مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

مهارت‌های نرم مدیریت روابط عمومی؛ از برخورد با کارکنان بدقلق تا مدیریت تغییر

«مدرسه روابط عمومی»- مهارت‌های نرم از برخورد با کارکنان بدقلق تا مدیریت تغییرعنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که وی در آن به مهارت های نرم مدیریت روابط عمومی می پردازد. موفقیت و کارآمدی در دنیای امروز، فقط به مهارت‌های فنی و کلاسیک مدیریتی محدود نمی‌شود. مهارت‌های نرم و ظریف مدیریتی، تفاوت بین مدیران موفق و متوسط را رقم می‌زنند.


1. مهارت برخورد با کارمندان سرسخت و بدقلق:

حفظ آرامش و برخورد منطقی

جمع‌آوری مدارک و شواهد

ارائه فرصت دفاع به کارمند

ارائه راهکارهای اصلاحی


2. مهارت حرفه‌ای عمل کردن و حرفه‌ای ماندن:

حفظ خط و مرز بین کار و زندگی شخصی

برخورد یکسان با همه کارکنان

عدم تبعیض در محیط کار


3. مهارت مدیریت تغییرات:

مشارکت دادن کارکنان در فرآیند تغییر

ارائه راه حل و پیشنهادهای جدید

کاهش مقاومت در برابر تغییر


4. مهارت در هم شکستن مقاومت‌ها:

تفکر و تعقل قبل از عمل

دعوت به مذاکره و گفتگو

نرم کردن و انعطاف‌پذیر کردن افراد


5. مهارت واکنش نشان دادن به شکایات:

شنیدن و درک شکایات

سوال پرسیدن و نظرخواهی

تبدیل شکایت به فرصت


6. مهارت تمرین رفتارهای مطلوب:

وقت‌شناسی و ادب و احترام

تشویق به رفتار مثبت


7. مهارت تفویض اختیارات و مسوولیت‌ها:

تبیین وظایف و مسئولیت‌ها

اطلاع‌رسانی در مورد چالش‌ها

ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و اعتماد به نفس


8. مهارت مدیریت اخلاق‌مدارانه:

رعایت اصول اخلاقی در محیط کار

آموزش اخلاق به کارکنان

ایجاد فرهنگ سازمانی اخلاق‌مدار


تکنیک های روابط عمومی برای مدیریت:

  1. استفاده از لحنی جذاب و متناسب با مخاطب
  2. حذف مطالب غیرضروری و اضافه کردن مطالب جدید
  3. تغییر ترتیب مطالب برای انسجام بیشتر
  4. استفاده از تصاویر و عناوین جذاب

با تقویت این مهارت‌های نرم، می‌توانید به عنوان یک مدیر موفق، به اهداف خود دست یابید و محیط کاری مثبت و پویا ایجاد کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره و آموزش روابط عمومی دارید می توانید با ما در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد