مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد قانون 15 دقیقه در روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی ها عموما با طیف گسترده ای از فعالیت ها مواجه هستند. در این نوشتار قصد داریم قانونی برای مدیریت زمان و استفاده از 

قانون 15دقیقه چیست؟ و چگونه می توان آن را در روابط عمومی بکار گرفت؟


این قانون به قدرت تغییرات کوچک اشاره دارد!


ساموئل اسمایلز ، مولف کتاب اخلاق و اعتماد به نفس، بر این اعتقادست که تکرار کارهای کوچک نه تنها شخصیت انسان را میسازد بلکه شخصیت ملت ها را تعیین می کند.

  1. اگر روزی 15 دقیقه را صرف خودسازی کنید در پایان یک سال، تغییر ایجاد شده در خویش را به خوبی احساس خواهید کرد.
  2. اگر روزی 15 دقیقه از کارهای بی اهمیت خویش بکاهید، ظرف چند سال موفقیت نصیبتان خواهد شد.
  3. اگر روزی 15دقیقه را به فراگیری زبان اختصاص دهید از هفته ای یک بار کلاس زبان رفتن بهتر است.
  4.  اگر روزی 15دقیقه را به پیاده روی سریع اختصاص دهید از هفته ای چند بار به باشگاه ورزشی رفتن، نتیجه ی بهتری خواهید گرفت.
  5.  اگر روزی 15 دقیقه مطالعه و سلول های خاکستری خویش را درگیر کنید؛ به پیشرفت های عظیم یادگیری دست خواهید یافت.


زیبایی روش یا قانون 15 دقیقه در این است که آنقدر کوتاهست که هیچ وقت به بهانه ی این که وقت ندارید آن را به تاخیر نمی اندازید.

جالبتر اینکه، کشور ژاپن امروزه موفقیت خود را مدیون این قانون میداند. حال باید دید که روابط عمومی چطور می تواند از این قانون برای تقویت خودش استفاده کند؟ روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.


 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.


 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.


روابط عمومی؛ محل تربیت افراد خود تمایز یافته

«مدرسه روابط عمومی»- ارتباطات انسانی و روانشناسی ارتباطات موضوعات پیچیده ای هستند. اینکه روابط عمومی باید بتواند افرادی را در دل سازمان پرورش دهد، موضوعی دور از اندیشه نیست اما با وجود این پیچیدگی شاید دشوار به نظر برسد. 

در این یادداشت برآنیم که افراد خود تمایز یافته را در روانشناسی معرفی کرده و بگوییم که باید به فکر باشید تا چنین اجتماعی را در درون سازمان پدید آورید. چگونه اش را شما به ما بگویید.


افراد خود تمایزیافته :

  1. _آن ها هدف مدار و اخلاق مدار هستند.
  2. _کنترل درونی دارند .( هدایت درونی )
  3. _همیشه مطمئن از باورها و اعتقاداتشان هستند.
  4. _احترام به هویت دیگران بدون انتقاد یا واکنش عاطفی دارند.( پذیرش بدون قید و شرط دیگران)
  5. _آن ها درگیر تلاش برای تغییر دیگران نمی شوند.
  6. _قادرند تا مسئولیت خود را بپذیرند و از مسئولیت اضافی دیگران اجتناب می کنند.
  7. _ذهن خود را در گیر سلسه مراتب نمی کنند.
  8. قادرند تا بالاترین استرس های خود را تطبیق دهند ، بدون این که نشانه های آسیب را در خود رشد دهند.
  9. داشتن ظرفیت درون نگری ، رغبت و توانایی شناخت ، مکاشفه احساسات خود و برقراری ارتباط با تجربه های مناسب و اثر بخش را دارند.
  10. توانایی تحمل رنج و ناراحتی برای رشد را دارند.
  11. داشتن احساس هماهنگی و یکپارچگی شخصیتی را دارند.
  12. کمک به افراد برای شناخت نقاط قوت خود و دیگران و تمرگز بر این نقاط را دارند.
  13. _تواناییی به تاخیر انداختن لذت را دارند.



خصوصیات افراد تمایز نیافته:

  1. _فرد تمایز نیافته بیشتر متاثر از ویژگی های خود ساختگی است.
  2. _این افراد توانایی کمی برای تحمل اضطراب مزمن در روابط سیستمی را دارا هستند و درصدد این هستند تا از طریق آمیختگی با دیگران و یا گسلش عاطفی مانع اضطراب شوند.
  3. _افراد تمایز نیافته بویژه در موقعیت های استرس زا قادر نیستند بین _حقیقت و درستی تمایز قایل شوند و به احتمال زیاد تصمیماتی را بر مبنای آن چه که احساس می کنند درست است ، می گیرند.
  4. _ارزیابی غیر واقع بینانه از خود دارند.
  5. _توانایی آگاه بودن از احساسات و بیان آن ها مختل است.
  6. _فرد برای بر عهده گرفتن مسولیت بهزیستی و رفاه دیگران احساس اجبار می کند.
  7. _فرد انتظار دارد که دیگران مسئولیت رفاه و بهزیستی او را بر عهده بگیرند.



 هدف تمایز یافتگی ، برقراری تعادل بین احساسات و شناخت است . در تئوری سیستم های خانواده کلید سلامت روان یک شخص در برخورداری او از هر دو حس یعنی حس تعلق به خانواده و تمایز یافتگی نهفته است. حال ببینید چطور می توانید این مفهوم را به عنوان یک ایده آل در نظر گرفته و برای خلق چنین افرادی تلاش کنید. آیا می شود؟ پاسخ آن در دست شماست. ما نیز می توانیم به روابط عمومی ها در این زمینه کمک کنیم. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.

 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.

تولید محتوای سفارشی؛ روابط عمومی حرفه ای

«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی حرفه ای به تعبیر دکتر احمد یحیایی ایله ای در کتابی با همین نام برابر با دانش بعلاوه تجربه است. در این یادداشت می خواهیم از داستانی آغاز کرده و  به این مفهوم بپردازیم.

دقت کرده اید که در بیمارستان ها، به یک نفر سوپ ، چلوکباب و دسر می دهند و به کسی دیگه فقط سوپ می دهند و به یک نفر حتی سوپ هم نمی دهند و می گویند که فقط آب بخور . 

به یک کسی می گویند که حتی آب هم نخور و با سرم تغذیه میشود .

جالب است که هیچ کدام از این بیمارها اعتراض ندارند زیرا آنها پذیرفته اند که کسی که این تشخیص ها را داده است طبیب است و آن کسی که طبیب است حکیم است .

در واقع در آن زمان در بیمارستان هر کسی چیزی می خورد که برایش خوب است. کاش عالم رسانه هم مانند عالم بیمارستان بود و وقتی شخصی پای رسانه می نشست، حال دلش خوب می شد. متاسفانه اینچنین نیست و رسانه ها کمتر می توانند به رسالت اخلاقی شان عمل کنند. البته ما از روابط عمومی ها انتظار بیشتری داریم.

امیدوارم که روابط عمومی هایی که این متن را می خوانند به این موضوع فکر کنند که چطور می توانند با نگارش متن سفارشی شده، حال دل مخاطبانشان را بهتر کنند؟

روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.

 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.