-
تفاوت گوش دادن با شنیدن در علوم ارتباطات
چهارشنبه 17 آذر 1400 14:44
«مدرسه روابط عمومی»-گوش دادن با شنیدن فرق دارد. شنیدن یعنی توانایی درک صدا، حال آنکه گوش دادن نیازمند تمرکز عمیقتر و استفاده از سایر حواس است. برای گوش دادن نه تنها باید به ماجرایی که تعریف میشود دل بدهید، بلکه لازم است به طرز بیان، شیوهی استفاده از زبان، لحن و حرکات بدن گوینده نیز دقت داشته باشید. به عبارت دیگر،...
-
روابط عمومی؛ مسئول آرامش اذهان
سهشنبه 16 آذر 1400 13:31
«مدرسه روابط عمومی»- اگر به عنوان یک مدیر روابط عمومی پشت میزتان با استرس نشسته اید و دارید فکر می کنید که چه باید انجام دهم؟ بدانید که ابتدا باید خودتان آرام شوید و سپس دیگران را آرام کنید. این کار روابط عمومی است. هر که هستید و هر کجا زندگی میکنید آرامش را به زندگی خود دعوت کنید و آن را در ذهن خود جایگزین سازید....
-
نکات روانشناسی شادی در ارتباطات
دوشنبه 15 آذر 1400 13:24
«مدرسه روابط عمومی»- شادی مربوط به عالم روح است اما ریشه اش در همین زیستی دنیایی است. ما برای زندگی شاد باید بدانیم که چطور می توان شاد زیست. اینها بخشی از سواد عاطفی ماست. در نتیجه این سواد می توانیم هم شادی را در خود زنده نگه داریم و هم به عنوان یک مدیر روابط عمومی یا یک ارتباطگر آن را به دیگران بدهیم. لذا در این...
-
ارتباطات شاد؛ رمز موفقیت ارتباطگر
یکشنبه 14 آذر 1400 13:19
«مدرسه روابط عمومی»- نهایتاً چگونه خوشحال باشیم؟ سوالیست که هر مدیر روابط عمومی باید از خودش بپرسد. چراکه اگر مدیر روابط عمومی شاد نباشد، نمی تواند جو روابط عمومی را شاد کند و در نتیجه روابط عمومی نتیجه نخواهد گرفت. - تاکنون به اندازه کافی گفته شد که خوشحالی بهدنبال احساس عزت نفس پدید میآید و خوشبینی نیز در این...
-
روابط عمومی ارتباطات خاموش را می شناسد!
شنبه 13 آذر 1400 13:15
«مدرسه روابط عمومی»- بهبود روابط خاموش یکی از تمارین یک مدیر روابط عمومی موفق است. اگر می خواهید در ارتباطات انسانی و مذاکرات برنده باشید باید حتما روی روابط خاموش خود کار کنید. بعضی ها وقتی باید از ژست های مناسبی برای بیان موثر استفاده کنند،به تقلا می افتند.با لبخند زدن،گشودن دست ها،و راست ایستادن راحت نیستند. مثلا...