«مدرسه روابط عمومی»- تکنیک های مدیریت زمان باعث می شوند که بتوانیم از زمان بهره بیشتری ببریم و از این جهت که روابط عمومی ها با طیف گسترده ای از وظایف در زمان محدود روبرو هستند، این تکنیک ها در روابط عمومی کاربردهای فراوانی دارند.
در اینجا چند نمونه از این کاربردها آورده شده است:
در اینجا چند تکنیک مدیریت زمان که میتوانید در روابط عمومی از آنها استفاده کنید آورده شده است:
در اینجا به سه تکنیک برای مدیریت زمان اشاره میکنیم :
تکنیکGTD
شاید بتوان گفت GTD مشهورترین تکنیک مدیریت زمان در دنیا باشد.
ایده اصلی این تکنیک آن است که شخص ابتدا باید کارها را از ذهن خود خارج کند و روی کاغذ بیاورد با این کار ذهن تنها روی کارهای نوشته شده تمرکز خواهد کرد و از یادآوری اینکه چه کاری باید انجام دهد رها می شود.
تکنیک Pomodoro
این تکنیک یک روش ایتالیایی است که یاد گرفتن آن چندان زمان زیادی نمی بره.در این روش شما با استفاده از یک تایمر انجام کارها را به محدوده های ۲۵ دقیقه ای تقسیم کرده و بین هر ۲۵ دقیقه ۳ تا ۵ دقیقه زمان استراحت قرار دارد و سپس کار بعدی شروع می شود.
تکنیک تمرکز فرانکلین کاوی
مبنای این روش اولویت بندی کارها می باشد. کارها را براساس سرعت انجام در یک ماتریس طبقه بندی می کنیم.با مشخص کردن کارهای کم اهمیت تر بیشتر بر روی کار هایی تمرکز کنیم که ارزش بالاتری دارد.
با توجه به این تکنیک ها می توانید اقدامات زیر را به پیش ببرید:
با استفاده از تکنیک های مدیریت زمان، میتوانید به عنوان یک متخصص روابط عمومی موثرتر و کارآمدتر عمل کنید. همچنین ما می توانیم با برگزاری دوره های آموزشی، به شما کمک کنیم تا در روابط عمومی خود موثرتر عمل کنید. با ما تماس بگیرید.