مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

اهمیت روابط عمومی در کسب و کارهای کوچک

«مدرسه روابط عمومی»-  بسیاری از فعالان در عرصه‌ی شرکت‌های کوچک یا شرکت‌های نوپا startup معتقدند که کسب‌وکارشان از فقدان روابط عمومی قوی آسیب می بیند. 

 بنا به گزارش اخیر انجمن رسمی بازرسان تقلب ACFE، به‌رغم این‌که شرکت‌های کوچک برنامه‌ی ضدتقلب را به شیوه‌ای گسترده‌تر نسبت به شرکت‌های بزرگ، اجرا می‌کنند، نتایج حاکی از آن است که میانه‌ی زیان‌هایی که در شرکت‌های کوچک رخ می‌دهد مشابه شرکت‌های بزرگ است، ولی اثر آن بر شرکت‌های کوچک‌تر به دلیل کوچک بودن ابعاد شرکت به مراتب بیش تر از شرکت‌های بزرگ است. در واقع این مساله نشان می دهد که روابط عمومی و رسانه به عنوان یک بازرس عمومی و عامل آگاهی از افکار عمومی به خوبی عمل نکرده است. 

 مزایای اصلی یک روابط عمومی قوی برای این قبیل شرکت‌ها، عبارتند از:


روابط عمومی ها می توانند سیگنال های داخلی مبنی بر انجام بد وظایف را دریافت کنند. 

  •  به گزارش انجمن رسمی بازرسان تقلب، میانه‌ی ارقام زیان‌های شرکت‌های کوچک ناشی از تقلب حدود ۱۵۰ هزار دلار در سال بود. 
  •  یک سیستم کنترلی مناسب می‌تواند از وقوع آن یا قرار گرفتن شرکت در خط قرمز، که به دلیل افزایش این تقلب‌ها رخ می دهد، جلوگیری کند.


روابط عمومی  می‌تواند از شهرت شرکت محافظت کنند. 

 شرکت‌هایی که به دلیل کیفیت عملیات، محصولات و خدمات‌شان سال‌هاست، شناخته شده و مشهور هستند و به دلیل این شهرت از مشتریان و کارکنان وفادار برخوردارند، با وقوع یک تقلب با کاهش شدید فروش یا از دست دادن بازار روبه‌رو می‌شوند. در نتیجه روابط عمومی می تواند با افکار سنجی پیش از وقوع هر رخدادی، مدیریت را در جریان اتفاقات قرارداده و استراتژی ارتباطی مناسب را پس از ایجاد تغییرات در سازمان اعمال کند. 


 به همین دلیل است که یک روابط عمومی قوی  مورد پشتبانی مدیریت در سازمان می‌توانند از وقوع چنین پیامد‌هایی جلوگیری کنند. در واقع روابط عمومی در سازمان های کوچک اهمیت بیشتری پیدا می کند. برای آشنایی بیشتر با این مقوله می توانید با ما در تماس باشید یا از مشاوره و آموزش ما استفاده کنید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد