-
چرا نتایج ارزیابی ها برای روابط عمومی اهمیت دارد؟
سهشنبه 19 فروردین 1404 16:13
نویسنده: رنه نیوا – مترجم: دکتر عادل میرشاهی – از آنجا که روابط عمومی به عملکردی حیاتی برای مدیریت تبدیل شده است، شرکت ها، آژانس های روابط عمومی و دانشگاهیان به دنبال راه هایی برای ارزیابی دقیق اثربخشی و نتایج تلاش های روابط عمومی شرکت ها هستند، و می آیند تا با یک روش استاندارد با مقبولیت عمومی و با قابلیت اجرای...
-
وضعیت نشر الکترونیکی جهان در سال 2017
دوشنبه 18 فروردین 1404 16:10
سال 2017 در ادامه روند رو به رشد سال های گذشته، شاهد اقبال نشر الکترونیکی در جهان هستیم و مهمترین عامل آن افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان است. اگرچه امروز سیر نفوذ اینترنت در جهان متوازن نیست، اما هم اکنون حدود نیمی از مردم جهان یعنی بالغ بر 3 میلیارد و 600 میلیون نفر کاربر اینترنت در جهان وجود دارند. به همین نسبت...
-
5 نکته برای بررسی تنفر در Yelp
یکشنبه 17 فروردین 1404 16:06
همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)، ریچارد برونل- اگر شما ارتباطگر یک برند مصرفی هستید، نیاز دارید که نیروی بررسی های آنلاین را برای موفقیت و شکست محصولات و خدمات تان استفاده کنید. انجمن های آنلاین نظیر یلپ و فهرست های انجی به مصرف کنندگان اجازه می دهد که هر کسی نظر خودش را بدهد و این برخی اوقات می تواند اثر مخربی بر بخش...
-
از کمپین سطل آب یخ تا کمپین قطره آب
شنبه 16 فروردین 1404 16:13
خطر! از ذخیره آب تهران تنها چند قطره باقیست. پیام کمپینی است که اخیرا در فیسبوک برای حمایت از مصرف مناسب آب در کشور راه اندازی شده است. این کمپین کمی بعد از کمپین سطل آب یخ که برای حمایت از بیماری ALS راه اندازی شده بود تدارک دیده شد. این اقدامات که به صورت خودجوش انجام می شوند، در واقع باید توسط روابط عمومی سازمان ها...
-
چرا نباید مخاطبان را با بسترهای نرم افزای جدید با پیام بمباران کرد؟
جمعه 15 فروردین 1404 16:01
اگر خوش اقبال بوده باشید، کپی و پیست کردن همان پیام مطلوب و شیرین بازاریابی در تمام بسترهای رسانه اجتماعی که با نام تجاری خود ثبت کرده اید، به عنوان بهترین راه برای رسیدن به همه مشتریان بالقوه بوده است. با این حال برای اینکه از آسیب ها جلوگیری کنید، این متن را بخوانید. «مورد بی احترامی قرار گرفتن». این عبارت بیشترین...