-
کاربرد قانون پارکینسون در روابط عمومی
شنبه 22 آبان 1400 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- قانون پارکینسون به ما نشان می دهد که وقتی برای انجام کاری یک ساعته سه ساعت وقت داریم، انجام آن سه ساعت طول می کشد؟ این موضوع به ویژه برای روابط عمومی ها که زمان بسیار محدودی دارند، لازمه برنامه ریزی را روشن می کند. اینکه چرا وقتی انجام پروژهای یا کاری را یک ساله تعریف میکنیم، در یک سال انجام...
-
مدیریت استرس؛ امری مهم در روابط عمومی
جمعه 21 آبان 1400 14:27
«مدرسه روابط عمومی»-نشانه های استرس بیش از حد در میان افراد باید برای همه روابط عمومی ها روشن باشد. این موضوع برای همگان و از جمله مدیر روابط عمومی حیاتی است. لذا چنانچه با این علائم روبرو شدید، حتما به فکر گذراندن دوره ای برای مدیریت استرس باشید: کاهش عواطف و احساسات استرس بر روى عملکرد غدد تاثیر منفى گذاشته و مى...
-
توانمندی، هوشمندی و خردمندی در روابط عمومی
پنجشنبه 20 آبان 1400 14:19
«مدرسه روابط عمومی»- در روابط عمومی، توانمندی، هوشمندی و خردمندی سه عنصر کلیدی هستند که میتوانند به موفقیت یک متخصص یا سازمان در این حوزه کمک کنند. توانمندی به معنای داشتن مهارتها و دانش لازم برای انجام وظایف مربوط به روابط عمومی است. این مهارتها میتوانند شامل موارد زیر باشند: ارتباطات نوشتاری و شفاهی قوی توانایی...
-
جایگاه اخلاق در انسانیت
چهارشنبه 19 آبان 1400 14:11
«مدرسه روابط عمومی»- اول از همه این را بگویم که در این یادداشت قصد ندارم بگویم که انسانیت برترین دین است. چراکه انسانیت بخشی از دین است. اینکه رسانه های اجتماعی دوست دارند امروز اینطور نشان دهند که دین خالی از انسانیت است، یک پروپاگاندای سیاسی است و به شدت از آن احتراز می کنم. می خواهم داستانی نقل کنم: نظر یک ریاضی...
-
ارتباطگر در عصبانیت چه می کند؟
سهشنبه 18 آبان 1400 14:05
«مدرسه روابط عمومی»- در جلسات آموزشی ارتباطات انسانی معمولا به دانشجویان می گویم: «یک ارتباطگر کسی است که برای یک لحظه از موقعیت خارج می شود و از بالا به موقعیت و تبعات آن می نگرد و سپس دوباره به موقعیت بر می گردد و تصمیم می گیرد. برای روشن شدن موضوع مثالی می زنم: چرا وقتی ماشین ات جوش می آورد ، حرکت نمی کنی ؟ کنار...