-
بهره مندی از خرد جمعی در روابط عمومی
چهارشنبه 29 اسفند 1403 14:34
خرد و خردورزی نه تنها یکی از شاخصه های حرفه روابط عمومی است، بلکه همچنین استفاده از خرد جمعی برای بهینه سازی فعالیت ها در روابط عمومی یک الگوی متعالی حرفه ای تلقی می شود که به هر کارگزار روابط عمومی توصیه می شود. اما نحوه بهره گیری از خرد جمعی در اداره امور بسیار مهمتر از خود استفاده از خرد جمعی است. گاهی اوقات اگر...
-
برترین هتل های کشور بر اساس الگوی سئو پی آر
سهشنبه 28 اسفند 1403 14:29
دکتر عادل میرشاهی - جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند. بر این اساس، سایت هایی که در...
-
چگونه استراتژی های روابط عمومی را برای بهبود سئوی شرکت به کار بندیم؟
دوشنبه 27 اسفند 1403 14:25
روابط عمومی و سئو همیشه مقصد و هدف مشترکی داشته اند. روابط عمومی درباره ساخت روابط میان متخصصان رسانه و تاثیرگزاران کلیدی برای کمک به افزایش پدیداری یک شرکت یا فرد و مختصات اوست؛ سئو نوعی رابطه متعامل است. تنها تفاوت آنها این است که ما در سئو فعالیت های خود را در جو دیجیتالی اجرا می کنیم و روابط را از طریق لینک ها،...
-
14 روند در روابط عمومی دیجیتال ایران
یکشنبه 26 اسفند 1403 14:04
داوری جشنواره روابط عمومی های امسال به من این اجازه را داد که به طور مستقیم با دستاوردهای روابط عمومی ها در سال 2013 روبرو شوم و مواردی را که در روابط عمومی ها در سال های گذشته وجود نداشته و در سال جاری به آنها پرداخته اند در این نوشتار مورد بررسی قرار می دهم و در کنار آن به موقعیت روابط عمومی دیجیتال در جهان امروز می...
-
از حمایت تا آزادی: رویکردهای متنوع کشورها به سیاستگذاری فرهنگی
شنبه 25 اسفند 1403 21:46
سیاستگذاری فرهنگی در کشورهای مختلف با توجه به ارزشها، ایدئولوژیها، ساختارهای سیاسی و اجتماعی، و اهداف ملی، متفاوت است. این رویکردها را میتوان به چند گروه کلی تقسیمبندی کرد. در ادامه، یک دستهبندی کلی از رویکردهای کشورها به سیاستگذاری فرهنگی ارائه میشود: ۱. رویکرد حمایتگرایانه (Protectionist Approach) ویژگیها:...