-
اهتمام روابط عمومی در آموزش کودکان کارکنان؛ گامی به سوی توسعه
دوشنبه 8 فروردین 1401 11:23
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از خدمات روابط عمومی به پرسنل که البته می تواند جنبه مسئولیت اجتماعی پیدا کند و در سطح جامعه ارائه شود، ارائه جوایز و تشویق دانش آموزان است. این اقدامی بسیار مهم در روابط عمومی است و حتی توصیه می کنیم که سازمان ها چنانچه توان آن را دارند اقدام به تاسیس مدارس با کیفیت کنند. داگلاس سیسیل نورث،...
-
مدیران درگیر مسائل تخصصی روابط عمومی نشوند!
یکشنبه 7 فروردین 1401 09:33
«مدرسه روابط عمومی»- درگیر شدن روابط عمومی در مسائل تخصصی در حوزه روابط عمومی همانند تماس حوزه ها میتواند معایب متعددی داشته باشد. اما در روابط عمومی به دلیل اینکه اساسا همه افراد به نوعی یک ارتباطگر محسوب شده و تصور می کنند می توانند در کار روابط عمومی ورود کنند. از دست رفتن تمرکز: تمرکز اصلی روابط عمومی باید بر روی...
-
اهمیت روابط عمومی در کسب و کارهای کوچک
شنبه 6 فروردین 1401 09:18
«مدرسه روابط عمومی»- بسیاری از فعالان در عرصهی شرکتهای کوچک یا شرکتهای نوپا startup معتقدند که کسبوکارشان از فقدان روابط عمومی قوی آسیب می بیند. بنا به گزارش اخیر انجمن رسمی بازرسان تقلب ACFE، بهرغم اینکه شرکتهای کوچک برنامهی ضدتقلب را به شیوهای گستردهتر نسبت به شرکتهای بزرگ، اجرا میکنند، نتایج حاکی از آن...
-
قانون ۱۸۰۰-۱۸-۸ برای جلسات حضوری روابط عمومی
جمعه 5 فروردین 1401 09:13
«مدرسه روابط عمومی»- برای آنکه جلسههای کاری مفیدی داشته باشید، باید افراد که لازم است، را به جلسه دعوت کنید. ▫️در صورتی که تعداد شرکتکنندگان در جلسات زیاد باشند، با مشکل زمان و فقدان تمرکز در انجام هر چیز روبرو خواهید شد. در صورتی که تعداد شرکتکنندگان خیلی کم باشد، با مسئله دیگری روبرو خواهید بود؛ یعنی...
-
تاثیر فوق العاده سحر خیزی در موفقیت روابط عمومی
پنجشنبه 4 فروردین 1401 09:07
«مدرسه روابط عمومی»- بسیاری از افراد گمان می کنند که مدیران کسب و کارها لازم نیست صبح زود در محل کار حاضر باشند! یا به قول مشهدی ها مدیر یعنی مُ دیر میام! ▫️نگاهی به سبک زندگی مدیران موفق جهانی نشان می دهد که اتفاقا مدیران خودساخته و موفق معمولا حتی زودتر از کارمندانشان در محل کار حاضر می شوند. اپل چه کسی ممکن است...