-
خواب حرفهای در روابط عمومی: اشتباهات و راهکارها
دوشنبه 9 خرداد 1401 16:10
«مدرسه روابط عمومی»- خواب حرفهای، وضعیتی است که در آن افراد به طور کاذب احساس میکنند که در کار خود موفق هستند، در حالی که در واقع در حال از دست دادن فرصتها و عقب افتادن از رقبا هستند. این وضعیت میتواند برای روابط عمومی بسیار خطرناک باشد. دکتر عادل میرشاهی در این یادداشت به موضوع اشتباهات روابط عمومی در زمینه خواب...
-
مدیریت ذرهبینی در روابط عمومی: چالشها و فرصتها
یکشنبه 8 خرداد 1401 16:00
«مدرسه روابط عمومی»-دکتر عادل میرشاهی در مطلب « مدیریت ذرهبینی در روابط عمومی: چالشها و فرصتها» به بحث مدیریت ذره بینی در روابط عمومی می پردازد. مدیریت ذرهبینی، سبکی از مدیریت است که بر نظارت دقیق و مداوم بر کارکنان تمرکز دارد. این سبک مدیریتی میتواند چالشها و فرصتهایی را برای روابط عمومی به وجود آورد. چالشها:...
-
توانایی یادگیری: کلید ایجاد تغییرات پایدار در سازمان
شنبه 7 خرداد 1401 15:58
«مدرسه روابط عمومی»- توانایی یادگیری: کلید ایجاد تغییرات پایدار در سازمان و روابط عمومی است. در این یادداشت دکتر عادل میرشاهی در باب توان یادگیری می نویسد: امروزه، سازمانها در دنیای بهسرعت در حال تغییر، با چالشهای متعددی روبهرو هستند. برای بقا و پیشرفت در این دنیای رقابتی، سازمانها باید بهطور مداوم خود را با...
-
موفقیت روابط عمومی در گرو بهرهگیری از مدیریت زمان
جمعه 6 خرداد 1401 15:53
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پرهیاهوی امروز، مدیریت زمان به دغدغهای همیشگی برای افراد، به خصوص فعالان حوزه روابط عمومی تبدیل شده است. کمبود وقت و انبوه وظایف، چالشهایی هستند که روابط عمومیها به طور مداوم با آنها روبهرو هستند. اهمیت مدیریت زمان در روابط عمومی: افزایش کارایی و اثربخشی: مدیریت زمان به روابط عمومیها...
-
چگونه روابط عمومی میتواند فرهنگ سازمانی را تغییر دهد؟
پنجشنبه 5 خرداد 1401 15:49
«مدرسه روابط عمومی»- چگونه روابط عمومی میتواند فرهنگ سازمانی را تغییر دهد؟ عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن دکتر میرشاهی به موضوع چابکی و نحوه چابک سازی سازمان توسط روابط عمومی می پردازد. امروزه، چابکی به عنوان یک ضرورت برای بقا و پیشرفت سازمانها در دنیای رقابتی مطرح شده است. تغییر فرهنگ سازمانی گامی...