مدرسه تخصصی آموزش و مشاوره روابط عمومی (مدرسه روابط عمومی)

مدرسه تخصصی آموزش و مشاوره روابط عمومی (مدرسه روابط عمومی)

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه تخصصی آموزش و مشاوره روابط عمومی (مدرسه روابط عمومی)

مدرسه تخصصی آموزش و مشاوره روابط عمومی (مدرسه روابط عمومی)

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

هنر دوست داشته شدن؛ هنر روابط عمومی

«مدرسه روابط عمومی»-چه کنیم همه دوستمان بدارند؟ این سوالی است که شاید ذهن بسیاری از مردم را درگیر کرده باشد. هرچند ممکن است عده ای هم باشند که بگویند اصلا مهم نیست که چه کسی چه حسی نسبت به من دارد. در این یادداشت به عواملی می پردازیم که کمک می کند شخص در نگاه دیگران محبوب به نظر برسد. 


بیشتر ما دارای عادت های کلامی تکرار شونده ای هستیم که‌ خودمان به ندرت به آن ها اگاهی داریم. متاسفانه،بقیه ی مردم به این عادت ها توجه می کنند.از یک نفر که شما را دوست دارد بخواهید اگر چنین عادتی را در شما می بیند،به شما بگوید...و سعی کنید از دست آن ها خلاص شوید یا آن ها را به ندرت مورد استفاده قرار دهید.  


  • یکی از ناراحت کننده ترین عبارت ها « خلاصه اش کنم...»است که‌ معمولا توسط کسانی به کار می‌رود که هرگز رابطه ای با خلاصه کردن صحبت ندارند و در واقع این عبارت را برای پوزش از روده درازی خود به کار می‌ برند.اگر شما هم جزو کسانی هستید که‌ از این عبارت استفاده می کنید،خود را مورد بررسی قرار دهید تا ببینید نکند یکی از پرگوترین افرادباشید و خود را اصلاح کنید.


  • یادتان باشد عبارتهای زیر تا زمانی که‌ یک بار در هر گفتگویی مورد استفاده قرار گیرند خوب هستند، ولی وقتی به طور مکرر از آن ها استفاده شود،هم بی معنا می شوند و هم به شنونده ازار می رسانند:
  1. « عملا»
  2. «حق با من نیست؟»
  3. «موضوع برایتان روشن شد؟»
  4. «متوجه که‌ هستید»
  5. «می دانید»
  6. «مثلا»...«چه بامزه»...«آخی»...


شاید بپرسید به جای این عبارتها چه چیزی به کار ببرید؟هیچ چیز! این عبارتها به ویژه وقتی تکرار شوند، در اصل و هرگز چیزی به صحبت شما نمی افزایند‼️

تکیه کلام ها یکی از عوامل بسیار مهم در ارتباطات انسانی هستند و برای تقویت ارتباطات انسانی باید روی آنها کار کنید. این کار معمولا به صورت کوچینگ ممکن است، یعنی شما در معیت یک مربی آموزش هایی را میگیرید و آنها را انجام می  دهید تا آنجا که آن آموزش ها تغییر رفتار واقعی در شما ایجاد کند. کار دشواری است. گاهی نیز باید با همکاران خود در محل کار توافق کنید که به عنوان یک مربی در کنار شما قرار گیرند و نکات را به شما یادآوری کنند. در هر حال ما نیز در کنار شما هستیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد