-
ریاکاری در روابط عمومی: درسهایی از کتاب "پشت پرده ریاکاری"
شنبه 28 خرداد 1401 16:53
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای روابط عمومی، حفظ صداقت و شفافیت از اهمیت بالایی برخوردار است. کتاب "پشت پرده ریاکاری" اثر دن اریلی، روانشناس و متخصص اقتصاد رفتاری، به بررسی علل و عوامل ریاکاری در انسانها میپردازد و درسهایی را برای روابط عمومی ارائه میدهد. آزمایشهای دن اریلی: در یکی از آزمایشهای اریلی، به...
-
پنج اصل کلیدی برای رسیدن به اهداف در روابط عمومی
جمعه 27 خرداد 1401 16:52
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پویای روابط عمومی، دستیابی به اهداف و موفقیت مستلزم تلاش و تعهد است. دکتر عادل میرشاهی، مشاور ارشد روابط عمومی در این باره میگوید: "با اتکا به اصولی کلیدی و با برنامهریزی دقیق، میتوان مسیر موفقیت را در روابط عمومی هموارتر کرد." در این مطلب به بررسی پنج اصل کلیدی برای رسیدن به...
-
درسهایی از شکست و موفقیت: گامی کلیدی در روابط عمومی
پنجشنبه 26 خرداد 1401 16:50
«مدرسه روابط عمومی»-در دنیای پویای روابط عمومی، دکتر عادل میرشاهی، مشاور ارشد روابط عمومی معتقد است که "یادگیری از تجارب گذشته، کلید موفقیت در آینده است." در این مطلب به بررسی آموزههای دو شخصیت برجسته در دنیای تجارت، استیو جابز و گای لالیبرت، در مورد شکست و موفقیت میپردازیم و به نکاتی برای ارتقای مهارتهای...
-
تعیین اولویتهای کاری: گامی کلیدی در روابط عمومی
چهارشنبه 25 خرداد 1401 16:41
«مدرسه روابط عمومی»-در دنیای پویای روابط عمومی، مدیریت زمان و تعیین اولویتهای کاری نقشی حیاتی در موفقیت ایفا میکند. دکتر عادل میرشاهی، مشاور ارشد روابط عمومی در این باره میگوید: "برنامهریزی دقیق و اولویتبندی کارها، از مهمترین عوامل برای افزایش بهرهوری در شرایط شلوغی است." روش ماتریس آیزنهاور: یکی از...
-
مشغله بیشتر در روابط عمومی؛ افزایش بهره وری
سهشنبه 24 خرداد 1401 16:38
«مدرسه روابط عمومی»-شاید این جمله برای بسیاری از افراد عجیب به نظر برسد، اما تحقیقات نشان میدهد که بین شلوغی و بهرهوری رابطه مستقیمی وجود دارد. در این مطلب به بررسی این موضوع و ارائه راهکارهایی برای افزایش بهرهوری در شرایط شلوغی میپردازیم. دکتر عادل میرشاهی مشاور ارشد روابط عمومی می گوید: "با دانستن سبک...