«مدرسه روابط عمومی»- پشت میزتان در روابط عمومی نشسته اید و دارید چای می نوشید. دارید می اندیشید که چه بگویم؟ چطور بگویم؟ چرا بگویم؟ اثر گفتن من بر مخاطبان چیست؟ چه تغییری مطلوب است.
می خواهم بگویم، اولین موضوع زندگی است. انسانها باید زندگی کنند. پس بگویید:
زندگی کردن بر روی زمین
آنچنان که می اندیشیم
هم ساده نیست !
هنر میخواهد..........
هنر عشق و مهربانی ،
هنر درک دیگران ،
هنر غمخواری ،
هنر اراده کردن وتصمیم ،
هنر #انسانیت ........
باید باور کنیم که ما فقط
یکبار فرصت زندگی داریم
و زندگی عرصه یکتای
هنرمندی ماست.......
پس کاش بفهمیم
که چرا آمدیم
و به کدامین سو روانه ایم ......
سیاستمدار اسبق امریکا،
"ریچارد نیکسون"
میگفت :
"ما خوب یاد گرفتیم
در آسمان مثل پرندگان باشیم ،
و در آب مثل ماهیها ،
اما هنوز یاد نگرفتیم
روی زمین چگونه زندگی کنیم !
دریغ نکردن لبخند
گام اول خوشبختی خود
و امید بخشیدن به
دیگران است.
گام نخست هنرمندی ما......
اینگونه است که روابط عمومی روابط عمومی می شود. زمانی که روابط عمومی را در زندگی می شناسید. روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.
ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی محل تلاقی فرهنگ و ارتباط است. البته شاید محل تلاقی مفاهیم دیگر و حوزه های دیگر نیز باشد اما این دو بخش، عمده مسائل روابط عمومی را در بر می گیرد.
تمرکز ما در این یادداشت بر دو موضوع مهارتهای ارتباطی و مفاهیم فرهنگی است که باید در سیاستگذاری های روابط عمومی و سیاستگذاری های فرهنگی خودش را نشان دهد. اما در مورد دو نکته ارتباطی:
اما در مورد 11 نکته فرهنگی که باید در روابط انسانی درون سازمانی برایشان برنامه ریزی کنیم. این نکات فرهنگی را برای درک بیشتر به عنوان ضایعات فرهنگی یا زیر خط فهم بودن یاد کرده ایم:
برای یک متخصص روابط عمومی اینکه بتواند چنین فرهنگی را ایجاد کند که افراد در درون سازمان بتوانند زندگی مسالمت آمیزی را با هم داشته باشند یک آرمان است. روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.
ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.
«مدرسه روابط عمومی»- مصطفی ملکیان در کتاب تاریخ فلسفه،جلد یک،صفحه112 نقل قولی از سقراط می آورد که در آن انسان را به شنیدن تشویق می کند.
سقراط می گفت :
باید به سخن هر کسی گوش کرد؛
هیچ سخنی نیست که ما از شنیدنش بی نیاز باشیم،
چون وقتی می توان گفت من از سخن شما بی نیازم که از شما عالمتر باشم،
ولی وقتی همه جاهل باشیم،
پس سخن هر کسی از ما برای دیگری شنیدنی است،
باید یک سینه گشاده و شرح صدری داشت برای اینکه هر سخنی را از هر کسی شنید،
شاید در آن سخن حقیقتی نهفته باشد که من بدان عالم نباشم.
شنیدن یکی از ارکان اصلی روابط عمومی موفق در بخش خصوصی است. با گوش دادن فعال به مخاطبان، سازمان ها می توانند به درک عمیق تری از نیازها، خواسته ها و نظرات آنها دست یابند. این امر به نوبه خود، به آنها کمک می کند تا پیام های خود را به طور موثرتر به مخاطبان برسانند، روابط قوی تری با آنها ایجاد کنند و در نهایت به اهداف خود در زمینه روابط عمومی دست یابند.
برخی از فواید کلیدی شنیدن در روابط عمومی بخش خصوصی عبارتند از:
1. ایجاد اعتماد و احترام:
هنگامی که سازمان ها به طور فعال به مخاطبان خود گوش می دهند، نشان می دهند که برای نظرات و دیدگاه های آنها ارزش قائل هستند. این امر به ایجاد اعتماد و احترام بین سازمان و مخاطبانش کمک می کند.
2. درک بهتر مخاطبان:
با گوش دادن به مخاطبان، سازمان ها می توانند به درک عمیق تری از نیازها، خواسته ها و نگرانی های آنها دست یابند. این اطلاعات به آنها کمک می کند تا پیام ها و استراتژی های خود را به طور موثرتری به مخاطبان خود ارائه دهند.
3. بهبود روابط با مخاطبان:
گوش دادن فعال به مخاطبان، به سازمان ها کمک می کند تا روابط قوی تری با آنها ایجاد کنند. این امر به نوبه خود، می تواند به افزایش وفاداری و تعهد مخاطبان به سازمان منجر شود.
4. شناسایی و حل مشکلات:
با گوش دادن به مخاطبان، سازمان ها می توانند مشکلات و نارضایتی های آنها را به طور زودهنگام شناسایی و حل کنند. این امر به آنها کمک می کند تا از بروز بحران های روابط عمومی جلوگیری کنند.
5. افزایش نوآوری:
با گوش دادن به ایده ها و پیشنهادات مخاطبان، سازمان ها می توانند فرصت های جدیدی برای نوآوری و بهبود خدمات خود پیدا کنند.
در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده سازمان های بخش خصوصی از شنیدن برای بهبود روابط عمومی خود آورده شده است:
نکاتی برای بهبود مهارت های شنیداری در روابط عمومی:
روابط عمومی در بخش خصوصی این فواید را از شنیدن اخذ می کند. روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.
ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.