مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

روابط عمومی چطور جلب اعتماد می کند؟

«مدرسه روابط عمومی»- هشت را ه خوب برای رهایی از تله بی اعتمادی را در این نوشته پرداخته ایم. امیدواریم که اگر راه های بیشتری دارید با ما در میان بگذارید. روابط عمومی یکی از وظایف عمده اش جلب اعتماد است. حال بگویید چطور جلب اعتماد می کنید؟


  •  سیاه و سفید نکنید!

شما معمولا آدم ها را به دو گروه مطلق غیرقابل اعتماد و قابل اعتماد تقسیم می کنید. به جای آن می توانید در ذهن خودتان یک طیف رسم کنید و به آدم ها از 1 تا 10 نمره قابل اعتماد بودن بدهید.


  •  از رابطه اجتناب نکنید!

احتمالا شما به خاطر آنکه فکر می کنید از دیگران - مخصوصاً جنس مخالف – رودست می خورید ، هیچ وقت به فکر شروع رابطه جدی نمی افتید. شاید در کوتاه مدت این آرامتان کند، اما در بلندمدت موجب تنهایی خودتان می شود.


  •  با مشارو یا یک دوست خوب در ارتباط باشید!

وقتی شما با یک دوست خوب و قابل اعتماد یا مشاور رابطه داشته باشید، کم کم دستتان می اید که واقعا آدم ها هم آن طور که شما فکر می کردید غیرقابل اعتماد نیستند و با نظرهایی که او در مورد شما می دهد کم کم به جای تصوراتتان در مورد رابطه ، واقعیت ها را می بینید.


  •  بی اعتمادی تان را به خودتان یادآوری کنید!

هر وقت می بینید دارید دنبال معناهای پنهان و منفی رفتار دیگران می گردید، به خودتان یادآوری کنید که این فکر ممکن است از تله ای که در آن گرفتارید ناشی شده باشد و نه از واقعیت نیت دیگران.


  • ذهن خوانی نکنید!

خواندن ذهن دیگران و بعد از شروع به جمع اوری مدرک کردن برای اینکه شما درست می گویید فقط شما را از دیگران دور می کند و رابطه شما را با آنها خراب.

 به جای این کار، به دیگران نزدیک شوید و در مورد رفتارشان با انها صادقانه حرف بزنید.


  •  تحریف نکنید

شما مستعد این هستید که همیشه نیمه خالی لیوان را ببینید . همین که یادتان باشد مستعد این منفی بافی هستید، باعث می شود کمتر تحریف کنید و نیمه پر لیوان را هم ببینید.


  •  تسلیم تله تان نشوید!

اگر با آدم واقعا غیر قابل اعتماد و بدرفتاری رابطه برقرار کرده اید، یادتان باشد که فقط دارید به روح و جسم خودتان آسیب می زنید. 

بنابراین زودتر تصمیم بگیرید و از این رابطه بیرون بیایید.


  •  آدم مناسبی برای رابطه تان پیدا کنید!

باید آدمی را برای رابطه جدی منجر به ازدواج پیدا کنید که واقعا قابل اعتماد و خوش رفتار باشد.


این طور هم به تدریج با ترس ها و ذهنیت های منفی خودتان مقابله می کنید و هم تله تان دوباره به راه نمی افتد.


روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.

 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.


تکنیک های مدیریت زمان برای مدیران روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- وقتی وارد حرفه روابط عمومی می شوید، ملاحظه می کنید که وقت به شدت کم است و کار به شدت زیاد. این موضوع ابتدا نیازمند برنامه ریزی است و در درجه دوم مستلزم مدیریت زمان.

مشهور ترین تکنیک های مدیریت زمان را در این یادداشت برای مدیران روابط عمومی مطرح می کنیم. لطفا اگر نظری در مورد آنها دارید با ما در میان بگذارید. 


  •  تکنیکGTD:


شاید بتوان گفت GTD مشهورترین تکنیک مدیریت زمان در دنیا باشد.

ایده اصلی این تکنیک آن است که شخص ابتدا باید کارها را از ذهن خود خارج کند و روی کاغذ بیاورد با این کار ذهن تنها روی کارهای نوشته شده تمرکز خواهد کرد و از یادآوری اینکه چه کاری باید انجام دهد رها می شود.


  •  تکنیک Pomodoro :


این تکنیک یک روش ایتالیایی است که یاد گرفتن آن چندان زمان زیادی نمی بره.

در این روش شما با استفاده از یک تایمر انجام کارها را به محدوده های ۲۵ دقیقه ای تقسیم کرده و بین هر ۲۵ دقیقه ۳ تا ۵ دقیقه زمان استراحت قرار دارد و سپس کار بعدی شروع می شود.


  •  تکنیک تمرکز فرانکلین کاوی:


مبنای این روش اولویت بندی کارها می باشد.

کارها را براساس سرعت انجام در یک ماتریس طبقه بندی می کنیم.

با مشخص کردن کارهای کم اهمیت تر بیشتر بر روی کار هایی تمرکز کنیم که ارزش بالاتری دارد.


  •  نتیجه راهبردی:

 همه انسان ها دغدغه این را دارند که زمان کافی برای رسیدن به امور مختلف را ندارند و همیشه از اینکه کارهای آنان به فردا واگذار می شود ناراضی هستند. این افراد باید با مطالعه تکنیک های مدیریت زمان ، برای امور خود به طور دقیق برنامه ریزی کرده تا بتوان به بهترین نحو ممکن انجام کارها را محقق نمود.


روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.

 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.

بخش بندی ارتباطگران از نگاه دکتر شریعتی

«مدرسه روابط عمومی»- دکترشریعتی انسانها را به چهار دسته تقسیم کرده است، چهار دسته ای که می تواند مبنای رفتار با افراد باشد و در عین حال شناخت آن می تواند زمینه تحول در افراد می شود. 


1. آنانی که وقتی هستند ،هستند وقتی که نیستند هم نیستند

عمده آدمها. حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آنهاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.


2. آنانی که وقتی هستند نیستند .وقتی که نیستند هم نیستند

مردگانی متحرک در جهان. خود فروختگانی که هویتشان را به ازای چیزی فانی واگذاشته‌اند. بی شخصیت‌اند و بی اعتبار. هرگز به چشم نمی‌آیند. مرده و زنده‌اشان یکی است.


3. آنانی که وقتی هستند هستند وقتی که نیستند هم هستند

آدمهای معتبر و با شخصیت. کسانی که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودنشان هم تاثیرشان را می گذارند. کسانی که هماره به خاطر ما می‌مانند. دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم.


4. آنانی که وقتی هستند نیستند وقتی که نیستند هستند

شگفت انگیز ترین آدمها. در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه اند که ما نمی‌توانیم حضورشان را دریابیم. اما وقتی که از پیش ما میروند نرم نرم آهسته آهسته درک می‌کنیم. باز می‌شناسیم. می فهمیم که آنان چه بودند. چه می گفتند و چه می خواستند. ما همیشه عاشق این آدمها هستیم . هزار حرف داریم برایشان. اما وقتی در برابرشان قرار می‌گیریم قفل بر زبانمان می‌زنند. اختیار از ما سلب می‌شود. سکوت می‌کنیم و غرق در حضور آنان مست می‌شویم و درست در زمانی که می‌روند یادمان می آید که چه حرفها داشتیم و نگفتیم.  شاید تعداد اینها در زندگی هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد.

شخصیت یک مدیر روابط عمومی شخصیت کاریزمایی است که باید بسیار متفاوت با دیگران باشد. به نظر شما یک مدیر روابط عمومی باید از کدام دسته افراد باشد؟  روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.

 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.