-
مدیریت مناسب ریسک، مهارتی با ارزش برای پروژه های روابط عمومی
شنبه 20 بهمن 1403 16:32
مترجم: دکتر عادل میرشاهی (مشاور و مدرس سئو پی آر) نگرانی ها درباره ریسک، اندیشه ما را به شدت تحت فشار قرار می دهند، مخصوصا از 11 سپتامبر 2001 به بعد که این مساله در ایالات متحده امریکا تشدید شده است. ما بسیار بیشتر درجریان و نگران ریسک های خود، سازمان و جامعه مان هستیم. بازتاب این، مدیریت ریسکی است که بخش اصلی از هر...
-
تلویزیون اجتماعی، رسانه روابط عمومی
جمعه 19 بهمن 1403 16:27
رسانه اجتماعی اثری بر مواردی از چگونگی تعریف تلویزیون گذاشته اند، که به تولید کنندگان زمان واقعی را برای بازخورد و پیشبرد اکتشاف را می دهد. من فکر می کنم که شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان راهی برای چگونگی اتصال با دیگران تعریف شوند و تلویزیون اجتماعی این است که چگونه شما می توانید به یک صفحه متصل شوید، حال آن...
-
چهار ابزار رایگان برای افزودن فوری به جعبه ابزار روابط عمومی
پنجشنبه 18 بهمن 1403 16:19
هر متخصص روابط عمومی حرفه ای انباری از مهمات ابزارهای دیجیتالی دارد که برای قرار گرفتن در صدر اخبار، ارتباط با خبرنگاران، شناسایی اثرگذاران شبکه های اجتماعی، پخش تحقیقات رسانه ای و پیگیری نتایج پوشش رسانه ای از آنها استفاده می کند. مترجم: دکتر عادل میرشاهی- هر متخصص روابط عمومی حرفه ای انباری از مهمات ابزارهای...
-
استانداردسازی ایمیل در روابط عمومی
چهارشنبه 17 بهمن 1403 16:18
ایمیل مخفف، نامهای الکترونیکی است. سرویس ایمیل: سامانهای است که این خدمات را ارائه میکند. نشانی پست الکترونیکی: نشانی است که برای ایمیل مشخص شده است. یکی از کاربردهای اینترنت فرستادن و دریافت نامههای الکترونیکی است؛ این کاربردی است که برای روابط عمومی چند مزیت دارد: ایمیل مخفف (Electronical Mail)، نامهای...
-
استانداردسازی کمپین کلمات کلیدی
سهشنبه 16 بهمن 1403 12:20
کمپین کلمات کلیدی یکی از مهمترین بخش های فرآیند سئو پی آر است. در این بخش کارگزار روابط عمومی با استفاده از روش های تحقیقی و فنی کلمات و عبارات مرتبط با کسب و کار را شناسایی می کند. شناسایی این کلمات به کارگزار روابط عمومی اجازه می دهد که محتوایی تولید کند که متناسب با نیازهای مردم و موتورهای جستجو باشد. کمپین کلمات...