«مدرسه روابط عمومی»- در این متن که توسط سوزی مارینو نوشته شده است و توسط دکتر عادل میرشاهی ترجمه شده، نویسنده به 200 پرامپت آماده پرداخته که کسب و کارها و به ویژه روابط عمومی ها می توانند از آن استفاده کنند.
AI (هوش مصنوعی) چیزی است که بسیاری می گویند دیگر نمی توانند بدون آن زندگی کنند. اگر موافق نیستید، احتمالاً از بهترین دستورالعملهای هوش مصنوعی برای کسب و کارتان استفاده نمیکنید تا موفقیت با ابزارهای هوش مصنوعی را ببینید.
هوش مصنوعی میتواند برای زمانی که در تنگنا هستید و به ایدههای طوفان فکری دستی نیاز دارید بسیار مفید باشد– اما به اندازه درخواست هوش مصنوعی که استفاده میکنید مفید است.
در حالی که هیچ نتیجه ای از خروجی هوش مصنوعی کامل نخواهد بود، شما می توانید با انتخاب اعلان مناسب هوش مصنوعی موفقیت خود را به حداکثر برسانید.
بیایید شروع کنیم!
مطالب
3 نکته سریع برای نوشتن بهترین دستورات هوش مصنوعی برای بازاریابی شما
به یاد داشته باشید، هرگز نمی خواهید کورکورانه به نتایجی که از ابزارهای هوش مصنوعی مولد خود می رسید، دست بزنید. همیشه مطمئن شوید که هر پاسخی را که از هوش مصنوعی دریافت میکنید، بدون توجه به اینکه چقدر درخواست شما خوب است، دوباره ارزیابی و ویرایش کنید.
این اطمینان حاصل می کند که نتایج نهایی شما همیشه آن لمس "انسانی" را دریافت می کند. از این گذشته، هوش مصنوعی هرگز نمیتواند مانند یک شخص به مفاهیم به صورت متنی فکر کند.
با این حال، دستورالعملهای کلیدی وجود دارد که همه ابزارهای هوش مصنوعی باید از آنها پیروی کنند تا بعداً از سردرد ویرایشی نجات پیدا کنید.
1. ابتدا گزینه های ابزار هوش مصنوعی خود را بشناسید
هر ابزار هوش مصنوعی پاسخی متفاوت برای همان اعلان به شما می دهد زیرا نحوه ساخت آنها و داده هایی که به آنها دسترسی دارند متفاوت است. بهتر است ابتدا تمام گزینههای ابزار هوش مصنوعی مانند ChatGPT، Jasper و موارد دیگر را ارزیابی کنید، قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام یک را میخواهید برای یک کار خاص استفاده کنید.
در واقع، احتمالاً متوجه خواهید شد که به ترکیبی از ابزارهای هوش مصنوعی برای برآورده کردن تمام نیازهای تجاری خود نیاز دارید. شما در این مورد تنها نیستید، زیرا آمار هوش مصنوعی نشان می دهد که مشاغل کوچک تمایل دارند از چندین ابزار مختلف هوش مصنوعی استفاده کنند.
2. استراتژی بازاریابی فعلی خود را در نظر داشته باشید
اهداف بازاریابی فعلی شما همچنین بر ابزارهای هوش مصنوعی و همزمانی هوش مصنوعی که از شما خواسته میشود تأثیر بگذارد. این می تواند مفید باشد که یک قدم به عقب بردارید و در نظر بگیرید که استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی شما کجا منطقی تر است.
به عنوان مثال، اگر به دنبال ایجاد آگاهی از نام تجاری هستید، ممکن است روی تکمیل درخواست های هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی خود تمرکز کنید تا به سرعت حضور آنلاین خود را افزایش دهید.
3. بدانید چه چیزی را باید در اعلان هوش مصنوعی لحاظ کنید
نکته ای که نمی توان از هوش مصنوعی رد کرد این است که تا حد امکان خاص باشد.
به عنوان مثال، اگر بخواهم هوش مصنوعی را وادار کنم تا بخشی را برای این پست پیشنویس کند، تفاوت زیادی بین اولین درخواستی که میخواهم به آن بپرم با چیزی که در نهایت باید استفاده کنم وجود دارد. بیایید بگوییم که من با "لطفاً یک مقدمه کوتاه 3 جمله ای برای یک پست وبلاگ در مورد درخواست های هوش مصنوعی بنویسید" شروع می کنم.
در نهایت، من به چند تلاش دیگر نیاز دارم تا اینکه در نهایت آن را به مقدمهای محدود کنم که پتانسیل ویرایش و ارزش انتشار را داشته باشد - با استفاده از این دستور هوش مصنوعی:
«لطفاً یک مقدمه 3 جمله ای کوتاه، ساده و مختصر برای یک پست وبلاگ با عنوان «نمونه های سریع هوش مصنوعی و ایده ها برای بازاریابی شما» با لحنی آموزشی و در عین حال قابل دسترس و دوستانه برای کسب و کارهای کوچک بنویسید. تصدیق کنید و/یا مثالی ارائه دهید که چگونه درخواستهای هوش مصنوعی میتوانند چالشبرانگیز باشند، اما ذکر کنید که پست وبلاگ برای کمک به کاهش این چالشها ساختار یافته است. از پست های وبلاگ زیر به عنوان الهام بخش برای صدا، لحن و سبک استفاده کنید."
در حالی که آخرین اخطار ممکن است کمی سخت باشد، اما این ثابت میکند که برخی ویرایشها و تنظیم دقیق برای زنده کردن واقعی محتوای هوش مصنوعی اجتنابناپذیر خواهد بود. با این حال، هرچه اعلان هوش مصنوعی بهتر باشد، کار کمتری برای تکمیل نتیجه خود باید انجام دهید. بنابراین، در اینجا چیزی است که همیشه باید در اعلانهای هوش مصنوعی خود بگنجانید:
طول پاسخ مورد نظر ابزارهای هوش مصنوعی متمایل هستند، خود را از این موضوع در امان بدارید و به آن اطلاع دهید که آیا باید به سؤال شما در یک جمله، یک پاراگراف و غیره پاسخ دهد.
صنعت کسب و کار شما با روشن کردن کارهایی که کسب و کار شما انجام می دهد، زمینه را به درخواست های هوش مصنوعی خود اضافه کنید.
مخاطب هدف شما هوش مصنوعی می تواند لحن خود را طوری تنظیم کند که به بهترین وجه با بازار هدف شما طنین انداز شود.
هدف یا هدف درخواست شما. آنچه را که به دنبال دستیابی به آن هستید ذکر کنید تا ابزار هوش مصنوعی شما بتواند در پاسخ خود یک فراخوان برای اقدام داشته باشد.
راهنمای سبک برند شما شما می توانید پیوندی به کیت برند خود ارائه دهید یا به سادگی چند دستورالعمل را در دستور خود تایپ کنید، اما بسیار مهم است که به هوش مصنوعی اجازه دهید صدا و سبک مورد انتظار شما را بداند.
هوش مصنوعی میتواند پیوندها و فایلهای نمونههایی را که ارائه میدهید تجزیه و تحلیل کند، بنابراین اگر رقیب یا منبع الهامی خاصی دارید که میخواهید محتوای شما تجسم یابد، حتماً آن را برای مرجع ابزار خود به اشتراک بگذارید.
هوش مصنوعی درخواست کپی آگهی را می دهد
برای شروع لیست درخواست هوش مصنوعی، اجازه دهید نگاهی به برخی از دستورات برای کمک بیاندازیم:
درخواست کپی وب سایت و صفحه فرود از هوش مصنوعی
هوش مصنوعی بهینه سازی کلمات کلیدی را درخواست می کند
توجه به این نکته مهم است که هوش مصنوعی به تمام داده های رقابتی که ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی واقعی دارند دسترسی ندارد. شما نباید از هوش مصنوعی برای تحقیقات کلمات کلیدی یا لیست نهایی کلمات کلیدی خود استفاده کنید، اما می توانید از ابزارهای هوش مصنوعی برای بررسی دقیق لیست کلمات کلیدی خود و موارد دیگر استفاده کنید.
محتوا و سئو AI اعلانات
مشابه موارد فوق، هرگز نمی خواهید از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان پیش نویس نهایی که به صورت زنده در سایت خود تنظیم می کنید استفاده کنید. با این حال، این اعلان های هوش مصنوعی می تواند برای ایده پردازی محتوا و برنامه ریزی سئو مفید باشد.
پیام های هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی
گنجاندن هوش مصنوعی در بازاریابی رسانه های اجتماعی یک استراتژی رایج برای بسیاری از مشاغل در حال رشد است. با این دستورات هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی به سرگرمی بپیوندید.
هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی درخواست می کند
هوش مصنوعی میتواند بازاریابی ایمیلی شما را با اعلانهای مناسب، مانند موارد زیر، سادهسازی کند.
اعلان های خلاقانه هوش مصنوعی
با استفاده از این اعلانهای هوش مصنوعی میتوانید از هوش مصنوعی برای ایجاد و ویرایش داراییهای طراحی مانند تصاویر رسانههای اجتماعی، تصاویر فهرست محصولات و موارد دیگر استفاده کنید.
هوش مصنوعی ویدیو را درخواست می کند
برای بهبود استراتژی بازاریابی ویدیویی خود، دستورات هوش مصنوعی زیر را امتحان کنید.
هوش مصنوعی برای چت زنده درخواست می کند
چت زنده در وب سایت شما در درجه اول یک استراتژی مبتنی بر هوش مصنوعی است، بنابراین در اینجا برخی از اعلان های چت هوش مصنوعی برای کمک به شما برای شروع یا بهینه سازی ربات چت فعلی وجود دارد.
حتی بیشتر درخواست های هوش مصنوعی
به دنبال اعلانهای بیشتر هوش مصنوعی هستید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!
بهترین درخواست های هوش مصنوعی توسط ابزار
در حالی که همه اعلانهای هوش مصنوعی بالا میتوانند با هر ابزار هوش مصنوعی موجود در آنجا کار کنند، من فکر میکردم که درست است مستقیماً به منبع ایدههای سریع هوش مصنوعی مخصوص پلتفرمهای محبوب برویم. با کمی ویرایش از سوی من، به لیست های مناسبی از اعلان های AI توصیه شده از هر ابزار رسیدم. در اینجا بهترین دستورات هوش مصنوعی برای ابزارهای برتر هوش مصنوعی وجود دارد ... با توجه به خود ابزارها!
Chatgpt درخواست می کند
در اینجا برخی از درخواستهای کلی هوش مصنوعی بازاریابی وجود دارد که ChatGPT به کاربران توصیه میکند بپرسند.
برای Jasper.ai پرامپت بنویسید
پرامپت برای کوپایلوت
کوپایلوت مایکروسافت به کاربران پیشنهاد کرد این دستورات هوش مصنوعی را امتحان کنند.
مانند بسیاری از موارد در بازاریابی دیجیتال، هیچ پاسخ درست یا غلطی در مورد بهترین درخواست های هوش مصنوعی وجود ندارد
کسب و کار شما اعلانهای هوش مصنوعی بر اساس ابزارهایی که انتخاب میکنید و اهدافی که در ذهن دارید متفاوت خواهد بود. بنابراین، از این ایدههای سریع هوش مصنوعی بهعنوان چراغ راهنمایی برای ایجاد اعلانهای عالی برای موقعیت منحصر به فرد خود استفاده کنید. اگر شروع به استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی خود کردهاید، اما آمادگی دارید آن را به سطح بعدی ببرید، ببینید راهحلهای مبتنی بر هوش مصنوعی ما چگونه میتوانند به شما کمک کنند!