آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

طعنه و کنایه؛ بی اخلاقی در روابط انسانی

«مدرسه روابط عمومی»- یکی از اشتباهاتی که بسیاری  مرتکب میشوند استفاده از #طعنه و کنایه در صحبت کردن با دیگران هست. این موضوع به ویژه در روابط همکاری اتفاق می افتد و پیایندهای ناگواری را برای همکاران به همراه دارد. 

این طعنه ها به مرور زمان مشکلات عاطفی برای اونها ایجاد میکنه وقتی طعنه میزنید نه تنها مشکل حل نمیشه، بلکه رنجش ها عمیق تر میشه و وقتی از هم ناراحت می  شوید و در صدد رفع ناراحتی بر نمی آیید. 

وقتی اجازه می دهید ناراحتی روی هم انباشته بشه، باید انتظار داشته باشید که رابطه روز به روز سردتر و بی روح تر بشه.

بهترین کار اینه که همیشه به صورت #مستقیم حرف خودتون را بگید تا کینه و کدورتی پیش نیاد. این دستورالعمل همان اندازه که در روابط محیط کار صادق است، در روابط زندگی شخصی هم صادق است.

مدیر روابط عمومی نیز باید از این قاعده تبعیت کند. اینکه موضوعی را مطرح نکنید و بخواهید در لفافه و پشت پرده و با کنایه مطرح کنید، جز ناخوشنودی و کینه و دشمنی چیز دیگری را برای خودتان به  بار نمی آورید. وقتی که شخصی اشتباه کرده است، فقط او مرتکب یک اشتباه شده است اما زمانی که شما اشتباه او را در قالب طعنه و کنایه مطرح می کنید، یک اشتباه نیز شما مرتکب شده اید که گاهی از اشتباه خود شخص بدتر است. 

برای آموختن مسائل اخلاقی در حوزه روابط عمومی می توانید با ما تماس بگیرید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد