-
قانون شکنی؛ ضربه مهلک به اعتبار شرکت
یکشنبه 5 اسفند 1403 14:23
اعتبار یک سازمان فراتر از شهرت آن به سختی به دست می آید و به آسانی از دست می رود و یکی از وظایف عمده روابط عمومی حفظ اعتبار است. برای کسب اعتبار شما علاوه بر کار خوب، بازنمایی خوب، پاسخگویی خوب، نیازمند زمان هستید. اگرچه شاید بتوان در کوتاه مدت برای یک سازمان شهرتی کسب کرد یا با استفاده از اعتبار ثانویه از یک شرکت و...
-
بهره گیری از ارتباطات داخلی برای پشبرد استراتژی بقای سازمان
شنبه 4 اسفند 1403 15:43
رکود مالی که در کشورهای مختلف اتفاق می افتد سبب می شود که تمام شرکت ها تحت تاثیر قرار بگیرند. بسیاری از شرکت ها در این شرایط از نظر اقتصادی لطمات بزرگی را دریافت می کنند. به طوری که جایی برای کتمان حقیقت وجود ندارد. شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کیم هریسون- رکود مالی که در کشورهای مختلف اتفاق می افتد سبب...
-
شخصیسازی در روابط عمومی؛ آیندهای که هوش مصنوعی رقم میزند
جمعه 3 اسفند 1403 15:33
دکتر عادل میرشاهی شخصیسازی در روابط عمومی به یکی از مهمترین روندهای این حوزه تبدیل شده است. امروزه سازمانها و برندها بیش از هر زمان دیگری به دنبال ارتباط نزدیکتر و معنادارتر با مخاطبان خود هستند. این تغییر نهتنها نتیجه تحولات دیجیتالی، بلکه محصول بهرهگیری گسترده از هوش مصنوعی در روابط عمومی است. «شخصیسازی» در...
-
سه نکته بسیار مهم در نگارش بیانیه های خبری روابط عمومی
پنجشنبه 2 اسفند 1403 15:37
وقتی می خواهید گزارش مطبوعاتی خود را ارسال کنید، مهمترین بخش فعالیت روابط عمومی را انجام می دهید. سه نکته بسیار مهم در نگارش بیانیه های خبری روابط عمومی شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– وقتی می خواهید گزارش مطبوعاتی خود را ارسال کنید، مهمترین بخش فعالیت روابط عمومی را انجام می دهید و پیش از آن بایستی زمان و...
-
ابزارهای مورد استفاده برای روابط عمومی ها
چهارشنبه 1 اسفند 1403 15:35
پروفسور شراوان رونتا، استاد بازاریابی – یک سازمان کسب و کار بخشی از سیستمی است که ما آن را به نام جامعه می شناسیم، شرکت ها تنها به خاطر حمایت جامعه به وجود می آیند، رشد می کنند و زنده می مانند. در مواردی از لحاظ نیروی انسانی، دسترسی به بازار برای محصولات و خدمات و غیره، سرمایه داری برای حفظ خودش نیازمند حفظ روابط...