مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

روابط عمومی شبکه ۳

«مدرسه روابط عمومی»-روابط عمومی شبکه ۳ سیما به عنوان یکی از واحدهای مهم این شبکه، وظایف متعددی در راستای ارتباط با مخاطبان، رسانه‌ها، سازمان‌ها و سایر ذینفعان بر عهده دارد. این اداره با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف روابط عمومی، تلاش می‌کند تا تصویر مثبتی از شبکه در اذهان عمومی ایجاد کند، اعتماد مخاطبان را جلب کند و به اهداف سازمانی دست یابد.


فعالیت‌ها:

  1. برقراری ارتباط با رسانه‌ها: انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به شبکه در رسانه‌ها، برگزاری نشست‌های خبری و مصاحبه با مدیران و برنامه‌سازان شبکه.
  2. ارتباط با مخاطبان: پاسخگویی به سوالات و نظرات مخاطبان، برگزاری نظرسنجی‌ها و مسابقات، ایجاد کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی.
  3. ارتباط با سازمان‌ها و نهادها: همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای تولید و پخش برنامه‌های مشترک، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری.
  4. برگزاری رویدادها و مراسم: برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی، اهدای جوایز به برنامه‌سازان و هنرمندان برتر.
  5. تولید محتوای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی: ساخت تیزرهای تبلیغاتی، تهیه بروشور و پوستر، انتشار مطالب در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی.
  6. رصد و تحلیل فضای مجازی: رصد اخبار و نظرات مربوط به شبکه در فضای مجازی، پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات مخاطبان.

دلیل اهمیت:

روابط عمومی شبکه ۳ به عنوان پل ارتباطی بین شبکه و مخاطبان، رسانه‌ها و سایر ذینفعان، نقشی کلیدی در موفقیت و پیشرفت شبکه ایفا می‌کند. فعالیت‌های این اداره می‌تواند به افزایش محبوبیت شبکه، ارتقای سطح رضایت مخاطبان، جذب اسپانسر و در نهایت، دستیابی به اهداف سازمانی کمک کند.


وظایف:

  1. ارتباط با رسانه‌ها: انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به شبکه در رسانه‌ها، برگزاری نشست‌های خبری و مصاحبه با مدیران و برنامه‌سازان شبکه.
  2. ارتباط با مخاطبان: پاسخگویی به سوالات و نظرات مخاطبان، برگزاری نظرسنجی‌ها و مسابقات، ایجاد کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی.
  3. ارتباط با سازمان‌ها و نهادها: همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای تولید و پخش برنامه‌های مشترک، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری.
  4. تولید محتوای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی: ساخت تیزرهای تبلیغاتی، تهیه بروشور و پوستر، انتشار مطالب در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی.
  5. برگزاری رویدادها و مراسم: برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی، اهدای جوایز به برنامه‌سازان و هنرمندان برتر.
  6. رصد و تحلیل فضای مجازی: رصد اخبار و نظرات مربوط به شبکه در فضای مجازی، پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات مخاطبان.
  7. انجام تحقیقات و مطالعات: انجام تحقیقات و مطالعات در زمینه‌های مختلف روابط عمومی، مخاطبان و رسانه‌ها.
  8. تهیه گزارش‌ها و آمار: تهیه گزارش‌های دوره‌ای از فعالیت‌های روابط عمومی و ارائه آمار و اطلاعات به مدیران شبکه.

جوایز و دستاوردها:

روابط عمومی شبکه ۳ در طول سال‌های فعالیت خود، موفق به کسب جوایز و افتخارات متعددی شده است. از جمله این جوایز می‌توان به عنوان بهترین روابط عمومی شبکه‌های سیما، عنوان برتر در جشنواره‌های مختلف روابط عمومی و کسب رتبه‌های برتر در نظرسنجی‌های مخاطبان اشاره کرد.

شبکه ۳ سیما با بهره‌مندی از یک واحد روابط عمومی فعال و کارآمد، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های تلویزیونی ایران حفظ کند. شما هم می توانید با یک تماس از مشاوره و آموزش ما در زمینه روابط عمومی استفاده کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد