ایجاد کانال‌های ارتباطی در درون و بیرون مجموعه‌ها است.

ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه، عمده ترین عامل توسعه انسانی است. روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی  تر  بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است. نقش وجایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر ودر هنگامه پیشتازی رسانه ها جایگاهی رفیع وگرانقدر است، آگاهی بخشی، اقناع واعتماد سازی وتعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد مستلزم تلاش وتوانمندی مضاعف در این عرصه است .

اطلاع یابی، اطلاع رسانی و طرح دیدگاه های مختلف و همچنین معرفی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی به مردم شریف ایران اسلامی  که در راستای جهاد تبین مد نظر مقام معظم رهبری می باشد مرهون تلاشهای ارزشمند کارگزارانی است که با  تدبیر، امید و روشنگری در جامعه نقش آفرینی می کنند .

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری مهارت، تدبیر، هنر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین  کارکنان و مخاطبان  را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

27 اردیبهشت روز روابط عمومی را به همه همکاران پرتلاش،دلسوز و توانمند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال تداوم موفقیتهای این عزیزان را خواهانم.


پیام تبریک مدیر دولتی به مناسبت روز روابط عمومی

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، صرفا یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است. 

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است، به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم. 

این روز ملی و هفته روابط عمومی را خصوصا به همکاران محترم عرصه روابط عمومی خانواده عظیم سازمان صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت؛ سلامتی، عزت و توفیقات روزافزونشان را خواستارم.



پیام تبریک مدیر به مناسبت عید روابط عمومی و ارتباطات

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است.

روابط عمومی از الزامات عصر دانایی، عنصری اثرگذار در چرخه اطلاع رسانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دهنده سازمان‌ها با مخاطبین و جامعه هدف محسوب می شوند. روابط عمومی ها با پالایش خواسته های شهروندان، سازمان را برای تحقق اهداف آتی آماده می کنند و در این مسیر با بکارگیری دانش، مهارت و خلاقیت، فضاسازی سالم و مطلوب برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه حسن اعتماد دنبال می‌کنند.

جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ ها نقش یک بازوی مشورتی راهبردی است که این فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا خدمت و وظایف خود را به درستی به جامعه هدف اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده نماید.

بی تردید توسعه بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نبوده و نیست و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها  با بهره گیری از فناوری های نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی ازطریق پلتفرم ها جلوه گر می شود و روابط عمومی با تیزبینی و هوشیاری می تواند سقف پیروزی های یک سازمان را بر بنیاد اطلاعات و دانایی استوار کند و در اخذ تصمیم گیری های صواب و دقیق مدیران ارشد سازمان را یاری رساند.

از این رو روابط عمومی‌ها باید مظهر و آینه افکار، اراده و مطالبات به‌حق همگان باشند و می‌توانند نقش بی‌بدیل و تعیین کننده ای در شفاف‌سازی ارتباطات ما بین مخاطبان و مسئولان خصوصاً  با شناسایی و انعکاس مشکلات و موانع موجود استان و همچنین مطالبات مردم ایفا نمایند.

اینجانب فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی  مدیران، مسئولان و کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.



پیام تبریک هفته روابط عمومی با آیه قرآن

"ن وَ اَلْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ.

«ن، و سوگند به قلم و آنچه به سبب قلم (و یا با قلم) می‌نویسند،   سوره مبارکه قلم   آیه  ۱


فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی

سلام علیکم

  ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی  ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی  از ارکان تاثیر گزار در مسیر تعالی هر سازمان است.

روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارشمند محسوب می شود.

 در دنیایی که بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی. شفافیت است  و همه ی ابزارها و دانش بشری  برای رسیدن به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود. سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سارمان  نقش آفرینی کند.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات ، صاحبان اندیشه و قلم تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.



متن بسیار کوتاه از تبریک به مناسبت هفته روابط عمومی

روابط عمومی منزل مردم, تریبون سازمان و ششمین شغل پراسترس در جهان است. این روز صرفا یک روز در تقویم نیست یک سرفصل از اخلاق, علم, هنر و فرصتی است تا نقش و جایگاه ارتباطات عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم. روز روابط عمومی را به همه ی فعالان این عرصه تبریک می گویم.


پیام تبریک به جامعه روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

همکاران ارجمند و فعالین حوزه روابط عمومی سلام علیکم

۲۷ اردیبهشت یادآور این مهم است که به اعتبار تجارب موفق و همچنین علم مدیریت، روابط عمومی هنر ایجاد، استمرار و ارتقاء روابط انسانی و سازمانی در عصر ارتباطات است و فعالان عرصه روابط عمومی پیش قراولان آگاهی بخش جامعه هستند که نقش مهمی در تنویر افکار عمومی بر عهده دارند و بدون تردید روابط عمومی ها در تحقق اهداف و اولویت های سیستمی و سازمانی از سهم مهم و انکار ناپذیر هم در فرآیند اجرا و هم در روند آگاهی بخشی و انسجام سازمانی برخوردارند.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران این حوزه تبریک عرض میکنم و از همت والا و تلاش ارزشمندتان به ویژه در امر اطلاع رسانی قدردانی مینمایم.

امید است به لطف حضرت حق و با همدلی و همکاری بر پایه خرد جمعی در سال جاری شاهد ارزش آفرینی‌های عمیق و موثری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم، تندرست و پیروز باشید.


تبریک با متن مقام معظم رهبری به مناسبت هفته روابط عمومی

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):  «روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است».

 27 اردیبهشت که بنام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

در عصر حاضر روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان و یا مجموعه ای جایگاه ویژه‌ای دارد، به طوری که بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

لذا بر خود فرض می دانم فرا رسیدن ٢٧ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را  به تمامی تلاشگران و فعالان زحمت کش حوزه روابط عمومی که با الهام از هم افزایی و هم اندیشی در راستای اعتلای امر اطلاع رسانی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند تبریک عرض نمایم و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.



پیام تبریک سیاسی به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات

بسم الله الرحمن الرحیم

در جهان امروز که رسانه‌ها، قدرت بلامنازعی محسوب می‌شوند و گاه، حتی بدون شلیک یک گلوله، با جریان‌سازی‌های خاص خود پیروز میدان را مشخص و معرفی می‌کنند، عناصر فعال روابط عمومی به عنوان رزمندگان و سربازان خط مقدم این جنگ، با خنثی‌سازی اخبار کذب، جریان‌سازی‌های مغرضانه، شایعات، توطئه‌های رسانه‌ای وتبلیغات روانی که علیه دولت و نظام و در راستای تشویش اذهان و به هم ریختن افکار عمومی صورت می‌گیرد، نقش غیر قابل انکاری دارند.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، در بیانات خود به کرّات، درباره ضرورت هوشمندی در برابر اقدامات مذبوحانه دشمنان به مدد راه‌اندازی و راهبری «جریان تحریف»، «جنگ روایت‌ها» و «تهاجم ترکیبی»، هشدار داده و ضرورت مسلح بودن به «جهاد تبیین» را تأکید فرموده‌اند، نقش سامانه روابط عمومی، نقش بسیار مهم و اثرگذاری در مبارزه با جریان‌های دشمنانی است که امپراتوریِ سویه‌ی مغرضانه و خصمانه رسانه را در دست دارند.

ما روابط عمومی ها در این مسیر گوش به فرمان، پیشگام و پیشرو بوده و بخش مهمی از مستند سازی و تصویر و انعکاس این خدمات را، به صورت شفاف، با جامعه در میان گذاشته و می‌گذارد، روز روابط عمومی و ارتباطات را به آحاد فعالان حوزه روابط عمومی تبریک می‌گوید و توفیقات این همرزمان زحمتکش و بی‌ادعا را از درگاه خداوند خواستار است.




پیام تبریک روز روابط عمومی با یاد شهید صارمی

"باسمه تعالی

نون والقلم و مایسطرون

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند.


هفدهم مرداد٬ روز ارزشمند و بزرگداشت و پاسداشت شرافت قلم است؛ روزی که یادآور جانفشانی شهید محمود صارمی است که با ایثار جان بخش‌خود به این حرفه مقدس، قداست و اعتبار بخشید.


امروزه و در عصر ارتباطات، به طور قطع جایگاه خبرنگاران و نقش متعهدانه ایشان در اطلاع رسانی، انعکاس عملکردها و فعالیت های برجسته تلاشگران میهن اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و تاثیر سازنده ای در راستای بالندگی آن ایفا می نماید.


وظیفه خود می دانم به تلاشگران عرصه‌های اطلاع‌رسانی و ارتباطی و فعالان و منادیان روشنایی و حقیقت ، صمیمانه ترین تبریک ها را عرض نموده، ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم ، امید آن دارم حق‌جویی و راستگویی آرمان همه ما باشد."



متن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی در سازمان‌ ها به عنوان یک بازوی مشورتی نقش آفرینی می کنند و این فرصت را به هر مجموعه ای می‌دهند تا خدمات و وظایف خود را به مردم اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده کنند.

وجود تیم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی متخصص و قوی در هر مجموعه‌ی اداری، بدون شک می‌تواند علاوه بر نقش‌آفرینی در عرصه‌ی تبادل اطلاعات با بدنه‌ی جامعه و نیز در عرصه‌ی بین بخشی، نقش مهم مشورتی برای مدیریت سازمان ایفا نماید.

نام‌گذاری این روز خجسته به عنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومی، خود مبین اهمیت و جایگاه ارزنده روابط‌عمومی‌ در عرصه آگاهی‌بخشی دوسویه به ارکان تصمیم‌گیر دستگاه‌ها و افکار عمومی است.

بدون تردید، روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیر و بی‌بدیلی را در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهادها و سرمایه‌های اجتماعی ایفاگر بوده و خواهند بود.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” آغاز رویدادی از اخلاق، علم و هنر است. اینجانب روز روابط عمومی و ارتباطات را به مسئولان، کارشناسان، همکاران تلاشگر و سخت کوش روابط عمومی خصوصا در شهرداری که با فعالیت های بی وفقه در ارایه اخبار و اطلاعات پیشقدم می شوند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند قادر بلند مرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی را مسالت می نمایم.


متن تبریک روز روابط عمومی با تکیه بر روابط عمومی مدرن

روابط عمومی نوین، به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته اند.

  روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود.

 از زمانی که روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مدیریت وبخشی از نظام رسانه ای مطرح شده، اهمیت آن در مسوولیت ارتباطی سازمان‌ها، نمود تازه‌ای پیدا کرده است.

 تفاهم اجتماعی از دیگر مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی محسوب می‌شود، و پدید آوردن آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود. در این میان روابط عمومی می‌تواند با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را ایفاء نماید.

 روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندر کاران پر تلاش روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض نموده وامید وارم این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی باشد.

 


تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به دست اندرکاران روابط عمومی ها

جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود.

سازمان های امروزی نیز برای بقا نیازمند آگاهی یابی و آگاهی دهی هستند تا از طریق ترویج آگاهی و تولید و نشر دانش، امنیت ذهنی و روانی و حتی فضای فیزیکی مخاطبان خود را که ما به عنوان شرکای اجتماعی می نامیم، تامین کنند.

سازمان ها باید اطلاعات موجود را با توسل به شیوه و ابزاری در اختیار مخاطبان و ذینفعان خود قرار دهند که علاوه بر تامین امنیت بتواند هرچه بهتر و بیشتر موجب اعتمادافزایی آن ها شده و در این مسیر پرپیچ و خم بتواند ارتقا و کارآمدی درون سازمانی را نیز  در جهت پیشبرد اهداف مهم سازمان سبب شود.

سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می سازند.

ره‌آورد همۀ این دانش، آگاهی، اعتماد سازی و امنیت روانی باید از کانال حوزه ارتباطات و روابط عمومی گذر کند و این یک دستورالعمل حیاتی در جهان مدیریت سازمان های بزرگ است.

در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمرند.

اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، امیدوارم تعهد، تخصص و پشتکار دست اندرکاران این حوزه در مسیر عمل به آرمان شفافیت، آگاهی رسانی و اعتمادسازی و فسادستیزی و خدمت به جامعه هدف بیش از گذشته مثمر ثمر و اثرگذار باشد.



متن زیبا و کوتاه تبریک روز روابط عمومی

بسم الله الرحمن الرحیم

(۲۷ اردیبهشت) به نام «ارتباطات و روابط عمومی» و بزرگداشت آن  فرصت مناسبی است تا به گسترش روزافزون و نفوذ ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی در زندگی روزمره، نقش راهبردی در پیشرفت پایدار و هوشمند جامعه و نیز اهمیت یافتن روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباط دولت و جامعه بیش از پیش توجه شود.

 تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان "بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان ومنعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها " گواهی برنقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است.

 این نهاد با تلفیقِ علم و مهارت و با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای ارتباطی و با این روی‌کرد که «آگاهی حقّ مردم است» به افزایش آگاهی عمومی از عمل‌کردِ دولت کمک می‌کند.

 اینجانب برخود شایسته میدانم روز ارتباطات و روابط عمومی  را به همه فعالان و تلاشگران عرصه  اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، سازمانها ،نهادها و بخشهای غیر دولتی ذهاب تبریک و تهنیت عرض نمایم و صحت سلامتی توفیقات روز افزون همه عزیزان را از خداوند سبحان خواستارم.




تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات

امروزه نقش روابط عمومی در تصمیمات استراتژیک سازمان، نقشی موثر قلمداد می شود.

مهمترین نکته جهت ایجاد یک ارتباط پایدار، بیان موضوع از روی علم و آگاهی است.  موفقیت و پایداری سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها  در عرصه‌های مختلف و تلاش های بی بدیلشان به عملکرد روابط خوب عمومی‌های آن‌ها وابسته هست.

باید توقع کارکنان و پرسنل و همچنین ارباب رجوع از شرکت و بالعکس خواسته شرکت از آنها را به درستی و صادقانه و به دور از فریب بیان نمود. در اینصورت میتوان امید داشت که روابط عمومی در راستای وظایف ذاتی خود گام بر می دارد.

رهیافت هر یک از دو طرف داخلی و بیرونی سازمان بیان صادقانه موضوعات از سوی روابط عمومی است.

برای روابط عمومی ضروریست که بلندگوی کارکنان نسبت به خود را همواره باز نگه‌‌دارد و به هر شکل ممکن باید همیشه به گوش باشد تا تصمیمات مدیران موثر افتد.

نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آئینه تمام نمای انتظارات و مطالبات مردم از سازمان ها و نهادهاست، نشان از اهمیت روزافزون در نگاه تخصصی به شبکه های ارتباطاتی در دنیای پیچیده امروز دارد.

اینجانب این روز را به تمامی طلایه داران هنرهشتم و تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض میکنم و توفیقات روزافزون را برای آنها از خداوند منان خواستارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد