-
کلیدهایی برای تفکر سریع در روابط عمومی
پنجشنبه 19 خرداد 1401 16:30
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پویای امروز، روابط عمومی باید به طور مداوم با چالشهای جدیدی روبرو شود و به سرعت تصمیمگیری کند. تفکر سریع، مهارتی ضروری برای روابط عمومی است که به آنها کمک میکند تا در شرایط بحرانی به طور موثری عمل کنند. ۱. حفظ نگرشی مثبت: در زمان تفکر سریع، عواطف مثبت مانند خوشبینی، خوشمشربی و شادابی...
-
چرا خروج از "دایره راحتی" برای روابط عمومی دشوار است؟
چهارشنبه 18 خرداد 1401 16:27
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پویای امروز، روابط عمومی نقشی حیاتی در موفقیت هر سازمان ایفا میکند. اما برای اینکه روابط عمومی به طور موثری عمل کند، باید از "دایره راحتی" خود خارج شود و به طور مداوم به دنبال نوآوری و پیشرفت باشد. دلایل دشواری خروج از "دایره راحتی": ترس از شکست: ترس از شکست و عدم...
-
نقش روابط عمومی در پرهیز از کنترل بیرونی
سهشنبه 17 خرداد 1401 16:27
«مدرسه روابط عمومی»- مفهوم کنترل بیرونی، توسط ویلیام گلاسر، روانشناس برجسته، به عنوان هرگونه تلاش برای تحت فشار قرار دادن یا تغییر رفتار دیگری تعریف شده است. گلاسر معتقد است که کنترل بیرونی منجر به فلاکت و بدبختی انسانها میشود و روابط بین فردی، اعم از ازدواج، خانواده، کار و محیطهای آموزشی را تخریب میکند. تاثیرات...
-
توجه به معنا در روابط عمومی
دوشنبه 16 خرداد 1401 16:24
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پرمشغله امروز که سرعت، تکنولوژی و تقاضای مشتری حرف اول را میزنند، توجه به معنا و مفهوم عمیقتر فعالیتها، به ویژه در حوزه روابط عمومی، از اهمیت بالایی برخوردار است. جستجوی معنا، نیازی ذاتی در انسان: مطالعات نشان میدهند که علیرغم غلبه سرعت و تکنولوژی، تمایل انسان به جستجوی معنا در...
-
نفوذ در دیگران؛ تاکتیک مهم روابط عمومی ها
یکشنبه 15 خرداد 1401 16:23
«مدرسه روابط عمومی»- نفوذ فرآیندی است که طی آن بر افکار، رفتار و عواطف شخص دیگری اثر میگذاریم. این امر میتواند در سطوح مختلف و با افراد مختلف، از جمله رئیس، کارمند و یا همکار، انجام شود و در نهایت به سرعت بخشیدن به موفقیت شما منجر شود. رابرت سی. یاکل و پیتر ترسی در کتاب خود با عنوان "نفوذ: تاکتیکهای...