-
روابط عمومی و دین
یکشنبه 25 آذر 1403 14:49
«مدرسه روابط عمومی»- نقش روابط عمومی در امور دینی موضوعی پیچیده و ظریف است که دیدگاه های مختلفی در مورد آن وجود دارد. برخی معتقدند که روابط عمومی باید از امور دینی جدا باشد و تمرکز خود را بر روی ارتقای وجهه عمومی سازمان ها و شرکت ها در حوزه های سکولار معطوف کند. آنها استدلال می کنند که دخالت در امور دینی می تواند باعث...
-
Poplar.Studio و هوش مصنوعی واقعیت افزوده: کاربردها و مراحل استفاده در روابط عمومی
شنبه 24 آذر 1403 14:49
«مدرسه روابط عمومی»-Poplar.Studio یک پلتفرم هوش مصنوعی واقعیت افزوده (AR) است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به دانش کدنویسی، محتوای AR تعاملی ایجاد کنند. این پلتفرم می تواند برای اهداف مختلف روابط عمومی، از جمله: ایجاد کمپین های بازاریابی تعاملی: از Poplar.Studio می توان برای ایجاد فیلترهای AR، لنزها و تجربیات...
-
کاربرد اصولی شعر در روابط عمومی
جمعه 23 آذر 1403 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- شعر می تواند ابزاری ارزشمند در روابط عمومی باشد. می توان از آن برای برقراری ارتباط با مخاطبان، ایجاد احساسات و به یاد ماندنی کردن پیام شما استفاده کرد. در اینجا چند روش برای استفاده از شعر در روابط عمومی آورده شده است: نوشتن بیانیه های مطبوعاتی خلاقانه: به جای بیانیه های مطبوعاتی سنتی و خشک، می...
-
واقعیت هوش مصنوعی MyWave و روابط عمومی
پنجشنبه 22 آذر 1403 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- MyWave یک پلتفرم هوش مصنوعی است که می تواند به متخصصان روابط عمومی در شخصی سازی تعاملات با مخاطبانشان کمک کند. با این حال، این عنوان تمام مزایا و کاربردهای MyWave را به طور کامل نشان نمی دهد. کارهایی که MyWave می تواند برای روابط عمومی انجام دهد شناسایی و دسته بندی مخاطبان: MyWave می تواند از هوش...
-
قابلیت های هوش مصنوعی Acrolinx در بازاریابی و کاربرد آن در روابط عمومی
چهارشنبه 21 آذر 1403 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- Acrolinx یک پلتفرم هوش مصنوعی است که به طور خاص برای بهبود و حفظ ثبات در زبان برند و محتوای بازاریابی طراحی شده است. برخی از قابلیت های کلیدی Acrolinx در بازاریابی عبارتند از: بررسی اصطلاحات: Acrolinx می تواند محتوای شما را برای استفاده صحیح از اصطلاحات برند، نامگذاری محصول، لحن و سبک برند و سایر...