-
رهبری در روابط عمومی: ۱۲ نکته عملی
شنبه 14 خرداد 1401 16:21
«مدرسه روابط عمومی»- رهبری در روابط عمومی: ۱۲ نکته عملی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به مدیران روابط عمومی کمک می کند که به جای مدیریت پرسنل خودشان، از مهارتهای رهبری مدد گرفته و جایگاه خود را تثبیت کنند. رئیس بودن ساده است، اما رهبر بودن نه. رهبر مثل راهنمای سفری است که همراه با مسافران سختیها را...
-
ایده های روابط عمومی برای تبدیل شکست به پیروزی
جمعه 13 خرداد 1401 16:18
«مدرسه روابط عمومی»- ایده های روابط عمومی برای تبدیل شکست به پیروزی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی مشاور روابط عمومی است که به روابط عمومی ها در توسعه فعالیت هایشان کمک می کند. ترس از شکست، مانعی بزرگ در مسیر موفقیت است. این ترس گاه حتی از خود شکست هم بدتر است، چرا که ما را از کشف پتانسیل هایمان باز میدارد. برای...
-
توصیه های دکتر عادل میرشاهی برای پیشرفت در شغل روابط عمومی
پنجشنبه 12 خرداد 1401 16:16
«مدرسه روابط عمومی»- توصیه های دکتر عادل میرشاهی برای پیشرفت در شغل روابط عمومی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به بحث پیشرفت شغلی در روابط عمومی می پردازد. پیشرفت در شغل روابط عمومی، مانند هر شغل دیگری، نیازمند برنامهریزی و تلاش است. دکتر عادل میرشاهی، استاد دانشگاه و متخصص روابط عمومی، در این زمینه...
-
توانمندی های ارتباطی که مدیران باید از روابط عمومی بیاموزند
چهارشنبه 11 خرداد 1401 16:14
«مدرسه روابط عمومی»- توانمندی های ارتباطی که مدیران باید از روابط عمومی بیاموزند عنوان یادداشتی است که دکتر عادل میرشاهی با توجه به نکات مدیریتی از زبان اسکات ابل، بنیانگذار Spiceworks در باب روابط عمومی تبیین می کند. وی چند راهکار مشخص به مدیران آموزش می دهد که می توانند از مدیران روابط عمومی بیاموزند. ۱. از ابتدا با...
-
اخلاق های مخرب روابط عمومی
سهشنبه 10 خرداد 1401 16:13
«مدرسه روابط عمومی»- اخلاق یکی از مقولات بسیار مهم در حوزه روابط عمومی است که دکتر عادل میرشاهی در این یادداشت به اخلاق های مخرب روابط عمومی می پردازد. یکی از این اخلاقیات غرور کاذب است. غرور کاذب یکی از رفتارهای مخرب در میان مدیران، به خصوص مدیران ارشد اجرایی است. این اعتماد به نفس بیش از حد میتواند منجر به نابودی...