-
روابط عمومی چیست؟ چه هدفی دارد؟ چه کاربردی دارد؟ از چه ابزارهایی و با چه تاثیری استفاده می کند؟
دوشنبه 9 آبان 1401 14:24
«مدرسه روابط عمومی»- PR یا روابط عمومی یکی از حیاتیترین عناصر مدیریت یک سازمان یا شرکت است. در این مقاله،با توجه به اندیشه های دکتر عادل میرشاهی، مشاور ارشد روابط عمومی به توضیح مفهوم و اهداف روابط عمومی، کاربردها و ابزارهای آن، و نحوه ارزیابی نتایج PR خواهیم پرداخت. مفهوم و اهداف روابط عمومی: روابط عمومی به عنوان یک...
-
آگهی های روابط عمومی؛ استراتژی ها و اهداف
یکشنبه 8 آبان 1401 16:14
«مدرسه روابط عمومی»-آگهی های روابط عمومی نوعی از ارتباطات بازاریابی هستند که برای ارتقای آگاهی از برند، ایجاد حسن نیت و شکل دادن به افکار عمومی در مورد یک سازمان یا محصول استفاده می شوند. این آگهی ها برخلاف تبلیغات سنتی که بر فروش مستقیم تمرکز دارند، بر ایجاد روابط و گفتگو با مخاطبان کلیدی تمرکز دارند. اهداف آگهی های...
-
بهترین هدایای خلاقانه روابط عمومی به خبرنگاران
شنبه 7 آبان 1401 16:13
«مدرسه روابط عمومی»-انتخاب هدیه مناسب برای خبرنگاران میتواند چالشبرانگیز باشد. چرا که باید هدیهای کاربردی، جذاب و در عین حال مرتبط با حرفه آنها باشد. در اینجا چند ایده از دکتر عادل میرشاهی برای بهترین هدایای خلاقانه روابط عمومی به خبرنگاران ارائه میشود: هدایای کاربردی: لوازم جانبی موبایل: خبرنگاران دائماً از...
-
بهترین سایتهای شرکتهای پتروشیمی ایران بر اساس الگوی سئو پی آر
جمعه 6 آبان 1401 16:12
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای امروز، حضور پررنگ در فضای مجازی و ارائه تجربهای کاربری مطلوب به مخاطبان، برای هر کسب و کاری، به ویژه شرکتهای پتروشیمی، امری حیاتی محسوب میشود. در این راستا، سئو (Search Engine Optimization) و پی آر (Public Relations) دو فاکتور کلیدی برای ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو و جلب اعتماد...
-
بهترین سایتهای شرکتهای هواپیمایی ایران بر اساس الگوی سئو پی آر
پنجشنبه 5 آبان 1401 16:00
«مدرسه روابط عمومی»-در دنیای امروز، حضور پررنگ در فضای مجازی و ارائه تجربهای کاربری مطلوب به مخاطبان، برای هر کسب و کاری، به ویژه شرکتهای هواپیمایی، امری حیاتی محسوب میشود. در این راستا، سئو (Search Engine Optimization) و پی آر (Public Relations) دو فاکتور کلیدی برای ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو و جلب اعتماد...