-
روابط عمومیها، گاهی مدیتیشن را بیاموزید تا چالش ها کمتر شوند!
سهشنبه 23 شهریور 1400 18:29
«مدرسه روابط عمومی»-مدیتیشن به زبان ساده نوعی از تخیل و یا تفکر است که آرامش به وجود میآورد و نیز نوعی از حساسیتزدایی محسوب میشود. غیر از آرامش، موجب تقویت خودآگاهی هم میشود. مدیتیشن دنیای گیجکننده و پیچیده بیرون را محو میکند ولی هیچ فشاری به ذهن نمیآورد. اگر ذهن تحت فشار نیازها و مشکلات نباشد خودبهخود شفاف و...
-
تشخیص عدم صداقت و فریبکاری در ارتباطات غیر کلامی
دوشنبه 22 شهریور 1400 18:23
«مدرسه روابط عمومی»- در این متن را مطالعه می کنید که احتمال دارد نشانگر بی صداقـتـی و فـریـبکاری افراد باشد. حتی کسانی که خیلی خوب آنها را می شناسید نیز میتوانند بشـما دروغ بگویند. اما هوشیار و مراقب باشـیـد تـا زیـاد مـحـو تماشـای حـرکات بـدن نشویـد کـه از موضوع بحث و مکالمه غافل گردید. خنده اجباری(زورکی): یـک...
-
نحوه صحیح شکایت از رفتار همسر توسط یک ارتباطگر حرفه ای
یکشنبه 21 شهریور 1400 18:20
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از معروفترین روانشناسانِ خانواده پروفسور گاتمن اعتقاد دارد مهمترین جنبۀ یک رابطۀ موفق این است که به احساسات همسرمان احترام بگذاریم و به آنها توجه کنیم. وی میگوید: «وقتی که همسرتان ناراحت است و رنج می کشد شما باید آماده باشید که همه چیز را رها کنید و به احساسات او رسیدگی کنید». بنابراین اگر...
-
نقطه جوش در ارتباطات انسانی
شنبه 20 شهریور 1400 18:08
«مدرسه روابط عمومی»- نقطه جوش در ارتباطات انسانی، حد تحمل افراد است. جایی که دیگر شخص نمی تواند خودش را کنترل کند و از کوره در می رود. این نقطه برای روابط عمومی بسیار اهمیت دارد. اگر شما مدیر روابط عمومی هستید، باید بدانید که درجه حرارت مذاکرات داخلی شما چند؟ باید این نقطه را به مدیران ارشد یادآوری کنید، چراکه ممکن...
-
انواع شوخی از منظر یک ارتباطگر
جمعه 19 شهریور 1400 18:01
«مدرسه روابط عمومی»- از صبح که از خواب بلند می شویم با مردم در ارتباط هستیم تا زمانی که دوباره شب به خواب برویم. در طی روز ممکن است بارها با انواع شوخی ها سرو کار داشته باشیم . (حتی اگر انسان شوخ طبعی هم نباشیم ! با ما شوخی می کنند !) پس دانستن نکات و ظرایف این موضوع می توتند ما را در ارتباط بهتر با اطرافیان یاری دهد...