-
قابلیت های هوش مصنوعی Acrolinx در بازاریابی و کاربرد آن در روابط عمومی
چهارشنبه 21 آذر 1403 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- Acrolinx یک پلتفرم هوش مصنوعی است که به طور خاص برای بهبود و حفظ ثبات در زبان برند و محتوای بازاریابی طراحی شده است. برخی از قابلیت های کلیدی Acrolinx در بازاریابی عبارتند از: بررسی اصطلاحات: Acrolinx می تواند محتوای شما را برای استفاده صحیح از اصطلاحات برند، نامگذاری محصول، لحن و سبک برند و سایر...
-
ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی
چهارشنبه 21 آذر 1403 06:00
«مدرسه روابط عمومی»-طیف گسترده ای از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی در دسترس روابط عمومی ها برای کمک به آنها در انجام وظایفشان وجود دارد. برخی از محبوب ترین ابزارها عبارتند از: Hootsuite: Hootsuite یک پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی محبوب است که به کاربران امکان می دهد چندین حساب رسانه های اجتماعی را در یک مکان...
-
ارتباط با مشتریان در روابط عمومی
سهشنبه 20 آذر 1403 14:47
«مدرسه روابط عمومی»- ارتباط با مشتری بخش اساسی از روابط عمومی است. این امر شامل ایجاد و حفظ روابط قوی با ذینفعان کلیدی، مانند مشتریان، رسانه ها، کارکنان و سرمایه گذاران می شود. هدف از ارتباط با مشتری، ایجاد درک و حسن نیت نسبت به یک سازمان و تشویق اقدامات مثبت از سوی ذینفعان کلیدی است. برخی از فعالیت های کلیدی ارتباط...
-
هوش مصنوعی DigitalGenius برای روابط عمومی
دوشنبه 19 آذر 1403 14:47
«مدرسه روابط عمومی»- هوش مصنوعی DigitalGenius پلتفرمی مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند به متخصصان روابط عمومی در انجام طیف گسترده ای از وظایف کمک کند، از جمله: 1. پایش رسانه های اجتماعی: DigitalGenius می تواند مکالمات را در رسانه های اجتماعی در مورد برند یا سازمان شما رصد کند و به شما اطلاع دهد تا بتوانید به طور...
-
اثر بخشی محتوا در حوزه فناوری های الکترونیکی
یکشنبه 18 آذر 1403 14:47
«مدرسه روابط عمومی»- در حوزه فناوری های الکترونیکی، اثر بخشی محتوا را می توان از طریق معیارهای مختلفی سنجید، از جمله: 1. تعامل: تعداد بازدیدها: تعداد دفعاتی که افراد از محتوای شما بازدید می کنند. زمان صرف شده در صفحه: میانگین زمانی که افراد در صفحه محتوای شما صرف می کنند. نرخ کلیک (CTR): درصدی از افرادی که روی لینک...