-
هشدار دکتر عادل میرشاهی: روابط عمومیها مراقب افشای اطلاعات در رسانههای اجتماعی باشند!
سهشنبه 24 آبان 1401 17:46
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای امروز، شبکههای اجتماعی به ابزاری ضروری برای روابط عمومی تبدیل شدهاند. با این حال، استفاده از این پلتفرمها بدون در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی میتواند خطرات جدی به همراه داشته باشد. دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی به روابط عمومی ها هشدار می دهد: یکی از مهمترین این خطرات، افشای...
-
اندازهگیری روابط عمومی: گامی کلیدی برای اثبات اثربخشی
دوشنبه 23 آبان 1401 17:44
«مدرسه روابط عمومی»-در دنیای امروز که روابط عمومی نقشی حیاتی در موفقیت سازمانها ایفا میکند، اندازهگیری اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی به یک ضرورت تبدیل شده است. دکتر عادل میرشاهی، ستاره علمی جوان روابط عمومی کشور، معتقد است: با اندازهگیری درست، میتوانید به طور دقیق از میزان موفقیت فعالیتهایتان آگاه شوید، نقاط...
-
مدیریت بحران در روابط عمومی
یکشنبه 22 آبان 1401 17:42
«مدرسه روابط عمومی»- مدیریت بحران در روابط عمومی یکی از جوانب حیاتی است که سازمانها باید به آن توجه کنند. بحرانها و رخدادهای ناگوار میتوانند از جمله حوادث طبیعی، حوادث صنعتی، مشکلات عملیاتی، یا اتفاقات ناخواسته در فضای مجازی باشند که باعث افتضاح و آسیب به شهرت و اعتبار سازمان میشوند. در چنین شرایطی، مدیریت بحران...
-
رسانههای اجتماعی: ابزار قدرتمند روابط عمومی در دنیای دیجیتال
شنبه 21 آبان 1401 17:41
«مدرسه روابط عمومی»- امروزه، رسانههای اجتماعی به بخش جداییناپذیری از زندگی افراد تبدیل شدهاند و نقشی کلیدی در ارتباطات و تعاملات ایفا میکنند. دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی اینترنتی، پرداختن به حوزه رسانه های اجتماعی را در زمره فعالیت های روابط عمومی اینترنتی می داند می افزاید: این موضوع، فرصتی بینظیر برای...
-
روابط عمومی و جریانسازی رسانهای: مروری بر دیدگاه مهدی فضائلی
جمعه 20 آبان 1401 17:40
«مدرسه روابط عمومی»- جریانسازی رسانهای به عنوان ابزاری قدرتمند در روابط عمومی، نقشی کلیدی در مدیریت افکار عمومی و هدایت افکار مخاطبان ایفا میکند. مهدی فضائلی، مدیرعامل اسبق فارس، در صحبتهای خود به سه نوع جریانسازی رسانهای اشاره میکند: 1. جریانسازی کنشی فعال: در این نوع، ابتکار عمل در دست شماست و شما با...