-
خدمات مشتریان؛ حقیقتا مساله بزرگیست
پنجشنبه 21 فروردین 1404 16:20
سو ماری دو بروین – «مشتری پادشاه است» تبدیل به یک ضرب المثل چاپی بر روی یک پوستر شده که هیچ محلی از اعراب برای آن وجود ندارد و شواهد بسیار کمی در عملیات کسب و کار برایش می توان یافت. در اقتصاد امروز احتمال آن می رود تمرکز مجددی بر روی این مفهوم وجود دارد چراکه مشتری تنها کسی است که درآمد یک کسب و کار را باعث می شود....
-
چالش سئو پی آر در روابط عمومی بانک و بیمه
چهارشنبه 20 فروردین 1404 16:17
چالش سئو پی آر در روابط عمومی بانک و بیمه یک مساله ساده نیست. بلکه در صورتی که بحرانی در سازمان شما بوجود آید، شرایطی ایجاد می شود که هیچ کاری از دستتان بر نمی آید و اعتبار سازمان شما به راحتی از بین می رود. – مارس 2012 برای بسیاری از اهالی روابط عمومی که در شرکت های دانش بنیان کار می کردند، همزمان با تغییراتی بنیادین...
-
چرا نتایج ارزیابی ها برای روابط عمومی اهمیت دارد؟
سهشنبه 19 فروردین 1404 16:13
نویسنده: رنه نیوا – مترجم: دکتر عادل میرشاهی – از آنجا که روابط عمومی به عملکردی حیاتی برای مدیریت تبدیل شده است، شرکت ها، آژانس های روابط عمومی و دانشگاهیان به دنبال راه هایی برای ارزیابی دقیق اثربخشی و نتایج تلاش های روابط عمومی شرکت ها هستند، و می آیند تا با یک روش استاندارد با مقبولیت عمومی و با قابلیت اجرای...
-
وضعیت نشر الکترونیکی جهان در سال 2017
دوشنبه 18 فروردین 1404 16:10
سال 2017 در ادامه روند رو به رشد سال های گذشته، شاهد اقبال نشر الکترونیکی در جهان هستیم و مهمترین عامل آن افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان است. اگرچه امروز سیر نفوذ اینترنت در جهان متوازن نیست، اما هم اکنون حدود نیمی از مردم جهان یعنی بالغ بر 3 میلیارد و 600 میلیون نفر کاربر اینترنت در جهان وجود دارند. به همین نسبت...
-
5 نکته برای بررسی تنفر در Yelp
یکشنبه 17 فروردین 1404 16:06
همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)، ریچارد برونل- اگر شما ارتباطگر یک برند مصرفی هستید، نیاز دارید که نیروی بررسی های آنلاین را برای موفقیت و شکست محصولات و خدمات تان استفاده کنید. انجمن های آنلاین نظیر یلپ و فهرست های انجی به مصرف کنندگان اجازه می دهد که هر کسی نظر خودش را بدهد و این برخی اوقات می تواند اثر مخربی بر بخش...