آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

مدرسه روابط عمومی آماده برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی است لطفا با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

آموزش و مشاوره روابط عمومی دکتر عادل میرشاهی

مدرسه روابط عمومی آماده برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی هوش مصنوعی، روابط عمومی نوین، روابط عمومی آنلاین، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی است لطفا با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

ایده های تبلیغاتی و روابط عمومی برای استفاده از رویداد فیلمبرداری در کارخانه

«مدرسه روابط عمومی»-حضور فیلمبرداران در کارخانه شما، فرصتی طلایی برای ایجاد محتوای جذاب و تقویت برندتان است. در اینجا چند ایده برای استفاده تبلیغاتی و روابط عمومی از این رویداد پیشنهاد می‌شود:

  • قبل از شروع فیلمبرداری:

اعلامیه رسمی: با انتشار یک اعلامیه رسمی در وب‌سایت شرکت، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های محلی، از این رویداد مهم خبر دهید. در این اعلامیه، به طور خلاصه به اهمیت این همکاری، اهداف فیلم و روند کلی تولید اشاره کنید.

دعوت از رسانه‌ها: از رسانه‌های محلی، روزنامه‌ها، مجلات و وبلاگ‌های مرتبط با صنعت شما دعوت کنید تا از پشت صحنه فیلمبرداری بازدید کنند و مصاحبه‌هایی با عوامل تولید و مدیران شرکت انجام دهند.

کمپین هشتگ: یک هشتگ خاص برای این رویداد ایجاد کنید و از کارمندان، مشتریان و دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی بخواهید با استفاده از این هشتگ، در مورد این رویداد پست بگذارند و از آن حمایت کنند.

تولید محتوای ویدئویی کوتاه: قبل از شروع فیلمبرداری، یک ویدئوی کوتاه و جذاب از پشت صحنه آماده‌سازی‌ها تهیه کنید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید تا به مخاطبان نشان دهید که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

  • حین فیلمبرداری:

بازدید رسانه‌ها: به رسانه‌هایی که دعوت کرده‌اید، اجازه دهید تا از پشت صحنه فیلمبرداری بازدید کنند و عکس و فیلم بگیرند.

مصاحبه با عوامل تولید: مصاحبه‌هایی با کارگردان، بازیگران و عوامل فنی فیلمبرداری انجام دهید و از این مصاحبه‌ها برای تولید محتوای ویدئویی و متنی استفاده کنید.

ایجاد تورهای مجازی: از این فرصت استفاده کنید تا تورهای مجازی از بخش‌های مختلف کارخانه ایجاد کنید و آن‌ها را در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید.

همکاری با اینفلوئنسرها: اگر امکان دارد، با اینفلوئنسرهایی که در حوزه صنعت شما فعالیت می‌کنند همکاری کنید تا آن‌ها نیز از این رویداد بازدید کنند و در مورد آن پست بگذارند.

  • بعد از اتمام فیلمبرداری:

انتشار تریلر: پس از اتمام فیلمبرداری، یک تریلر کوتاه از فیلم تهیه کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت شرکت منتشر کنید.

برگزاری یک رویداد ویژه: پس از اکران فیلم، یک رویداد ویژه برای کارمندان و مشتریان برگزار کنید و از آن‌ها دعوت کنید تا فیلم را به صورت گروهی تماشا کنند.

تولید محتوا بر اساس فیلم: از صحنه‌های مختلف فیلم، کلیپ‌های کوتاه و جذاب تهیه کنید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

استفاده از فیلم در تبلیغات: از فیلم یا کلیپ‌های کوتاه آن برای تولید تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و آنلاین استفاده کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد