-
ساخت چهره کاریزما در روابط عمومی
دوشنبه 23 اسفند 1400 18:28
«مدرسه روابط عمومی»- کاریزما به جذابیت و نفوذ شخصیتی گفته می شود که افراد را به خود جذب می کند و آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. در روابط عمومی، کاریزما می تواند ابزاری قدرتمند برای جلب نظر مخاطبان، ایجاد اعتماد و ارتقای برند باشد. در ادامه به برخی از راهکارهای ساخت چهره کاریزما در روابط عمومی اشاره می کنم: 1. اعتماد...
-
مذاکره با افراد بدون اختیار در روابط عمومی
یکشنبه 22 اسفند 1400 18:14
«مدرسه روابط عمومی»- مذاکره با افراد بدون اختیار، چالش های خاص خود را دارد. در این شرایط، باید با ظرافت و دقت بیشتری عمل کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. در ادامه به برخی از تکنیک های مذاکره با افراد بدون اختیار اشاره می کنم: 1. ایجاد رابطه: برقراری ارتباط موثر: با لحنی دوستانه و محترمانه صحبت کنید و به طور فعال به صحبت...
-
گلوسو فوبیا؛ یکی از چالش های مدیران روابط عمومی
شنبه 21 اسفند 1400 18:07
«مدرسه روابط عمومی»- ترس از سخنرانی یا گِلوسوفوبیا، یکی از رایجترین ترسها در میان انسانها است که حتی افراد باتجربه و حرفهای نیز ممکن است آن را تجربه کنند. این ترس میتواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، از جمله: ترس از قضاوت شدن: نگرانی از اینکه دیگران در مورد نحوه صحبت کردن و ارائه شما چه فکری میکنند. ترس از اشتباه...
-
مذاکره در روابط عمومی
جمعه 20 اسفند 1400 17:49
«مدرسه روابط عمومی»- به گفته جیمز سبنیوس (James K. Sebenius) در مقالهای که سال ۲۰۰۲ برای مجله کسب و کار هاروارد نوشت، در بسیاری از مذاکرهها، ما چنان روی مسئله و ترجیحات خودمان متمرکز میشویم که فراموش میکنیم طرف مقابل، برای حل مسئلهی ما به سراغ مذاکره نیامده است. او خودش مسئلهای دارد و برای حل آن، نیاز داشته با...
-
سلبریتی؛ ابزار جذب مخاطب روابط عمومی
چهارشنبه 18 اسفند 1400 17:44
«مدرسه روابط عمومی»- ریزش مخاطب درد بی درمان رسانه ها در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات است.عصری که صاحبان رسانه ها برای جذب مخاطب به هر دری می زنند. در تازه ترین حالت گذر رسانه ها و روابط عمومی ها برای جذب مخاطب به کوی سلبریتی ها افتاده است. سلبریتی ها چهره های مشهور و محبوب جامعه هستند و استفاده از شهرت آنها در...