-
درسهایی از آمازون برای روابط عمومی
سهشنبه 20 اردیبهشت 1401 14:20
«مدرسه روابط عمومی»-آمازون یک شرکت تجارت الکترونیک چند ملیتی است که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بیزوس تأسیس شد. این شرکت در ابتدا به عنوان یک کتابفروشی آنلاین شروع به کار کرد، اما به مرور زمان تنوع محصولات خود را افزایش داد و به بزرگترین خرده فروش آنلاین در جهان تبدیل شد. مدیر عامل فعلی آمازون "اندی جاسی" است. جف...
-
کاربرد نظریههای مبتنی بر مشوقها در روابط عمومی
دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 14:18
نظریههای مبتنی بر مشوقها میتوانند در روابط عمومی برای ایجاد انگیزه در مخاطبان و تشویق آنها به انجام رفتارهای مطلوب مورد استفاده قرار گیرند. دکتر عادل میرشاهی در این زمینه می گوید: برخی از کاربردهای این نظریهها در روابط عمومی عبارتند از: 1. ایجاد کمپینهای انگیزشی: با استفاده از تئوریهای تقویت رفتار و انتظار،...
-
تئوری X و تئوری Y در روابط عمومی چه معنایی دارد؟
یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 13:58
«مدرسه روابط عمومی»- تئوری X و تئوری Y دو دیدگاه متفاوت در مورد ماهیت انسان و انگیزههای او ارائه میکنند. این دو تئوری در روابط عمومی نیز کاربرد دارند و میتوانند به درک بهتر رفتار مخاطبان و انتخاب روشهای مناسب برای ارتباط با آنها کمک کنند. در ادامه این بحث در مدرسه روابط عمومی می توانید برای مشاوره و آموزش با ما...
-
انگیزش در سازمان و راه های ایجاد انگیزه در کارکنان
شنبه 17 اردیبهشت 1401 13:52
«مدرسه روابط عمومی»- انگیزش در سازمان و راه های ایجاد انگیزه در کارکنان عنوان یادداشتی از دکتر عادل میرشاهی است که در آن با توجه به اشتباهات رایج در روابط عمومی به مساله انگیزش می پردازد. انگیزه، عنصری حیاتی در روابط عمومی است که به طور مستقیم بر عملکرد و موفقیت سازمان در رسیدن به اهدافش تأثیر میگذارد. با آگاهی از...
-
اشتباهات رایج تصمیم گیری در روابط عمومی
جمعه 16 اردیبهشت 1401 13:52
«مدرسه روابط عمومی»-بی شک بزرگترین وظیفه یک مدیر روابط عمومی تصمیم گیری است. چه تصمیم گیری در شرایط عادی و چه بحران می تواند منشاء بسیاری از پیشرفت ها و پسرفت های سازمان باشد. دکتر عادل میرشاهی در این متن به اشتباهات رایج تصمیم گیری در روابط عمومی می پردازد. تصمیمگیری مهارتی حیاتی در روابط عمومی است که میتواند به...