-
روابط عمومی؛ ازائه یک ساعت راهکار، نتیجه سی سال تجربه
پنجشنبه 4 فروردین 1401 09:02
«مدرسه روابط عمومی»- گاهی در شرکت ها می بینیم که برای پیشنهاداتی که به عنوان مشاور ارائه می دهیم با شک و تردید نظر می شود در حالیکه مشاوران ورابط عمومی عمدتا تجربه بالایی دارند. بعد از بررسی یک شرکت با داشتن زمینه کاری می توان راهکارهایی عملیاتی ارائه کرد که مشکلات را بر طرف می کند اما همیشه این وسوسه وجود دارد که آخر...
-
نقش روابط عمومی در شرکت های فین تک
چهارشنبه 3 فروردین 1401 08:53
«مدرسه روابط عمومی»- فین تک ترکیبی از دو کلمهی Financial و Technology یعنی “امور مالی” و “تکنولوژی” میباشد. ▫️از آنجا که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران آینده صنعت بانکداری را در گرو رشد چنین استارتآپهایی میدانند، تمایل به سرمایهگذاری در این شرکتهای نوپا هم افزایش پیدا کرده است. ▫️تا جایی که بر اساس آمار منتشر...
-
ده اشتباه برندسازی در تبلیغات جهانی
سهشنبه 2 فروردین 1401 08:53
«مدرسه روابط عمومی»- برندینگ یکی از اقدامات مهم در هر کسب و کار است که توسط روابط عمومی و بخش تبلیغات انجام می شود. برخی معتقدند که روابط عمومی کار خبر را انجام می دهد و تبلیغات یادآوری می کند و در میان اطلاع رسانی و یادآوری برند شکل می گیرد. در این یادداشت به برخی از اشتباهات برند سازی می پردازیم. ۱ - برند Braniff...
-
اثر دانینگ کروگر در روابط عمومی
دوشنبه 1 فروردین 1401 08:34
«مدرسه روابط عمومی»- اثر دانینگ کروگر ( Dunning–Kruger effect) نوعی سوگیری شناختی در افراد غیرحرفهای است که از توهم برتری رنج میبرند و به اشتباه، تواناییشان را بسیار بیش از اندازهٔ واقعی ارزیابی میکنند. ▫️ این جانبداری به ناتوانی فراشناختی افراد غیرحرفهای در شناسایی ناتوانیشان نسبت داده میشود. ▫️برعکس، افراد...
-
مدیریت شایعه در روابط عمومی
یکشنبه 29 اسفند 1400 19:50
«مدرسه روابط عمومی»- شایعه به اطلاعات نادرست و گمراه کننده ای گفته می شود که به طور عمدی یا غیر عمدی منتشر می شود. شایعات می تواند به برند، محصولات و خدمات شما آسیب برساند و اعتماد مخاطبان شما را خدشه دار کند. روابط عمومی نقشی کلیدی در مقابله با شایعات دارد. در ادامه به چند روش برای برخورد روابط عمومی با شایعه اشاره...