-
مهمترین تصمیمات یک مدیر روابط عمومی
جمعه 30 اردیبهشت 1401 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- بر اساس نظرسنجی موسسه تحقیقاتی Vistage، مهمترین تصمیماتی که مدیران عامل در سال جاری گرفتهاند عبارتند از: مدیریت استعدادها (۳۷%) مدیریت مشتری (۲۹.۴%) مدیریت مالی (۱۷.۷%) اداره عملیات کسبوکار (۱۰.۹%) رهبری (۵%) با توجه به این نتایج، میتوان گفت که مهمترین تصمیمات یک مدیر روابط عمومی نیز در همین...
-
مدل ادکار در روابط عمومی
پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 14:47
«مدرسه روابط عمومی»- مدل ادکار در روابط عمومی عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به ابعاد مختلف این مدل و کاربرد آن در روابط عمومی می پردازد. مدل ادکار (ADKAR) یکی از مدلهای شناختهشده در مدیریت تغییر است که میتوان از آن در روابط عمومی نیز استفاده کرد. این مدل شامل پنج مرحله است: ۱. آگاهی (Awareness):...
-
۷ استراتژی کلیدی برای روابط عمومی کارآمد
چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 14:46
«مدرسه روابط عمومی»- ۷ استراتژی کلیدی برای روابط عمومی کارآمد عنوان مطلبی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن به مباحث استراتژیک روابط عمومی می پردازد. در دنیای امروز، روابط عمومی قوی برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. یک تیم روابط عمومی کارآمد میتواند به ایجاد و حفظ شهرت مثبت، ارتباط موثر با مخاطبان و رسیدن به اهداف...
-
چرا حقوق مدیر روابط عمومی میتواند از مدیرعامل بیشتر باشد؟
سهشنبه 27 اردیبهشت 1401 14:44
«مدرسه روابط عمومی»- چرا حقوق مدیر روابط عمومی میتواند از مدیرعامل بیشتر باشد؟ سوالی است که دکتر عادل میرشاهی در این یادداشت به آن پاسخ می دهد. در دنیای امروز، پرداخت حقوق فقط به سابقه و مقام افراد محدود نمیشود. عملکرد و اثربخشی کارکنان، نقش اساسی در تعیین حقوق آنها دارد. در این مقاله، به بررسی این موضوع میپردازیم...
-
مهارتهای نرم مدیریت روابط عمومی؛ از برخورد با کارکنان بدقلق تا مدیریت تغییر
دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 14:41
«مدرسه روابط عمومی»- مهارتهای نرم از برخورد با کارکنان بدقلق تا مدیریت تغییرعنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که وی در آن به مهارت های نرم مدیریت روابط عمومی می پردازد. موفقیت و کارآمدی در دنیای امروز، فقط به مهارتهای فنی و کلاسیک مدیریتی محدود نمیشود. مهارتهای نرم و ظریف مدیریتی، تفاوت بین مدیران موفق و...